Kokemuksia Fashion Teamista? - Muoti ja kauneus

Santi

Nyrkkisääntönä noista mallitoimistoista voi sanoa, että jos vaativat sulta jotain maksullista (esim. mallikansion teko) jo ennen kuin edes ottavat listoilleen, niin unohda koko juttu. Itse sain kutsun muutama vuosi sitten erään nimeltä mainitsemattoman mallitoimiston koekuvauksiin ja homma olisi mennyt niin, että ihan aluksi olisi pitänyt itse kustantaa noin 80 euron hintainen mallikansio! Tein sitten viisaaksi osoittautuneen päätöksen etten moiseen laita rahojani, jos työllistyminen ei edes ole varmaa; haiskahti vähän epäilyttävältä. Myöhemmin luin lehdestä, että sama toimisto oli riitaantunut monen mallin kanssa ja riidat olivat menneet käräjille asti, jossa tilanne oli ratkennut mallien hyväksi. Okei, en tietenkään tiedä enempää yksityiskohtia mutta useasti olen kuullut painotettavan, että ole varuillasi mikäli sinulta jo alkuvaiheessa odotetaan omien rahojesi satsausta johonkin oheistoimintaan jos et ole esimerkiksi minkäänlaista työsopimusta allekirjoittanut.

Painotan vielä, että Fashion Team -toimistosta minulla ei ole kokemuksia; antamani esimerkki koski toista toimistoa. Halusin vain yleisesti sanoa, että kannattaa olla varuillaan ja pitää oikeuksistaan huolta.

Kommentit (1)

mustikki

Onko kellään kokemusta fashion team mallitoimistosta? Onko kukaan käynyt siellä mallikurssia? Oletteko saaneet töitä tms? Minulle tänään soitettiin ja oltiin todella kiinnostuneita mutta sitten ne ehdotti mulle kurssia joka pitäis käydä niin ois mahdollisuuksia kisojen kärkiin. Pitäiskiö mennä vai ei?Onko tämä kiinnostus vain huijausta?

[color=darkred][size=9]Marimma// Muutin otsikkoa, sama teksti, mutta ei isoilla ja vähemmän kysymysmerkkejä ;) [/size][/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat