Rusketustavoite - Muoti ja kauneus

Lizzie

Nyt kun aurinko paistaa ja me päästään grillailemaan itseämme,
ajattelin kysyä että mikä teillä on rusketustavoite? Onko päämääränä kevyt päivetys ja haaleat rajat, kunnon ruskea iho selkeillä rusketusraidoilla tai jotain siltä väliltä?

Itse haluisin aika vahvan rusketuksen, mutta en välttis kasvoihin. Ihan papu en halua (enää) olla terveyssyistä, mutta kyl haluisin enemmän kun nätin päivetyksen. :)

Sivut

Kommentit (58)

vihollinen

Ei mulla mitää tavotetta oo..
Oikeestaa mulle olis sama, vaikka pysyisin vaaleana (tosin, myöhästä enään), mutta jotenkin se on mukavaa ajankulua töiden jälkeen löhötä puutarhakeinussa ja lukea..
Melko ruskea olen jo nyt, vaikka en ole virallisesti ottanut aurinkoa kuin nyt tänään.. rusketun tosi helposti, mikä on tietysti vaan hyvä..

Tosin, syksyä ajatellen kun Tunisiaan lähden, niin on mukavampi olla vähän ruskeampi, ettei siel sit näytä ihan kauheelta rannalla ku muut on ruskeita.

*Sandy*

Mun tavote olis saada sellanen kaunis rusketus. Hehkeä, ei mikään kovin tumma, koska olen luonnostaankin niin vaalea. Ei sillä että edes saisin koskaan sellaista tummaa rusketusta.. Tänään kun poltin itseni vähän kummasti, niin tavoite on saada ne vähän tasoittumaan. Naamaani en haluaisi aurinko juuri yhtään, kun mulle tulee pisamia.. Tai oikeestaan aika myöhästä sekin. No, siis ehkäpä haluan vaan edes JOTAIN väriä ihooni.

Abigail

Näytän huomattavasti paremmalta vahvassa rusketuksessa, koska tumma iho tekee hyvän kontrastin vaaleille silmilleni. Olen kuitenkin alkanut heräillä siihen todellisuuteen, että en ole enää mikään nuori tytön tyllerö ja ihoni vanheneminen vain kiihtyy, jos jatkan sen kärtsäämistä auringossa. Tavoitteeni on lopettaa auringonotto kokonaan parin vuoden sisällä ja siirtyä itseruskettaviin. Saa nähdä, miten pystyn saavuttamaan tavoitteeni. Onhan auringossa köllöttäminen aika ihanaa :wink:.

PinkPanther

Mie haluan ruskettua sen verran, että saan pysyvähköt pohjat ensi talven Thaimaan reissua varten. Ei ole kiva heti siellä palaa kun pikkusen aurinko pilkistää. Kasvoihin haluan väriä vähän, jotta en näyttäisi kamalan kalpealta, niinkuin aina talvisin. Sääriinkin olisi kiva saada väsirä, ne kun ovat aina valkoiset kuin norsun luu. päivetyksestä siis se hiukan voimakkaampi rusketusaste.

dani

Mielelläni haluaisin olla kauniin ruskea, mutta koska en ole siinä ikinä onnistunut niin taidan ottaa tavoitteekseni keveän päivetyksen. Sitten jos sekään ei onnistu, niin yritän olla tyytyväinen edes kasvoissani mollottaviin satoihin pisamiin. :roll: Kyllähän nekin hiukan kasvoja piristää, ei näytä ihan niin kalpealta.

Lania

Rusketus on ihan yliarvostettua, useimmat on vaan törkysen näkösiä kun se on niin epäluonnollista. Sellanen kiva hehkupäivetys olis kyllä ihan kiva niin näyttäs valokuvissakin sit ihanan kesäseltä, mut mitäpä sillä muuta tekee. Luultavasti rusketun just sen verran mitä normiulkoillessa tulee, riittää.

NÄYTÄ MULLE MISSÄ SULLON RUSKETUSRAIDAT niin voin sit hiljaa mielessäni etsiskellä niistä sitä upeutta... (mulle on näemmä vissiin paremmin ku hyvin menny äitin saarnat perille :D )

EDIT: ennakoin, en oo vaan katellinen kun en iho ei oo ykköstyyppiä auringon kestämisessä :D

Jimmy KImmel

Kunnon ihosyövät kehiin! Aion olla helkkarin ruskea juhannukseen mennessä ja projekti on itseasissa aika hyvällä mallilla, kaunis kiitos ulkotyön ja parin aurinkoisen päivän. Oon onneksi isäni poika rusketuksen suhteen eli aurinko tarttuu pirun nopeasti pintaan. Tänään tuli heiluttua likemmäs yhdeksän tuntia ulkona ilman paitaa, enkä edes onnistunut polttamaan itseäni. Tosin eipä tuo palaminenkaan olisi häirinnyt, sillä tuokin muuttuu omalla kohdallani rusketukseksi. Ihosyöpä tulee, mutta eikös syövän saa jo melkein kaikesta...

Lumi~

hmm... no olisihan se mukava jos ruskettuis mutta kun ei...
tällänen kalkkilaivan kapteeni.. eikä lääkärit suosittele mulle ees auringos ottoa mutta kyllä mä silti välillä aina otan 30vahvunen suojakerros päällä.. mutta mutta, tavote ois ees vähänruskettua, tai ainakin päivettyä sen verran miten se vaan mahollista on.. jos sais ees jonkunlaiset rajat niin ois kiva... mutta naamasta minäkään en ruskeaa halua, mutta eipä siitä tosiaan oo huoltakaan..

jalkoihin aattelin laittaa itseruskettavaa sekotettuna kosteusvoiteeseen.. jos sais niihin sillai luonnollisen näkösen rusketuksen vaikka.. saas nähdä..

Maruchka

Ruskettua haluan, vaikka syöpää pelkäänkin. Auringon palvominen on niiin ihanaa!
Ihoni ruskettuukin todella nopeasti, muttei miksikään tummaksi kuitenkaan. Loppukesästä yleensä alkaa tulla vaan lisää luomia, ei enää väriä.
Kasvoni kylläkään eivät rusketu juuri ollenkaan, vaan näytän naamasta aina ihan kalpealta :)
Selviä rusketusraitoja yritän välttää vaihtelemalla biksuja sopivan ajan välein, mutta tuleehan ne rajat kuitenkin kriittisimmille paikoille, kun en kuitenkaan alasti ala aurinkoa palvomaan :D

Lizzie
PinkPanther
Mie haluan ruskettua sen verran, että saan pysyvähköt pohjat ensi talven Thaimaan reissua varten. Ei ole kiva heti siellä palaa kun pikkusen aurinko pilkistää.

Voin sanoa, että palat silti ;) Olin tammikuussa Egyptin jälkeen aivan tajuttoman ruskea, jo liian ruskea oikeastaan, ja heinäkuussa Barcelonassa kärähdin heti, vaikka oli rasvaa ja väriä kropassa vielä paljonkin.. Ei ne solariumitkaan paljoa auta, kunnolla vaan rasvaa ekoina päivinä ja pienemmisä erissä arskaa, kyl se siitä sitten :D

Amalia
Tonde
Mä haluan kanssa oikein kunnon rusketuksen! Ja rajaton rusketus, paras rusketus.

Juuh, mulle kanssa :)! Bikinihousuista kyllä tulee rajat, mutta omalla partsilla voi onneks keekoilla yläosattomissa. Mä oon kahtena viime kesänä onnistunut jollain keinolla saamaan tosi upean, jotenkin kullanhohtosen rusketuksen, sellanen olis aika kiva tällekin kesälle 8)

*Sandy*
Dubyamoa

Vaikka olen tummatukkainen, mua vähän rajoittaa kun nään blondeja jotka on aivan sikaruskeita. En voi sille mitään mutta mun mielestä se näytää kamalalta. (siksi rajoittaa mua kun pelkään että entäs jos näytänkin itse yhtä kauhealta enkä huomaa sitä kuten nämä blondit :) )

Oon itse blondi, mut oon ihan samaa mieltä! Se on kamalan näköistä, kun tytsi on ihan sikaruskee ja sit on vielä blondannu hiuksensa ihan valkoisiksi. Näyttää niin luonnottomalta!

Miffy

Niinpä näyttääkin.

Mulla ei ole mitään muita tavoitteita, kuin ottaa mahd. vähän aurinkoa, jotten saa ihosyöpää enkä ryppyjä nyt enkä tulevaisuudessa :)

ivoire

Mä haluaisin nätin ja kevyen päivetyksen, jotten ihan koko vuotta olisi kalpea. Mä rusketun hirveen huonosti, joten joutuisin olemaan koko kesän ulkona, jos haluaisin kunnon rusketuksen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat