Miten saada kauniit hiukset? - Muoti ja kauneus

Beauty^^

Mun onglma on että hiukset on ihan katkenneet vaikka olen käynyt kampaajalla leikkauttamassa niitä. Käytän aina hoitoainetta, mutten jokapäivä pese hiuksia, kun joku sanoi ettei saisi. Auttakaa te jotka osaatte! :D

Sivut

Kommentit (66)

andra

Hiuksiin jätettävä hoitoaine auttaa mulla ainakin tohon vaivaan. Ite käytän Goldwellin kerasilk instant silk fluid-nimistä ainetta, joka myös tuoksuu ihanalta. Kampaamotuotteet on ainakin mun mielestä ihan omaa luokkaansa tässä asiassa, testattua on tullut myös Fructikset ja Sunsilkit. Ja myös shampoo ja hoitoaine on kampaajalta, mulla on niin pitkät hiukset että joku Pirkan hoitoaine ei vaan yksinkertaisesti auta mihinkään. Katkeiluvaivaa täälläkin, ei vaan raaski leikata.
Niin, käytän siis normaalihoitoaineen lisäksi tuota jätettävää, yleensä pyyhekuiviin hiuksiin.

Lizzie

Jeps, yllä hyviä neuvoja!

Eli kunnon hoidot vaan hiuksille, laadukkaat tuottee, ja sit kannattaa koittaa vaihdella pampulan paikkaa. Mullakin on katkennu puolesta välistä hiuksia, ja ihan selkeesti just niskaponnarin kohdalta. Nyt koitan pitää hiuksia enemmän auki, letillä jne.

Ja musta tuntuu että proteiinin ja terveellisten rasvojen avulla tukka voi hyvin myös, tai muistan joskus kekanneeni parturissa että tukka on hyvässä kunnossa siksi kun syön pähkinöitä useesti :)

Ja jos ei oo pakko föönata niin älä föönaa, se kuivattaa. Ja auringolta kannattaa hiuksia suojata etelässä, joko jollain tuotteella tai vaatteella.

andra

Lisäisin vielä tuohon kuumalta suojaamiseen, että saunaan ehdottomasti pyyhe päähän. Mulla ainakin huomaa heti eron jos paljain hiuksin sinne on eksynyt.

-Herkku-

Kävin juuri viime viikolla leikkauttamassa hiuksiani n.7cm ( ovat vieläkin pitkät) ja yllätyin kuin kampaajani sanoi ettei ole ikinä nähnyt niin hyväkuntoisia pitkiä hiuksia kuin itselläni oli :shock: hieman olin yllättynyt vaikka tiesinkin etteivät hiukseni ole pahemmin kärsineet.. Salaisuuteni piilee varmaankin siinä että todella panostan hiuksiini ja ostan mitä erilaisimpia hoitoja niihin.. Ovat pysyneet paksuina ja hyväkuntoisina.. Suurin syy niiden hyvään kuntoon on varmaankin se että en IKINÄ föönaa hiuksiani! En edes omista kyseistä laitetta.. annan niiden kuivaa vaan itsestään :P hieman kärsivällisyyttähän se vaatii kun hiukset ovat todella paksut, mutta se kannattaa!! :lol:

Beauty^^

Joo no mä en pidä ikinä ponnarilla hiuksia.. Enkä föönaa, ellei oo TOSI kiire. Pitää koikeilla sitä sauna juttuu.
Mä en käytä mitään "pirkka" shampoota ku on niin huonoja noi. Kerran laitoin Herbinan shampoota ni oli hiukset niin huonossa kunnossa, et melkein hävetti. Yleensä käytän Sun Silkin tai Frukticsen (en osaa kirjottaa).

andra

Mun mielestä Sunsilk ja Fructis menee tohon Pirkka-sarjaan. Toki kaikilla on erilainen hiuslaatu jne ja joillekin myös nuo sopivat oikein hyvin.

Beauty^^

Joo no voi olla.. Mut entäs jos ei oo aina varaa ostaa kalliita kampaamo tuotteita vaan ihan kaupasta pitäis löytyä, ni mikä merkki olis hyvä?

andra

Kannattaa kattoo alekorit esim. Hairstorelta ja nettisivuillakin on tarjouksia. Hyviä kampaamotuotteita edulliseen hintaan.
Kaupan kamoista ainakin ne Lorealin valkoset pullot (monia erilaisia, en muista nimeä) on ihan ok. Hoitavimpia ainakin mihin olen törmännyt. Toisaalta tekisi mieli testata se uusi Gliss-sarja.

vihollinen

Se riippuu niin kauheesti hiuslaadusta, että kelle sopii "marketin tuotteet" ja kelle ei..
Esim. mä käytän lähes aina jotai marketin tuotteita.. nykyää useimmiten sitä sun silkin blondeille tarkotettua sarjaa, niin mulle se sopii todella hyvin.. Hiukset kiiltää, on sileät ja tuuheat.. Joten, mä kyl sanoisin et ne on laadukkaita.

weramaria

Föönaaminenkin on ihan ok, jos föönaa oikein. Eli ei märkiä hiuksia täydellä voimakkuudella, lämpösuojaavia aineita tulee myös käyttää. Fööniä ei myöskään kannata pitää lähellä päätä, ja kylmäpuhallus "viimeistelee" kampauksen. Itse käytän hiustenkuivaajaa paljonkin, mutta hiukset ovat hyvässä kunnossa. Riippuu tietysti myös hiusten laadusta.

prash

SP:llä on hyvii tehohoitoi hiuksiin :) ite tykkään niist. ne auttaa,ainaki mun mielest.
ja jätettävät hoitoaineet o kans iha hyvii.
föönaukses kannattaa eka hajakuivattaa hiukset ennenku alkaa ees kunnolla niitä kuivaamaan. Latvasuoja hiuksiin!! :)
ja EI koskaan täydellä teholla,keski teho on hyvä ja päänahkaan ei puhallusta. (:
ja meille koulus sanottii jo sillo ku se alotettii (parturi-kampaaja linja) että joka kerta saunaan pyyhe päässä.. koska jos meet ilman pyyhettä ja sulla on kaikkii "mömmöi" pääs ni ne palaa siihe hiukseen kiinni..

Beauty^^

En oo vielä kokeillu Lorealin, mutta yks kaveri sano et se olis ihan hyvä. Haluaisin kauheesti kokeilla niitä Bed Headin tuotteita, onko kokemusta niistä? En tosin ole varma paljon maksaa. Ja onko siinä sarjassa shampoota ja hoitoainetta?

Abigail
Beauty^^
Haluaisin kauheesti kokeilla niitä Bed Headin tuotteita, onko kokemusta niistä? En tosin ole varma paljon maksaa. Ja onko siinä sarjassa shampoota ja hoitoainetta?

Bed Headin shampoot on kivan värisiä ja tuoksuvat hyviltä, mutta ne saavat ainakin minun päänahkani kuivahtamaan ja hilseilemään pahasti. Bed Headin Dumb Blonde-hoitoaine on sen sijaan tosi riittoisa ja kosteuttaa hyvin. Käytän sitä vaikkei hiukseni vaaleat olekaan. Hinnat on normaalia kampaamotasoa. Olisikohan ollut 20-30 euron välillä?

Lizzie

Nyt skarppaan hiustenhoidossa, ostan taas pitkästä aikaa hiusnaamion ja nyt suihkun jälkeen laitoin kaikkia kaapissa maanneita hiuksiin jätettäviä tuotteita. Sillon kun oli vaalee tukka, oli pakko käyttää kaikkia hoitotuotteita ja sillon ne pysykin hyvässä kunnossa. Nyt kun värjää tummaksi, hiukset on suht sileet muutenkin ja sit toi hiustenhoito ei oo ekana mielenpäällä enää.

andra
andra
.
Kaupan kamoista ainakin ne Lorealin valkoset pullot (monia erilaisia, en muista nimeä) on ihan ok.

Tarkistin äsken kaupassa käydessäni ja ei se ollutkaan Loreal mitä tarkotin, vaan Pantene ProV. Tosta ainakin se suorille hiuksille tarkoitettu (oisko vihreä?) silotti mun hiuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat