Mikä on mielestäsi paras irtopuuteri? - Muoti ja kauneus

BMW

Otsikossa kysymys jo tulikin. Juu eli irtopuuteri olis hakusessa niin suositteluja kaipaan. :)

Sivut

Kommentit (16)

Miffy

Mä en juurikaan käytä; jotenkin tykkään kivipuuterista enempi. Muta, vuosi sitten ostin Dublinista Bootsilta No7-merkkisen irtopuuterin. Se kyllä oli hyvä, tai itseasiassa on: purkissa on 30g ja hintakin on edullinen. Suomesta noita saa Sokokselta. TOta voin kyllä suositella :)

Mymmeli80

No7 irtopuuteri on ehkä paras marketti-irtopuuteri. Body Shopin irtopuuterin on myös todella hyviä. Kalliimmista houkuttaisi kokeilla YSL:n Semi Loose puuteria, mutta hinta on ollut tähän mennessä esteenä.

helmikaisla

Käytössä on Grimas-irtopuuteri. Ostettu kaisaniemessä sijaitsevasta "peruukki-liikkeestä". On todella edullinen kokoonsa nähden; 150g oli n.17€.. (Ja kosmetologit/kosmetologi opiskelijat saa vielä jotain alennusta..)
En tiedä kuinka paljon "normi" irtopuuteria on rasiassa, mutta tämä n.2-3krt isompi ja myyjän mukaan riittää niin pitkäksi aikaa kun jaksaa käyttää :D
Mielestäni ihan hyvän laatuinenkin :)

Niitu

Olen käyttänyt YSL Semi-loose -puuteria jo kolme vuotta, enkä aio koskaan vaihtaa. Kivipuuterin kätevyys ja irtopuuterin ominaisuudet samassa. Hinta on normaalisti muistaakseni 44 euroa (laivalta saa 35 eurolla), mutta puuteri kestää päivittäisessä käytössä vuoden tai jopa yli!

Eli loppujen lopuksi YSL on ehdottomasti hintansa väärti. Puuteri pysyy koko ajan "tuoreena", kun sitä jauhetaan hieman aina jokaisella käyttökerralla.

Sitäpaitsi todellinen lady ei ikinä edes harkitsisi kivipuuterin käyttöä - edes meikin korjailuun. Sillä ei ikinä saa lähempää tarkastelua kestävää lopputulosta. Pikkukorjailuun ja kiillon poistoon taas puuteripaperit (mm. stockalta) ovat parhaita.

Kerran sen vain kirpaisee!

coquelicot

Normi-irtopuuteria on merkistä riippuen vain 15-50 grammaa.

Mullakin on tuo Grimasin 150-grammainen purkki. Toiminut hyvin ja värittömyys plussaa. Sama purkki on kestänyt jo varmaan kuusi vuotta eikä vieläkään pohja pilkota vaikka mä sitä joka arkipäivä käytänkin, bilemeikkiin sitten jotain muuta puuteria, valoaheijastavaa tms. Loistava hintalaatusuhde ja ainahan tuosta voi siirtää puuteria johonkin tyhjään irtopuuterirasiaan jos ei halua tuollaisen säästöpakkauksen kanssa reissata...

overkillah

olen kokeillut kyllä aikamoiset määrät irtopuutereita, kalliimpia ja edullisempia.
Huonolaatuine irtopuuteri ei pidä kiiltoa poissa, meikki alkaa "häviämään " nopeasti , levittyy paksusti ja epätasaisesti --ei siis tasaisen näkymättömästi, mikä pitäisi olla irtopuuterin etu kivipuuteriin nähden. mitä hienojakoisemmaksi irtopuuteri on jauhettu, sitä parempi se on.

Parhaimpia on tosiaan tuo Boots no 7 irtopuuteri. jokapäiväisessä käytössä kestää vuoden. täällä on lueteltu muitakin, olen niitä kokeillut, eivät ole jääneet mieleen hyviksi. toinen hyvä, mutta kalliimpi, on Macin irto puuteri.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat