"viikset" - Muoti ja kauneus

Pirita_

Itse olen useamman vuoden jo käyttänyt noita veetin kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja. Minulla on ylähuulessa sellaista vaaleaa, ohutta karvaa, jota on kyllä todella paljon. En ensin tykännyt yhtään noista liuskoista, kun en osannut niitä oikein käyttää. Sitten opettelin sen ihan kunnolla ja nyt olen niihin erittäin tyytyväinen. Poistan niillä myös ärsyttävät haituvat leuasta.

Tottahan se on, että nuo liuskat jättävät ihoon sitä vahaa mutta siinähän tulee mukana niitä "jälkihoitopyyhkeitä" joilla vaha lähtee irti..

Sivut

Kommentit (48)

Bluegirl

Nii...ja sit unohdin vielä mainita tuosta että, kyl munkin "viiksi"-hahtuvat on moni varmaa huomannu. Kaverin poikakaveri kerran heitti puoli vitsinä että muistitko ajaa parran. Se oikeesti pahotti mun mielen. En mä sentään mikää joulupukki oo.

Lumi~

joo ja ite oon huomannu et noi huomattelijat on kaikki ainakin mun kohalla ollu jätkiä.. totta ne ei sitten niin paljon ajattele mitä suustaan päästää.. tai eivät ajattele että se voisi loukata toista...
(pientä yleistystä)

Bluegirl

Joo, "viiksien" lyhentäminen on muuten hyvä idea, mutta sit ku siihe jää sellanen pisteliäs sänki (ainakin itte kuvittelen niin), niin joskus on kiusallinen olo itellä kun suukottelee poikakaveria. Yritän aina nyppiä karvoja juurineen pinsetillä! Auts! No...Veetin kylmävahapaketti tarttu käteen jälleen Prismasta. Eipä täs muutakaan keksi..

anni
Bluegirl
Nii...ja sit unohdin vielä mainita tuosta että, kyl munkin "viiksi"-hahtuvat on moni varmaa huomannu. Kaverin poikakaveri kerran heitti puoli vitsinä että muistitko ajaa parran. Se oikeesti pahotti mun mielen. En mä sentään mikää joulupukki oo.

Mulle on kans joskus joku huomauttanu mun "viiksistä".. Tuli kyllä paha mieli! :( Ei mulle tulis ikinä mieleenkään huomauttaa esim. jonkun ylipainosta tai muusta "viasta"!

Lumi~

eipä oo tietoa auttaako noi diane novat mutta ite en niitä kyllä enää alkais syömään johtuen siitä että ovat niin hirmeitä hormoonipaakkuja.. ehkä joku muu vaihtoehto olisi parempi ja varmempi karvanpoistokeino..

mulla itellä kasvaa kans "viikset" :? ei oo yhtään kivat vaikka eivät ookkaa kovin tummat.. muutamia kertoja oon niitä saksilla lyhentäny etteivät näkys niin selvästi.. koko ajan vaan ei uskalla olla leikkomassa jos se vaikka kiihdyttää sitä kasvua... ja vaikka ne mun omasta mielestä on aika huomaamattomat niin kyllä ihmiset on ne näköjään huomanneet ku ovat niistä mulle maininneet..

anni
Bluegirl
Oisko kellään tietoo et auttaako se Diane Nova? Nehän on kai e-pillereitä.

Ei mitään apua niistä... :? Nimimerkillä kokemusta on!

Bluegirl

Mä kärsin myös ylähuulessa kasvavista tummista karvoista eikä ne häviä vaik kuinka nyppisin. Veet-liuskoista tuli vaan ihottumaa. Tää on ollu viimeset pari vuotta yhtä painajaista. Mä häpeen kohta näyttää itteeni, varsinkin auringonpaisteella kun ne karvat oikeen näkyy! Sit mulle tulee karvoja myös nännipihan ympärille. Voiko karseempaa olla. Onks tää joku hormonaalinen juttu? Oisko kellään tietoo et auttaako se Diane Nova? Nehän on kai e-pillereitä. Siis, mä karvotun käsiin, antakaa vinkkejä kaverit! (kiitti Jzzu vinkistä et' vanhaan keskusteluun voi yhä kirjottaa. Vähän uuden käyttäjän kankeutta)

snorkfröken

Tiettekö ku ylähuulen päällä kasvaa karvaa.. Ootteko nyppiny niitä?? Kukaan ei oo mulle huomauttanu siitä tai mitään, mut ite vaan oon huomannu, että se karva on vahvempaa ku muuten ihokarvat kasvoissa.. Tekis mieli nyppii niitä pois, mut en oo uskaltanu vielä.. Pelkään kai jotai sänkee..
Kokemuksii??

ivoire

En suosittelis nyppimään niitä, ellei ne ole mitään älyttömän tummia ja näkyviä. Mun kaverini nyppi kerran vaaleat ja huomaamattomat karvansa tosta huulen yläpuolelta ja nyt hän joutuu nyppimään niitä aika usein, koska nykyään ne kasvaa hänellä paljon tummempina kuin aiemmin. :shock:

arkadia

Mun mielestä nyppimisestä ei ole haittaa. Se ei pitäisi kiihdyttää karvankasvua tms.. Itselläni ei ainakaan! Suosittelenkin nyppimään, jos ne sinua häiritsevät - eipähän tarvitse miettiä ja harmitella sitten niitä! :)

figaro

Älä missään nimessä nypi ellei sinulla TODELLA kasva viikset. Ne muutamat haituvat, olivatpa tummia tai vaaleita, eivät pistä kenenkään muun kuin itsesi silmään.

Kuten yllä on jo sanottu, saat "kärsiä" jälkeenpäin siitä, että joudut nyppimään karvat aina.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat