TE JOTKA KÄYTTE SOLARIUMISSA - Muoti ja kauneus

Jzzu

Tuli mieleen tuosta kun porukka noita hintoja kertoo niin ois aika hyvä varmaan mainita myös että missä tuollaisilla hinnoilla saa väriä nahkaan.
"Täällä" kun ei kerro kovinkaan paljoa sijainnista. :roll:

Sivut

Kommentit (47)

Jeii

Syövän saa muustakin kuin solariumista. Miettikää kuinka paljon alkoholi ja tupakka kuorimittavat yhteiskuntaa...? :wink: Solariumi varmasti murto-osa näiden kuluista.

sopuli

Eikös se suositus oo 10krt/vuosi solariumia?

Aurinko (ja solarium) aiheuttaa todella paljon syöpiä nykyään. Kuulema ovat kokoajan kasvussa kyseiset tapaukset... Ainakin ihotautilääkäreiden mukaan. Kuulema myöskään solariumista ei ole paljoakaan hyötyä ennen ulkomaille lähtöäkään. Itseään ei saisi missään nimessä polttaa, mutta sekään ei suojaa syöpäriskiltä.

Tosin, en mä itsekään täysi malta aurinkoa vältellä kesällä. Suomen kesä on niin lyhyt! Ja... Syöpää aiheuttaa niin moni asia.

Krista

niin tässä pari kysymystä kaikille

1) kuinka usein käytte

2) sen lisäksi käytättekö itseruskettavia jne

3)miten hyvin rusketus levittyy teillä, onko mitään "täpliä"

4) kuivattaako solarium ihoanne, miten ihonne reagoi uv-säteilyyn?

toivottavasti joku vastaa :!: :)

minullapa menee näin
1) käyn 3 krt viikossa
2) ostin itseruskettavan voiteen
3) tämä on ongelmani, minulla on juuri nuo "täplät" jaloissa (aika pienet, rusketus ei levity kunnolla jaloissa) , onkos kellään kokemusta koska tarvitsisin nyt apua :shock:
4) ei oo kuivattanu ihoa, ja ihan hyvin iho on reagoinu, jos noita täpliä ei otetaa mukaaan

Jzzu
Krista

1) kuinka usein käytte
...
1) käyn 3 krt viikossa

Hui! :shock:
Onks toi oikeesti enää terveellistä?
Käyt sie siis ympärivuoden noin usein?

Miffy

Voi jee, ihmiset ei osaa tarpeeks pelätä ihosyöpää (ja nimestään huolimatta ihosyöpä saattaa lähettä etäpesäkkeitä vaikka aivoihin). Sitäpaitsi solariumista saa huomattavasti enemmän haitallista UV-säteilyä kuin auringossa.

Krista

no enhän ihan ympärivuotta käy mut varmaan 2 kk vuodesta + kesä and natural tan =) :wink:
en todellakaan ympärivuotta käy, vaarallista sellainen touhu olisi
mut tykkään solariumista, eikä tarvitse olla vitivalkea ))))

Abby

1) kuinka usein käytte

Mä oon nyt muutaman vuoden ajan käynyt näin keväisin kolme-neljä kertaa (siis kahden kuukauden sisään) etten olisi niin kamalan kalpean näköinen kun kuljen vähemmissä vaatteissa.

2) sen lisäksi käytättekö itseruskettavia jne

Mä oon itseruskettavia käyttänyt lisäksi ja tänä keväänä ostin sitä Doven päivettävää voidetta jota voin kyllä suositella. Tosi ihanaa!

3)miten hyvin rusketus levittyy teillä, onko mitään "täpliä"

Minulla on tullut tosi tasainen rusketus. Ei ole tullut mitään täpliä tai vastaavia.

4) kuivattaako solarium ihoanne, miten ihonne reagoi uv-säteilyyn?

Kyllähän se pikkuisen kuivattaa mutta kosteusvoidetta vaan rutkasti niin mulla ei ainakaan iho näytä ollenkaan kamalalta. En ole huomannut ihon reagoineen mitenkään eri tavalla vaikka olenkin solariumissa käynyt.

ivoire

3 kertaa viikossa kuulostaa ihan järkyttävän paljolta. :shock: Ois kiva tietää, mikä siinä rusketuksessa on niin kauheen hienoa, että se täytyy hankkia vahingoittamalla omaa ihoaan. Toivottavasti tää älytön rusketusbuumi menee pian ohi.

Miffy

Niinpä. Johan siitä kertyy yhteiskunnallekin kustannuksia kun ihmiset grillaa itsejään ehdoin tahdoin ja sitten sairastuvat syöpään vanhemmiten ;)

No siis, kukin toki tehköön miten mielii, mut mä todella ihmettelen, miksei solariumin haitoista puhuta kovemmalla äänellä...

ivoire

Niin ja eikös solarium vanhenna ennenaikaisesti ihoa eli tulee ryppyjä? Ainakin mun yhdelle ystävälleni, joka on 20, on ilmestynyt aika lailla ryppyjä solariumin myötä.

Krista

noh en ei oo mitää addiktiota mutta kun on niin vähän aurinkoa vuodessa että onkin mahdollisuus käydä solariumissa! =) tietenkin solarium vanhentaa ihoa jos käy liian usein ympärivuoden ajan! everything should be limited and then it will b k! :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat