legginssit - Muoti ja kauneus

Maaria

Mä oon ajatellu kans noita.. en tiiä tulisko kuitenkaan käytettyä.. hmmm... Olis ne tietty hameen kanssa aika turvallisuutta lisäävä tekijä, jos hame meinaa tuulella nousta korviin ;)

Sivut

Kommentit (156)

diude

no mä tykkään legginseistä, jos säät kuitenki sallii ni mieluummin ei. mut tunikan on oltava tarpeeks pitkä et voin sen kans pitää niitä, en harrasta itsenipaljastelua. :D

ivoire

Eikös toi legginssit+minihame- yhdistelmä ole jo out? Tai tällanen käsitys mulla on. Kyllähän niitä vieläkin näkyy kaduilla, joten laita ihmeessä vaan legginssit päälle, jos tykkäät. :D Ei kai sillä niin kauheesti väliä oo, onko out vai in, jos vaan itse tyylistä tykkää.

Ja muusta kesämuodista. Mä johonkin toiseen ketjuun jo mainitsinkin, että tänä kesänä on in mm. salsahameet (edelleen!), bootsit, tunikat, maanläheiset värit, röyhelöt ja pitsit. Aika naisellisia ja peittäviäkin vaatteita on näkynyt eli napapaidat on ehdottomasti out. (Thank god! :lol: )

EDIT. Niin ei siis mitään telttavaatteita, vaan sellasia, jotka ei paljasta mahaa. :D

figaro

Minä en legginsejä ole pitänyt.. paksut sukkahousut ne olla pitää. Itse asiassa ensimmäisen kerran pitkään aikaan on justiinsa nyt päällä hame ja sukkikset ;)

Shandy

Kyllä mää ainakin oon vielä pitänyt hame+legginsit-yhdistelmää.. olkoonkin vaiks kuinka out ;) no, yleensä kyllä on päällä sukkahousut eikä legginsit, mut vaihtelu virkistää. :)

Miffy

In se on yhä. Ellessä (toukokuun) vielä sitä tyyliä esiteltiin. Tai sitten se on tullut Englannissa uudestaan muotiin :lol:

Ihan sama, se on kiva tyyli. Ite en tosin suosi koska niin monet suosivat ja koska olen aikamoinen tukkijalka :D

Amalia

Oliskin jo pois muodista! Mun mielestä hame+legginsit on todella hölmön näkönen yhdistelmä :roll: . Jos hameen alla pitää olla jotain lahkeellista, niin ainakin mun mielestä sukat (siis stay upit, polvisukatkin näyttää aika omituiselta...) tai sukkikset on paljon parempi valinta.

ivoire
Amalia
Oliskin jo pois muodista! Mun mielestä hame+legginsit on todella hölmön näkönen yhdistelmä :roll: . Jos hameen alla pitää olla jotain lahkeellista, niin ainakin mun mielestä sukat (siis stay upit, polvisukatkin näyttää aika omituiselta...) tai sukkikset on paljon parempi valinta.

Mä oon aivan täysin samaa mieltä. Eiköhän toi muoti ole pian menossa pois, vaikka mä ihan luulin, että se on jo mennyt. :D

sira

Hame + legginsit on ihan päällikkö yhdistelmä. Alussa en tykänny yhtään mut nyt ihan hirviästi. Paitsi että, rumat kengät pilaa aika äkkiä tuon yhdistelmän..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat