Alusvaatelahjat mieheltä! - Muoti ja kauneus

teddy

Mieheni on udellut kokoni ja vihjaillut mahdollisesta joululahjaylläristä asian tiimoilta.
Saas nähdä.. :D

Sivut

Kommentit (33)

lea33

Jotta pysyisin jotenkin aiheessa haluaisin tietää onko miehet ostaneet teille alusvaatteita lahjaksi? Miten ovat olleet sopivia vai onko pitänyt hiukan teeskennellä et on ihan hienot. Olen itse saanut joskus ja on koko yms.. asiat otettu hienosti selville. Kauneimmat olivat ehkä punainaiset stringit, sukkanauhat ja saumasukat on vieläkin tallessa ja käytän niitä tärkeis bileis vaik en oo ollu sen kundin kaa enää vuoteen.

figaro

Heh, minä olen sanonut miehelleni oman kokoni, jos vaikka sattuisi kiinnostamaan alusvaateostokset :D

Ei ole viime vuosina pahemmin kuulunut alusvaatteita lahjaksi. Ostan varmaan itse niitä liikaa. Muinoin ihan ensimmäisinä vuosina sain ja taisinpa itse olla valitsemassa eli omin päin ei herra ole ostanut mitään. (Epäilenpä, että saisin olla vaihtamassa ainakin maun osalta... :roll: Minä en nimittäin string-ihmisiä [eivät edes näkyisi mihinkään tämän ahterin ja kessin alta] ole ja mies taatusti jotain sellaista ostaisi.)

Hmm.. pitäisiköhän vähän vihjailla :roll: Hääpäiväkin tulossa.. :D ;)

Mymmeli80

En ole saanu mitään vaatteita lahjaksi. Olen miehelle sanonut ettei alusvaatteita kannata ostaa lahjaksi. Minun kun on muutenkin vaikea löytää sopivan kokoisia ja hyvin istuvia rintsikoita. Jotkut pikkupöksyt vois tietenkin olla ihan jees :)

Sinsemilla

juu, joskushan tuo oli kovasti jotain ostamassa kun kokoja kyseli, mut muutti sitten vissiin mielensä... siitä kyllä aikaa joku viis vuotta... ;)

oon sit kyllä jotain pikkutuhmia lahjoja saanu joskus myöhemmin, jotka on kyllä varmaan ollu ennemminkin lahja miehelle, heh... mut mielummin kyllä ehkä itte ostan ne alusvaatteet (ainakin jotka jokapäiväsessä käytössä on)... :D

ivoire

Mä oon tehnyt selväksi, että haluan ostaa itse itselleni alusvaatteet, jotta ne olisi juuri sopivan kokoiset/väriset/malliset. Samoin on kyllä myös muiden vaatteiden kanssa.

lea33

Kyllähän minäkin tykkään ne itse ostaa mut on se ajatuksena aivan ihana, ei ole varmaan miehillekään helppoa pyöriä ja etsiä alusvaatekaupassa. Ja olen myös harrastanut yhteis shoppailu reissui. Yhdessä valitaan ja mies maksaa. Kannattaa kokeilla yleensä johtaa johonkin mukavaan.

ivoire

Jos se kerran on miehille vaikeaa ostaa naisille alusvaatteita, miksei voi ostaa jotain muuta? Mä oon aina ihmetellyt miesten hinkua ostiskella tyttöystävilleen alusvaatteita lahjaks, varsinkin jos se on vaikeaa.

vihollinen

Mun poikaystävä on ostanu mulle ihan hirveesti alusvaatteita.. aina niin, että olen ollut mukana, joten hän on osannut ostaa oikeaa kokoa.

Jzzu

Miun on vaikee löytää itsekin sopivia alusvaatteita joten en missään nimessä odota kullan niitä ostavan.
Jos tekee mieli nähdä miut uusissa alusvaatteissa otan lahjakortin mielummin vastaan kuin todennäköisesti ainakin vääränkokoiset alusvaatteet.
En ole koskaan siis alusvaatteita saanut eikä oo välikskään. :wink:

emilia__

mulle poikakaveri osti synttärilahjaks kunnon setin. Siinä ole rintsikat, alushousut, toppi ja niitä kaiken maailman juttuja... en tiedä nimiä :oops: :lol: Mä tykkäsin hirveesti vaikka ei rintsikat mitenkään parhaiten päälle istu, mutta silti :)

Venice Queen

Olen saanut yhdet punaiset stringit... Ne on aika kammottavat, ilmeisesti vielä maksoivat suhteellisen paljon (pönttö poikaystävä!!!), eivät istu ollenkaan enkä oo tainnu niitä kertaakaan pystyä edes käyttämään. Hirvitykset. Onneks on tainnu herra sen jälkeen vähän viisastua, kun antoi lahjakortin Lindexiin, hyvä lahja! =D>

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat