stringibiginit - Muoti ja kauneus

Miffy
SunLion

Miffy

Sunlion, mä olen JUST sellanen tonnikeiju, mut nyt kyllä rupes ihan todenteolla mietityttämään et mitäs jos. Nimittäin, Jimmy, jopa mulle löytyy kokoja! :lol:
pöh...tuskinpa olet :D

Kyllä itseasiassa tällä hetkellä olen. Sitä on turha epäillä tai yrittää lohdutella, oon sinut ;)

Sivut

Kommentit (236)

Jimmy KImmel
Teresa_
Minkä takia jimmy itse käy rannalla kesäsin? a) uimassa ja ottamassa aurinkoa (ja siinä sivussa katselemassa vähän myös naisia) vai b) Katselemassa naisia (ja siinä sivussa myös ottamassa aurinkoa ja uimassa) Luulempa, että valtaosa miehistä kuitenkin menee ensimmäisen vaihtoehdon mukaan... Ja luulempa että jimmy kuitenkin lukeutuu jälkimmäiseen porukkaan :roll:

Nyt on Teresa väärässä, Jimmyä ei ole noin helppo asettaa mihinkään tiettyyn karsinaan... :wink:

Sekä a ja b vaihtoehto ovat molemmat vääriä! Oikea vaihtoehto on:

c) Jimmy käy rannalla katselemassa vain ja ainoastaan nättejä naisia (ja eritoten näiden herkullistakin herkullisempia takapuolia). 8) Totta kai siinä sivussa tulee vähemmänkin hehkeät naiset vilkaistua lävitse, mutta en niihin keskity. :wink:

Mä käyn oikeesti todella harvoin rannalla. Asun järven rannalla, joten uimisen takia ei rannalle tarvitse lähteä. Teen kesäisin työtä ulkona, joten auringonoton takia ei myöskään tarvitse biitsille raahautua. Lisäksi arvostan omaa rauhaa, joten täyteen ahdattu biitsi ei kiinnosta. Ne harvat kerrat kun frendien kanssa mennään rannalle, niin silloin nimenomaan mennään katselemaan tyttöjä (ja ottamaan pari kaljaa siinä sivussa).

Ja yllätys yllätys. Naisilla on p*rseet ja niitä voi panna... Niin se vaan menee! Ei teidän käsitykset musta aivan vääriä ole, sillä kyllä mun ajatukset pyörii likimaiten 24/7 seksissä tai ainakin tytöissä jollei suoranaisesti seksissä. Aina välillä mua oikein itseänikin hirvittää, että miten saan duunit ja koulut hoidettua, kun mielessä ei pyöri kuin kaksi asiaa (nyt voi jokainen arvailla, että mitä ruumiinosia noilla kahdella asialla tarkoitan... :wink: )

Mutta se tuli Miffy nyt täytenä yllätyksenä, että yliopistomiehet katsookin naisia älykkäästi... :shock: Siihen ei oikeesti kyllä duunari pysty... :lol: On ne vaan niin viisaita ja ihania!

Tuijottaminen on muuten rumaa. Sitä mä koitan välttää. Tai siis totta kai tuijotan, jos pystyn sen salaamaan muilta... Jimmy on sivistynyt mies ja tsiikaa p*rseet vilkuilemalla, kunnes katseiden uhri tai tämän kaverit eivät nää... Sitten se menee tuijottamiseksi, edellyttäen tietysti, että kyseinen ihanuus on Jimmyn katseen arvoinen. :wink:

Jimmy KImmel
Lizzie
Ja Jimmy, sen mun esimerkin tarkoitus oli vaan näpäyttää, että ei välttämättä tunnu kivalle jos joku ottaa esille toisen huonoimmat puolet jossain keskustelussa. Mutta en ole analysoinut mitenkään sun ulkonäköä tai sen verrannollisuutta muiden kanssa, sen oli vaan tarkoitus olla yleisesti ärsyttävä esimerkki :D

Huono näpäytys. :wink: Ja tiedän, ettet analysoinut ulkonäköäni. Sähän oot nähnyt mun kuvan ja näin ollen tiedät, että tämä p*rsefriikki on jumalainen ilmestys eikä missään nimessä keskimääräistä huonomman näköinen olkimoukari! :lol:

Eikä se välttämättä tunnu kivalta, että painosta puhutaan. Varmasti monelle arka paikka. Silti mielestäni kysymykseni oli oikeutettu ja perusteltu, kun koitin selvittää massan suhdetta asennoitumiseen stringibiksuja kohtaan... :wink: Ja asiahan tuli harvinaisen selväksi eli hoikemmatkin tytöt jättäisivät stringit näkemättä muiden yllä.

Shandy

Jimmy, ihan vinkkinä vaan ettei kaikkee aina kannata sanoa ääneen.. ;)

Osaa ne amk:n pojatkin älykkäästi katsoa tyttöjä ;) Jimmy vaan ei taida nyt ymmärtää "älykkäästi katsomisen" ja tavallisen katsomisen eroa ;)

Jimmy KImmel
Miffy
Tarkoitin vain, että joillekin (aika useille itseasiassa, näitä on paljon yliopistolla) nainen on jotain muuta kuin pantava seksiobjekti.

Nainen on jotain muuta? Tiskikone ja ilmainen siivooja...? :lol:

Ettei nyt taas duunareita pidettäisi tyhminä... :wink: Eiköhän kaikki jo sen tiedä, että sä oot yliopistossa ja siellä kaikki on niin ihania ja fiksuja... :?

Mutta eiköhän noi muita fiksummat yliopistomiehetkin naisia katsele... :wink: Jollei katsele, niin ei ne sitten kovin viisaita ole! :roll:

Teresa_

Varmasti nuo yliopistomiehetkin naisia katsovat, mutta jotenkin jimmyn teksteistä saa sen kuvan, että jimmyn ajatukset pyörivät vain ja ainoastaan naisissa, seksissä ja naisten perseissä :? Minkä takia jimmy itse käy rannalla kesäsin? a) uimassa ja ottamassa aurinkoa (ja siinä sivussa katselemassa vähän myös naisia) vai b) Katselemassa naisia (ja siinä sivussa myös ottamassa aurinkoa ja uimassa) Luulempa, että valtaosa miehistä kuitenkin menee ensimmäisen vaihtoehdon mukaan... Ja luulempa että jimmy kuitenkin lukeutuu jälkimmäiseen porukkaan :roll:

Jimmy KImmel
Shandy
Jimmy KImmel
Shandy

Jimmy vähän innostuu noista miffyn jutuista... Ottakoon totena mun kirjoitukset jos haluaa. :wink:

joo ja sit miffy innostuu sun jutuista ja sit sää taas miffyn jutuista ja sit menee taas OT:ks.. ;)

Mutta on ne stringibiksut vaan ihania! :D

Onko kukaan muuten nähnyt suomessa yleisellä rannalla noita stringejä? :? Ja jos on, niin millä rannalla... :lol: Käyttääkö niitä suomessa joku oikeesti yleisesti? Yhdet olen nähnyt kylpylässä, mutta siitäkin on jo pari vuotta vissiin aikaa ja käyttäjä oli venäläinen.

Shandy
Jimmy KImmel
Shandy

Jimmy vähän innostuu noista miffyn jutuista... Ottakoon totena mun kirjoitukset jos haluaa. :wink:

joo ja sit miffy innostuu sun jutuista ja sit sää taas miffyn jutuista ja sit menee taas OT:ks.. ;)

Jimmy KImmel
Shandy

Mutta palataksenia aiheeseen... On ne stringibiksut vaan ihania! :D

Miffy
Teresa_
Varmasti nuo yliopistomiehetkin naisia katsovat, mutta jotenkin jimmyn teksteistä saa sen kuvan, että jimmyn ajatukset pyörivät vain ja ainoastaan naisissa, seksissä ja naisten perseissä :?

Njoo jotain tollasta mäkin hain takaa. Lisäks alkaa tosiaan vaikuttaa siltä, että Jimmy Kimmelille naiset ovat perseitä, joita voi panna ja nättejä naamoja = seksiä varten olemassa olevia olentoja. Sellaisen käsityksen sen viesteistä valitettavasti saa. Lienee aika totuudenmukainen käsitys.

Ja siinäkin on eroja, miten katsoo. Onko se sellasta kuola roikkuu -touhua, ja kommentointia kavereille tyyliin "kato mikä perä, kato tollakin on mut ei niin hyvä" vai sellasta älykkäämpää katsomista. Kaiken kaikkiaan on ihan normaalia että ihmiset katsovat toisiaan.

Miffy
Lizzie

Ja SunLion, eikä toi tonnikeiju- kommentti ollu vähä loukkaava mua ja Miffyä kohtaan? :shock: :lol:

Nih, mua ei sinänsä loukannut, mutta suoraan sanottuna hiukan ihmettelin tuota kommenttia. Läskissä on vikaa. (Paitsi mun mielestä :lol: )

Ja Jimmy, en mä tarkoittanut, että joku numeroasteikolla arvostelun sijaan (hei, tuleepa mieleen teini-ikä ja senikäiset ällöt pikkupojat...) miettisi, että mitäköhän mieltä tuo nainen on maailmanrauhasta tms. Tarkoitin vain, että joillekin (aika useille itseasiassa, näitä on paljon yliopistolla) nainen on jotain muuta kuin pantava seksiobjekti.

lea33

Käyn paljon ulkomailla ja siellä käytetään yleisesti stringmallisia bigini alaosia ja yleensä ollaan ilman yläosia. Hankin myös sellaiset mut tuntuu et jos tääl kulkee sellaset päällä ja varsinkin ilman yläosii leimautuu vaikka miksi.

Shandy

Mää en kyllä tällä perseellä kehtais lähtee stringibikineillä julkisille paikoille. :lol: Mut joo, kylhän ne huomioo herättää semmoset pikku narut ja etenkin jos yläosakin vielä puuttuu..

Sinsemilla

Tääl suomenmaalla ei vissiin oo oikein totuttu tommoseen toimintaan, nii porukat voi kyllä kattoo... itte en kyllä ihan noin lähtis rannalle, en kyllä hirveesti käy muutenkaan... :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat