Pukeutumisidoli - Muoti ja kauneus

figaro

Tuossa bongasin suomi24:lta tämän termin ja kävi kiinnostamaan.. Kuka on sinun pukeutumisidolisi? Ketä mukailet eniten tai keneltä olet saanut/saat parhaimmat vinkit itsellesi?

Sivut

Kommentit (19)

figaro

Muistutin erehdyttävästi hiuksieni puolesta Glenn Danzigia muinoin.. Ja tämä oli järkytys :shock:

Ketään en ole koskaan mallannut, mutta pakko myöntää, että näköjään jotain vaikutteita on :lol:

Ah juu.. Hiusmallin tsekkasin Pakarisen Hannalta.

prash

ei mullakaa oo mitää mistä katon "mallia".. hiukset on sellaset ku haluun niide olevan :P joskus tullu katottuu jostai Pinni-lehdestä joku hiusmalli ja toteuttanu sen.. ja vaatteissa ehkä muut nuoret yleensä.. joskus tulee "oi,tolla o kiva takki,ton malline vois olla aika hyvä" tai jtn muuta vastaavaa :)

Tigerheart

Minulla ei ole varsinaista idolia pukeutumisen suhteen, pukeudun omaan tyyliini. Pidän myös muotivaatteista, ja pyrin aina ostamaan jotain uutta ja "muodikasta". Seurailen kyllä julkiksia (amerikkalaisia) ja joskus kyllä tekisi mieli pukeutua samantyylisesti, jos olen pitänyt erityisesti jonkun vaatteista. En kuitenkaan seuraa orjallisesti muotia, vaan se on ystäväni. :D

Jzzu

Mie tykkään kattella galleriassa kaikkien peikkötyttösten, punkkareiden, rokkihenkisten ja goottien kuvia ja fanitan ihan täpöllä mm. noiden tyylien edustajia.
Sovellan toki jonkin verran omassa pukeutumisessa ihan varsinaisia tyylejäkin (kai) mutta pää-asiallisesti pukeutumisideat tulevat omasta päästä. :D

Tonde
Jzzu
Mie tykkään kattella galleriassa kaikkien peikkötyttösten, punkkareiden, rokkihenkisten ja goottien kuvia ja fanitan ihan täpöllä mm. noiden tyylien edustajia.
Sovellan toki jonkin verran omassa pukeutumisessa ihan varsinaisia tyylejäkin (kai) mutta pää-asiallisesti pukeutumisideat tulevat omasta päästä. :D

Sama täällä. Varsinkin kaikkia goottityttösiä kattelis enemmänki :D

MiuMiu*

Kyllä minäkin pukeudun ihan oman tyylini mukaisesti, eli ei ole idoleita.

Mäkin kyllä ihailen suuresti gootteja, koska olinhan itsekin teini-ikäisenä sellainen grunge-punkhevari, joka tavallaan vastaa nykyajan gootteja :D

Jeii
Tonde
Jzzu

Sama täällä. Varsinkin kaikkia goottityttösiä kattelis enemmänki :D

Mie taidan sitten olla erilainen nuori. Tuntuu siltä, (tämä siis minua ärsyttää), että jokainen yllämainuttujen tyylien kannattaja kuvittelee olevansa erilainen ja tosi cool, vaikka ne kaikki loppupeleistä on aivan samanlaisia, mielenkiinto lopahti siihin, kun joka toinen alle 16 vuotias on alkanut pukeutua noin :?

figaro

Heh. Ei sillä, etteikö täälläkin päässä välillä hieman "oudoksuta", että jokatoinen pikkuneiti on gootahtava tai vastaavaa ;)

Eiköhän se oma tyyli pysy niillä, jotka todella pitävät itse asusteista ja vaatteista eivätkä vain seuraa kavereiden mallia :D Itse olen hyvä esimerkki siitä, miten pyrin eroon tyylistäni tuossa kahdenkympin kieppeillä, mutta palasin juurilleni parin vuoden päästä, kun ei tuntunut omimmalta :) Nyt olen se sama "teini-figaro" kuin n. 10 vuotta sitten - tyyliltäni :lol:

menthol

mä oon itse se idoli. ostan vaatteita kauppakierrokselta kun näen 1) jotain joka ehdottomasti on niin pakollinen tai 2) ei ihan mun tyylii mutt voisin pitää. eli toteutan tyylissäni joka OF COURSE vaihtuu omaan päähän tulleita inspiraatioita. Viimeksi ostin paketin teko-lävistyskoruja :)

Msuh

Eipä ole erityisiä pukeutumisidoleita, ei varsinkaan sellaisia joiden mukaan valitsisin koko vaatevarastoni- On vain sellaisia, yleensä telkkarikasvoja, joiden esiintymisvaatteista tulee "No miksei tuollainenkin voisi näyttää ihan hyvältä"- tai "Kokeilenpa tuontapaista ensi kerralla vaatekaupassa"-fiiliksiä. Tällainen julkkis on esimerkiksi Salkkareiden Peppi (Sara Säkkinen). Näkee joka arki-ilta telkkarissa, ja olen jollain tavalla ihastunut siihen runotyttö-lookiin ja kaikkiin kivoihin asusteisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat