selluliittigeelit/-voiteet - Muoti ja kauneus

katie-

Nyt kun bikinikausi taas lähestyy, niin ajattelin kysellä Teiltä rakkaat foorumilaiset, onko kokemuksia selluliittigeeleistä ja -voiteista.
- Toimivatko ne? Onko teillä muita vinkkejä selluliitin karkoittamiseen? Olisi mukava päästä eroon appelsiini-ihosta kesäksi, mutten oikein tiedä mitä kokeilisin...mainoksetkin kun osaavat olla aik pahasti harhaan-johtavia... :?
Etsin haulla, mutten löytänyt mitään aiheesta, siispä ajattelin ihan uuden aiheen perustaa. :)

Sivut

Kommentit (34)

Sinsemilla

kuivaharjaus kuulemma auttaa (ja hierominen yleensä)... mut ittellä ei kyl henk.koht. kokemusta, enkä kyllä oikeestaan ees tiedä miten tuo homma toimii... pitäs kyllä alkaa sitä harrastaa, näitten selluliittien kanssa... ;) antakaapa siis kuivaharjausihmiset pikakurssi tälle keltanokalle...
Rasvoihin en kyllä luota...

Kerran sain kamulta jonkun ihmetippa tehokuurin ja sitä hölväsin pari kertaa...miusta tuntu et ennen sitä ei ollu selluliittia paljon yhtään, mut sen jälkeen sitä alko ilmestyä... :shock: tästä on kyllä jo aikaa, mut luultavasti syynä oli vaan liika makeen mussutus, eikä tehoseerumilla ollu mitään tekemistä tuon asian kanssa...heh. :lol:

Miffy

Joo, Siis jotkut tehokkaat (ja siten KALLIIT) voiteet kyllä saattavat väliaikaisesti tasoittaa selluliittikohtaa, mutta nekin vaikuttavat vain ihon pintakerroksiin, sisi vahvistavat niitä, joten eivät poista alkup. ongelmaa.

Rasvaprosentin pienentäminen on yks keino päästä eroon selluliitista. Aerobinen liikunta.

reallivething

itse alennuin pari päivää sitten ostamaan tuota lorealin perfect slimiä:) epäilen kyllä että eivät selluliitit vähene, mutta kyllä tuntuvat reidet ihanan sileiltä, mieskin on niitä koko ajan hivelemässä :D
tuskin noista rasvoista mitään haittaakaan on, toivon että ne yhdistettynä tiukkaan diettiin edes vähän auttavat...

Henni-

Olen joskus alesta ostanut Lumenen selluliittigeeliä --> en tykännyt, ei toiminut :D hetkellisesti pysyi tasaisen näköinen iho ja jo tunnin kuluttua näytti ja tuntui samalta. Käytin varmaan 2 viikkoa putkeen eikä mitään muutosta :| :D

vihollinen

Just luin jostai lehdestä, et sekin auttaa että selluliittikohtia suihkuttaa ihan tosi kylmällä vedellä..
Oon nyt vasta muutaman kerran kokeillut, että en osaa sanoa tepsiikö :D
Tosin, aina ennen suihkuttamista hieron selluliittejä semmosella karhealla pesuhansikkaalla melko vauhdikkaasti :D

Sinsemilla
vihollinen

Tosin, aina ennen suihkuttamista hieron selluliittejä semmosella karhealla pesuhansikkaalla melko vauhdikkaasti :D

onko tuo sitä kuivaharjausta?? minä lahopää... ;)

katie-

Kiitoksia jo näistä viesteistä, hieman asiaa jo valottavat :D Oon jotenki ihan täys lahopää kans näitten asioitten kanssa... :shock: Jos jollaki on viel lisää vinkkejä mikä saattais tehota näihin, nii jakakaa ihmeessä meillekki :wink:

Miffy
Sinsemilla
vihollinen

Siltä kuulostaa ;) Juuh. Mun vinkki (ainoa toimiva sitäpaitsi pitemmän päälle...) selluliitista eroon haluaville on rasvaprosentin pienentäminen ruokavaliolla ja liikunnalla.

Miffy

heh :) Älä sää ny stressaa kun sulo n isompikin juttu elämässäs kun selluliitti ;) Eikä oikeastaan kenenkään pitäis stressata. Mutta siis fakta vaan on että jotta esim. joku selluliittivoide olisi tehokas, sen pitäisi pystyä imeytymään ihan tosi syvälle ihon läpi, mikä ei oikein ole mahdollista. Toki noilla voiteilla voi itse ihon saada näyttämään jämäkämmältä jne, mutta siihen rasvaan ne eivät auta.

Sinsemilla

Enhän miä ressaa... :D vaikka välillä näyttääkin epätoivoselle niin on tosiaan tärkeempiäkin asioita tulossa kun selluliitista eroon pääsy... ;)

vihollinen
Miffy
Sinsemilla
vihollinen

Siltä kuulostaa ;) Juuh. Mun vinkki (ainoa toimiva sitäpaitsi pitemmän päälle...) selluliitista eroon haluaville on rasvaprosentin pienentäminen ruokavaliolla ja liikunnalla.

No, ei ihan kuivaharjausta. Ku mul on siis semmonen pesukinnas, mikä on toiselta puolen tosi karhea, ni mä sil karheel puolel pesen ne selluliitti kohdat.. siis ihan pesuaineel ja vedel :D mut samal niinku hieron tosi kovasti.. Iho punoittaa sen jälkeen, mutta olen kyllä mielestäni huomannut ainakin pienen eron tulleen..

nakymaton_ninni
vihollinen
Just luin jostai lehdestä, et sekin auttaa että selluliittikohtia suihkuttaa ihan tosi kylmällä vedellä..

Tuo muuten perustuu siihen, että aineenvaihdunta vilkastuu kun tulee suuri lämpötilan vaihdos. Avantouinnilla saadaan aikaiseksi sama tulos. Itse teen niin, että suihkun/saunan päätteeksi pistän hanasta tulemaan aivan jääkylmää vettä ja sitten kärvistelen siinä henkeäni haukkoen n. 1min verran. Tuloksena on muuten hyvin virkistynyt olo, veri lähtee aivan uskomattoman hyvin kiertämään! Esim. talvella monesti paleltaa kun tulee lämpimästä suihkusta, kylmän suihkun jälkeen vastoin tulee lämmin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat