Mitä haluisitte muuttaa itsessänne... - Muoti ja kauneus

laorah

... ja mitä voitte tehdä muutoksen eteen? Muutokset voivat koskea sekä ulkonäöllisiä että paheita.. myös jotain omasta mielestänne ärsyttäviä luonteenpiirteitä.. :roll:

Sivut

Kommentit (87)

laorah

itsessä voisin muuttaa näitä asioita:

Peppu ja vatsa: peppu on alkanut löysistymäään tässä painon noustessa, luonnollisesti, joten pieni treeni aina iltaisin ei olis pahitteeksi, sama homma vatsan kans.. :lol:

Hiukset:Hiukset ovat aika kuivuneet, tylsästi leikatut ja värjätyt.. parturiin siis..

On myös joitain luonteenpiirteitä mitkä itsessä ärsyttää kovasti.. oon nykyään jotenkin hyvin ärtyinen.. :?

vihollinen

Haluaisin muuttaa itsessäni...

- Kroppaa, etenkin myös takapuolta ja vatsaa. Niin, ja reisiä. Sillä ne on kamalat. Hyh hyh. Niiden eteen voisin tehdä vaikka sen, että liikkuisin enemmän. En edes muista, kuinka monta kertaa olen päättänyt, että liikun enemmän ja teen iltaisin lihaskuntoliikkeitä, mutta.. aina se vaan jää muutamaan päivään, tms.. :? saamaton kun olen.

- Iho. Etenkin kasvoista. Jäänyt finneistä ikäviä arpia. Itse en asialle voi oikein mitään tehdä.. sinkkivoidetta olen yrittänyt hieroa ja se on hieman helpottanut. Mutta kun en viitsisi kosmetologiinkaan niin kamalasti sijoittaa, koska ei toi asia mua niin kamalasti häiritse, koska ne saa peittoon.

- Herkkujen syönnin vähentäminen. Etenkin irtokarkkien. Pitäis vaan yksinkertaisesti olla ostamatta, mutta ei se helppoa ole : D

Hawana
SunLion
Lizzie
Voi vää, listataan nyt kaikki huonot puolemme ja vellotaan siinä saamattomuuden ja syyllisyyden tunteessa!
Aivan. :|

no, mä vastaan silti, enkä mä missään vello :D

haluaisin paksummat hiukset ja söpömmän nenän. piste. :D enkä ole niiden eteen valmis tekemään mitään, koska siihen uppoaisi hitosti rahaa ja en itsäni lähtisi leikkelemään kauneuden tähden.
paitsi ehkä siinä tapauksessa, että ruhjoutuisin onnettomuudessa hirviön näköiseksi. :?

Jzzu

Mie toivoisin lisää kykyä sietää ja jopa pitää niistä asioista joita nyt pidän "vikoina", noin yleisesti ottaen olen kuitenkin melko tyytyväinen itseeni ellei ole huono kausi menossa jolloin kaikessa on jotain vialla.

greencorbie

Haluaisin oppia olla pureskelematta kynsiäni. Häpeän niitä niin tajuttomasti, mutta en vain osaa olla pureskelematta välillä. Kunnia sille joka keksisi kuinka pystyisin lopettamaan. Kynteni ovat l y h y e t. Todella lyhyet, pikkurilli samankokoinen kuin lapsen kynsi. :(

Auringolle voisin olla vähemmän herkkä.

Ja tietysti, pakkohan se olisi saada kymmenen senttiä lisää pituutta ja kapeammat jäsenet. ;ASDF

Lizzie
vellotaan siinä saamattomuuden ja syyllisyyden tunteessa!

Oi niin totta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat