Kimaltavaa aurinkopuuteria..?? - Muoti ja kauneus

als

Jep, eli ongelmana on aurinkopuuterin hankinta..minkälaista tällaisen vaaleaakin vaaleampi-ihoisen tulisi hankkia ettei ihan hölmöltä näyttäisi? :D Onko sitä vain mattaa vai myös jotain missä olis jotai himmeää kimmellystä mukana? Kumpaa sitten kannattaisi valita, jos haluaisi vaan vähän terveämpää ilmettä kasvoille..ja kuinka tumma sävy pitäisi valita? aina olen sinä kalkkilaivan kapteenina ollut tunnettu, mutta kesän tullessa kaipaisi jo muutosta:D

Kommentit (11)

Amalia

Jos sulla on tosi vaalea iho normaalisti, osta ehdottomasti myös suht vaalea aurinkopuuteri! Mä tiedän yhden naisen, joka sutii naamaansa kesät talvet liian tummaa aurinkopuuteria, ja se näyttää kaikkea muuta ku luonnolliselta :roll:

Hmm, enpä tiiä miltä kimmeltävä aurinkopuuteri näyttäis. Jotenkin oon tottunu pitämään kaikenlaisia kimalteita, myös himmeitä sellaisia, korostusjuttuna, jota käytetään vaan iltameikissä. Mä levittelen aurinkopuuteria etenkin kesäsin niihin kohtiin naamassa, johon aurinko muutenkin tarttuu parhaiten (eli poskipäät, nenä, leuan kärki ja otsan korkein kohta) ja vois olla aika vekkulin näkönen jos joka puolella kimaltelis :).

als

Kiitti vinkeistä.. :) ja siitä kimalluksesta..mietinkin just sitä et millasta se aurinkoputeri yleensä edes on kun en oo kauheesti aiheeseen perehtynyt..kun jossain lehtikuvissa ja muissa se sellaselta "hohtavalta" näyttää.. :? minkä merkin puuteri sitten olisi hyvää, onko tässä hinnalla(=laadulla?) sitten kauheen iso merkitys? :-k

Amalia

Mä olen käyttänyt BodyShopin ja Lumenen aurinkopuutereita, molemmat on oikein toimivia. Lumenella ei taida olla sävyvaihtoehtoja mut BS:n tilannetta en muista just tähän hätään. Ja saahan sitä sävyä tavallaan muutettua kun vaan vähentää naamalla lätkittyä määrää :).

Jeii

Se lumenen näyttää ainakin hirvittävän tummalta pakkauksessa. Testannut en ole.

Täällä on käytössä ollut joku maybellinen halpis ja hyvin toiminut. Nimeä en voi tarkastaa, sillä se loppui ja heitin jo menemään.

EDIT: Huijasimpa. Tuolla se purkki vielä oli vessan kaapissa. Merkki oli Rimmel ja nimi SunShimmer. Olenpa pihalla :lol:

Sinsemilla

miul on sitä l'orealin glam bronze tai joku semmonen... siinä on niiku vaaleempi puoli ja tummempi puoli... niitä kyllä yleensä sekottelen.. ja kun tarkkaan kattoo ni kyllä siinä on vähän semmosta hohtoa, kun se kimaltelee vähän, mutta ei se naamassa kyllä hirveesti kiillä kuitenkaan... käytän kyllä moneen kohtaan kasvoissa, en pelkästään poskipäihin kiiltoa antamaan... ;)

edit: ja tosiaan ennen tuota oli rimmelin aurinkopuuteri käytössä ja se oli huippua!! meni vaan murskaksi loppu vaiheessa kun tipahti ja en just sillon löytäny sitä sama merkkiä ku olin uutta ostamassa, joten tyydyin l'orealiin... :)

mimuli

Mullakin on Rimmelin aurinkopuuteri ollu, taitaa olla edelleenkin tosin. Mielestäni ihan hyvä, eikä hintakaan ole paha. :)
Olin niin ruskija joskus että ei erottanu omasta ihosta sitä :D

Lania

Eiks aurinkopuuterit oo aina vähän kimaltavia? Tai ainaki purkissa kaikki vähä hohtelee, itellä on tollasia Gosh(?)-merkkisiä kuulia ja ne ainaki hohtaa jonku verran sekä purkissa että naamalla. Hmm en kyllä tiä onks se ees virallista aurinkopuuteria, mut jotain sinne päin ainaki.

Mymmeli80

Ei se Lumenen uusi aurinkopuuteri kovin tummaa ole, eikä siitä kovin paljoa lähde väriä. Ne hilejuttu siinä pinnalla on "huijausta", se lähtee siveltimellä pois ja alta paljastuu hileetön aurinkopuuteri.

ivoire

Mulla on Body Shopin aurinkopuuteria ja se on ollut todella hyvää. Mulla on hyvin vaalea iho, mutta toi sopii mulle. Niitä sävyjä on mun muistaakseni kahta erilaista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat