Mistä halvalla hienoja vöitä - Muoti ja kauneus

Anakin

Niin elikkäs mistäköhän sais halvalla hienoja vöitä? Kävin täs yks päivä stadissa ja kiertelin kauppoja niin jokaisessa maksaa jotain 50 - 100€! siis ketä idiootti ostaa noin kallista, enemmän ku housut prkl. Noniin, asiaan :)
Hinta vois olla enimmillään 30€. Jack & Jonesissa on sen hintasia ja ihan hyviä mut ei löytyny täl kertaa mitää hyvää :) Et jos joku tietäis jonkun liikkeen niin olisin tosi kiitollinen :)

Sivut

Kommentit (22)

Miffy

Mutta jos maksaa sen muutama kymppiä, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä saa hyvän sitten myös. Esim. kunnollinen nahkavyö kestää vuoisa ja taas vuosia.

Mutta saahan noita halpiksia melkein mistä vaan: H&M, Lindex, Kappahl, Vero Moda, Only, Jim & Jill...

Jeii

Miffyn mainitsemissa liikkeissä on miun mielestä hirvittävästi noussut hinnat juuri vöissä. Järkytyin oikein viimeksi kun yritin vyötä löytää.

Jeii

Ei kai ne nyt sentään noin kalliita siellä ole? :o

Kyllähän henkkamaukalta löytää miehille esim. edullisia kangasvöitä.

Mä olen itse niin rakastunut siihin konehelsingin vyöhön, jossa soljessa on "KONE". Maksaa vaan vähän liikaa :?

Miffy

Jim & Jllissä kaikki vyöt yli 90 e? ei kai...

Hmm.. Voishan jostain ihan vaikka Dressmanniltakin löytää, tms mestoista. Sitten on tietty kirpparit, niillä on usein hienoja nahkavöitä.

Jzzu

Täällä ainakin saa samoja vöitä ihan Tokmannilta mitä esim. Jim&Jill:s myy, paljon halvemmalla vain.
Kirpparit on kans hyviä paikkoja shopata vöitä, sieltä mie oon kaikki omani ostanut. :wink:

*Sandy*

Siis melkeinpä kaikkialla on vöiden hinnat noussu ihan hirveesti! Melkeinpä 20 egee vähintään joutuu maksamaan ja musta sekin on jo aika paljon. Sillä hinnalla saa jo paitojakin, jopa housuja!

Shandy

Toi on totta et vyöt on nykyään tosi kalliita. En haluis maksaa millään jotain kahtakymppiä jostain vyöstä.. etenkään jos se on jotain henkkamaukka-kamaa, ne menee rikki kuitenkin. :?

vihollinen
Miffy
Niinpä, siksi kannattaakin satsata! Jos ostaa kunnollisen niin ei tartte uutta aikoihin.

Nii, mut jos satsaa kunnon säästöt yhteen kalliiseen vyöhön, ni sit tosiaa on vaan se yks vyö.. Ku ite ainakin haluaisin muutamankin erilaisen vyön, et olis vähän arkisempaa ja juhlallisempaa, ettei sit kaiket ajat tarvit samassa vyössä kulkea.

andra

mä jostain syystä päädyn aina ostamaan sillä 20 egellä sen paidan tai jotain muuta mistä saa "enemmän irti" kun vyöstä... ja sen kyllä huomaa kun mun vöitä kattelee. kamalia kaikki. :roll: jotenkin ne ei vaan kiinnosta sillä tavalla että jaksais panostaa...

Sinsemilla

mie ostin jonkun sika kalliin (tai no miun mielstä, oli vissiin 24e) punosvyön viime syksynä, enkä oo pitäny sitä kun pari kertaa... se on niin pitkä... :(

oon tyytyny äitin varastoista löytyneisiin perinne 70-luku vöihin... ne on kyllä hienoja... :) ja tais yks iskänkin vyö olla käytössä... noh, nyt ei oo vyötä tarvinnu aikoihin...

Miffy

Joo, vanhat vyöt on ihania! Harmi vaan et meiän äiti oli parikymppisenä HIPPASEN solakampi kun mä :D

Ja nyt on muutenki paljon näkyny tommosia vanhojen tyylisiä vöitä ,jsut tossa lueskelin uusinta Elleä ja sielläkin niitä oli, hinnat tosin muutama sata puntaa. Itseasias siel oli yks mie-le-tön vyö, mut sekin maksoi yli sata puntaa, ei o rahaa :( Eikä niil varmaan ois kokojakaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat