Saappaat - Muoti ja kauneus

minde^

Mistä hienot saappaat minihameen kanssa?

Kommentit (11)

Shandy

Saappaat on kyllä kesällä ihan tukalan kuumat. Tosin näillä keleillä pystyis vielä käyttämäänkin kun ei oo kovin lämmin.

Hih, kattelin muuten kaupassa sellasia saappaita/sandaaleita (kummiksi niitä nyt sitten sanoisi...) ne oli tuonne pohkeeseen asti ja sivussa meni vetska, mutta pohkeen ympäri meni kuitenkin vaan sellasia ohuita remmejä.. en nyt muista oliko se kärki umpinainen vai avonainen, mut muistelisin et olis ollut avonainen.. oli aika jänskät kenkulit.

ivoire

Biancosta vois myös löytyä kivoja saappaita, muttei varmaan näin kesällä. Käyttääkö joku oikeasti saappaita kesällä? Muuta kuin iltariennoissa viileinä iltoina?

Shandy

Mää en käytä ees iltariennossa kesällä saappaita.. iltarientoja varten on monet parit korkeita avokkaita ja sandaaleita ;) Mä kyl yhdistän saappaat syksyyn, talveen ja kevääseen.. mut keväälläkin laitetaan heti sandaalit tai avokkaat jalkaan kun vaan tarkenee. :)

Mut en tiiä sitten, kaippa jotkut käyttää kesälläkin?

ivoire

Joo en mäkään käytä kesäisin saappaita. Talvellakin saappaat välillä hiostaa, joten ihmettelen, miten joku voi pitää niitä kesähelteillä. Onhan niitä vuorittomiakin saappaita, mutta musta nekin on tosi kuumia. :)

pikku-kata

Mä oon huomannu joitaki iha hienoja saappaita jossain Halpa-Hallin tyylisissä kaupoissa. En sitte tiiä miten kestäviä ne on jne, mutta kyllä mulle sieltäki kelpais halvat hienot saappaat :)

Jeii

Mäkin jättäisin mieluummin saappaat minihameen kanssa pois - kesällä etenkin epämiellyttävät ja vähän horahtavan oloset. Kerkee sitä talvellakin.

Sirot sandaalit - korkealla korolla tietty - on paljon paremmat!

dyingbride

kirppareilta voi löytää kaikkea kivaa. itsekin ostin sieltä tänään sellaiset mustat glitteri saappaat, ne on aika kasarit :). ne on todella hienot, ärsyttää vaan, että ne kopisee kun kävelen, en pidä siitä yhtään.. mut enköhän mä totu.
ja tuosta kuumuudesta.. itselläni on juuri ongelmia tuollaisten asioiden kanssa. olen tänä kesänäkin usein käyttänyt nahka- ja lateksi housuja ja isoja nahkasaappaita =) en voi sille mitään, rakastan sellaisia vaatteita niin paljon, en voi olla koko kesää ilman.
huomenna aattelin kyllä vetästä minihameen päälle, jos sää sallii...

reallivething

:lol: kivaa kun joku kysyy saappaista ja heti kuulee ettei niitä tule missään nimessä käyttää.. :lol: ite en myöskään oo löytäny mistään nättejä saappaita aikoihin, tuntuu että kaikkialta pursuaa vaan bootseja.. ja paikallisen pikku-biancon valikoima kun ei vaihdu ikinä... :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat