Veetin vaha + vaahtouutuudet - Muoti ja kauneus

bellu
tinttaliisa
Musta ne vahaliuskat oli oikeen käteviä! Käytin niitä ekan kerran melkein pari viikkoa sitten eikä vieläkään ole edes sänkeä tullut.. ihokaan ei ärtynyt vaikka mulla on herkkä iho :) Käytin sitä kuivalle iholle tarkoitettua. Yks huono puoli oli ettei se yks liuska toiminut kuin pari kertaa kunnolla, että poisti kaikki karvat. Niiden mukana tulleet jälkihoito liinat kosteutti ja pehmensi ihoa aivan ihanasti ja tuoksu kivalta :wink:

ostin just niitä kylmävahaliuskoja ja tänään kuorin ensimmäistä kertaa elämässäni jalkani. tosin en yhdessä marketissa käytyäni löytänyt muuta kuorintavoidetta kuin nivea visagen kuorintageeliä. näyttää olevan nimenä GENTLE FACE SCRUB, eli kasvoille tarkoitettu mutta laitoinpa jaloille ja IHANAN pehmeäksi meni iho jaloissa. en ole koskaan käyttänyt kuorintavoidetta edes kasvoilla... pitäisi varmaan joskus.. mutta kuiten, nyt pitäs sitte kokeilla niitä vahaliuskoja ja tuntuu että niitä ei ole täällä kuin haukuttu joten saa nähdä miten käy..

olen myös käyttäny joskus aikoinaan niitä ihme geelejä jotka haisi pirun pahalle. ja sitä kun käytin kainaloihin nii tuli semmosta haperoa karvoista ja ne lähti jollakin lailla pois, muttei muistaakseni kaikki. ällöttävää ja rankkaa se oli kun piti käsiäkin yrittää pidellä yli viisi minuuttia sillä tavalla ettei laittanut kainaloita alas.

haiseeko se suihkussa käytettävä homma sitte?

olen sheivaillut aina, mutta kainaloiden iho meinaa mennä huonoksi.. ..en tiedä mikä tässä auttaisi. jaloista saa sheivaamalla ihan kivasti karvat pois. ja bikinirajoilla taas meinaa kans mennä iho ja välillä tulee jopa verta vuotavia pikku haavoja :( en ole koskaan uskaltanut keskempää alapäästä karvoja ottaa pois koska pelkään että se kutitus on sietämätöntä. uskaltaisikohan joku päivä...

Sivut

Kommentit (89)

jonna

Hassua, kokeilin yks päivä reisiin sitä Veetin suihkussa sienellä poistettavaa voidetta. Toimi kuin unelma, eikä tullut mitään iho-oireita. Viime vuonna kokeilin samaa sääriin, ja ei toiminut ja punoitti pahasti. Liekö sitten vaikutusta sillä, et reisien karvat on sellasta ohutta haituvaa, jota en edes yleensä poista? Vai onkohan mun iho muuttunu vuoden aikana vähemmän herkäksi :D ?

KataTheBlondi

Mulla on aika kuivat sääret ja ei iho ole mulla ainakaan tippunut mukana pois. Oon sitten kunnolla rasvannut tuon jälkeen. Voithan sä koittaa sitä johonkin paikkaan pienen määrän ja koittaa.

antagonismi
Chiara
Itte tuhlasin.10e johonkin uuteen veetin vahajuttuun jossa sitten vedellään sillä terättömällä höylällä (en tajuu miten eroo siitä vanhasta). En tajuu et miten noita veetejä edes annetaan myydä kun niistä ei saa lopputulokseks muuta kun kirvelevän ihon ja karvat jää jäljelle. Vois vetää kokonaan pois markkinoilta. Tosi pettynyt :x

Mulla ihan sama juttu sen kanssa, tuolla se lojuu kaapissa. Yhden kerran kokeilin ja se riitti. Karvat sojotti paikoillaan niinku ennenki, mut iho punoitti ja sitä poltteli niin maan prkleesti.. :x

audigirl

Ostin sen Veetin karvanpoistogeelin, jonka pitäisi poistaa karvat suihkun aikana, mutta se jätti kamalasti karvoja jäljelle ja teki ihon kiristäväksi vaikutusaikana.

Lauriina

Mulla oli viime kesällä jotain veetin semmosta suihkun ajaksi laitettavaa, annetaan vaikuttaa, sienellä pois. Toimi hyvin erittäin lyhyisiin karvoihin, mutta pidempiä ei poistanut olleskaan :( Eli hyvä hätäratkaisu kun pienenpientä sänkeä, itellä tulee heti semmosta vähän karheutta, tekee jalat muutenki sileeksi vaikkei pitempiä karvoja poistaskaan.
Mietin et jos nyt ostais samaa kesäks, käy ärsyttämään tuo jatkuva sheivaaminen. Ja tosiaan herkkä iho on mullakin. Kunhan ei vaikutusaikaa ylitä ja rasvaa kunnolla. Tietenkään rikkonaiselle tai ärytneelle iholle ei missään tapauksessa saa käyttää.

Veetin kuumavaha on ihan paras tuote bikinirajalle. Karvoja kasvaa sisäreisien puolellakin sen verran, että lähinnä niiden poistamiseen nyt olen käyttänyt, en tiedä uskaltaisinko posliiniksi saakka tuolla vetää... Myös ylähuulen karvojen poistamiseen oon käyttänyt, vaikka ne eivät näkyviä olekaan. Kun siihen karvattomuuteen tottui, ei halunnut olla ilman.

Kainaloille vielä en ole uskaltanut kuumavahaa kokeilla, enkä toisaalta ole jaksanut niitä tarpeeksi pitkäksi kasvattaakaan, tuskin nyt kesällä viitinkään.

Alina

Onko teistä kukaan kokeillu body shopin "sugaring" kuumavahaa?

Myymälässä oli muitakin asiakkaita, en sitten kehdannut kysyä myyjältä, että käykö tuote myös bikinirajaan.. Kyseiset vanhemmat rouvat tuijottelivat mua jo ku kyselin säärikarvojen poistamisesta. Oikeasti kyllä epiloin jalat, mutten kykene epiloimaan bikinirajaa, ainakaan kokonaan. Pitäisi varmaan kokeilla vielä ennen tota kuumavahan ostoa epilointia kylmän kanssa..

Murehtija

Onko jollain kokemusta näistä mainostetuista Veetin karvanpoisto suihkugeeli/vaahdosta tai vahaliuskoista? Muistan joskus kokeilleeni vahaliuskoja mutta niillä ei tainnut kaikki karvat irrota ja noista geeleistä on semmosta kokemusta että ne ärsyttää ihoa liikaa.

Nykyään mun ongelma on se että jatkuva sheivaaminen ärsyttää ihoa ja aiheuttaa lievää tulehdusta karvatuppeihin vaikka kuinka varovainen olisi. Puhumattakaan siitä että sänkeä ilmaantuu jo parissa päivässä ja erityisesti säärissä se on todella karheaa.

Eli mitä kokemusta näistä uutuuksista? Kosmetologilla ravaamiseen mulla ei ole varaa. Tarvitsisin avun erityisesti sääriin ja bikinirajaan, karvat sänkii jo pian sheivaamisen jälkeen ja useimmin ajelu ei tule kuuloonkaan. Tunnen oloni todella epämukavaksi ja epäseksikkääksi sellaisen sängen kanssa, ihan kuin kasvaisi partaa alapäässä ja säärissä :?

Tonde

Mun puolesta sais koko veeti mennä roskiin. Liuskoilla ei ikinä irtoa kaikki karvat. Vaahdollakaan ei aina kaikki lähde ja sänki kasvaa tosi nopee takasi ja iho ärtyy, varsinkin bikinirajassa. Kyllä mulla ainaki on ainut hyvä tapa nyppiminen tai epilointi.

Murehtija

Juu olen kyl tota epilointia harkinnut kovasti mutta onko se oikeasti sheivaamista parempi? Tämmösen karva-apina suvun vesa kun olen niin ei karvat meinaa pysyä poissa sitten millään :?

Tonde

No jos sen verran kipua kestää, ni onhan se hyvä vaihtoehto. Pysyy ainakin karvat pidempään poissa, ei tartte olla joka päivä höyläilemässä.

Tonde

Mä tilasin omani netistä, en nyt muista mistä. Philipsin perusepilaattori kuiteski ja tais maksaa siinä 30 euroa.
Epiloinnista ja muutenkin alapääkarvojen poistosta tais olla enemmänkin keskustelua tuolla seksin puolella, naisten karvoitukset topicissa, jos kiinnostaa.

Zuzannah

niin tais ollakin.. täytynee lukee sieltä vähän enemmän...

ja ihan aiheeseen liittyen.. ostin vähän aikaa sitten veetin vahaliuskoja ja ihan hyvin ainakin mulla toimi. kesällä ne on ihan kätevät ainakin sääriin, bikinirajalle sitten onkin vähän hankalammat.
sellasta vaahtookin oon joskus kokeillu, mutta mun mielestä se ei oikeestaan poistanu karvoja, ainakin sääret oli ihan samanlaiset kun ennen vaahdon laittamistakin :roll: ja se vaahto ei ainakaan soveltunu bikinirajalle ja haisi ihan kammottavalle!

Aimée

Miulla se vaahto vaan sulatti karvat sääristä sellasiks pehmosiks, kumimaisiks (?) Eli ei ne kunnolla lähteneet.. Ei hyvä ollenkaan ainakaan miulle.

dixie chick

mulla oli kans sama homma, sillä normivaikutusajalla bikinirajan karvat vaan tuli sellaseks kumimaiseks. mut lisäsin muutaman minuutin, ja sit "rapsuttelin" karvat pois, ni kyllä sillä sileetä tuli. ni mulla oli kyseessä se bikinirajalle tarkotettu..
tosin en kyl oo ihan varma et mikä lasketaan bikinirajaks.. siin sanotaan et ei intiimialueiden iholle, kyl mä ainakin aika surutta sitä pistelin minne sattuuu.. :lol:
mut noi voiteet on ainut millä uskallan alapäästä karvoja ottaa.
sheivaamalla tulee punasia näppyjä, enkä uskalla ruveta vahailemaan tai nyppimäänkään, yrittäny oon ja ne sattu.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat