Bodyshopin tuotteet, esim. karvanpoistoaine - Muoti ja kauneus

reallivething

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Sugaring-nimisestä mönjästä? Itse jotenkin ajattelin että tommonen "luonnontuote" olisi parempaa iholle kuin joku muu, mutta tiedä siitä sitten:).. tehoa kuitenkin tarvitsisin näiden karvojen poistoon :D

Kommentit (13)

Sinsemilla

mie ostin sitä joskus vuos sitten, mut en oikein osannu käyttää, kun ei ykskään karva irronnu ja jäi vaan tahma ihoon... ;)
siinä piutäs olla vissiin aika ahrjaantunut "vahailija", ennen kun onnistuu täydellisesti...
sen koommin en oo käyttäny..jotenkin niin vaivalloista..tuolla se purkki oottaa et joku päivä hallitsen homman... ;)

Amalia

Onko joku kokeillut Body Shopin talkkia dödön sijasta? Kiinnostais kokeilla, kun noi alkoholittomat dödöt ei oikein tunnu tehokkailta, mut en tiiä toimiiko talkkikaan.

Amalia
ivoire
Amalia, ootko kokeillut Nivean alkoholitonta deodoranttia? Se on ainakin mulla hirmu hyvä ja sopii kuivallekin iholle.

Mulla on tällä hetkellä joku Rexona, ja se ei ainakaan toimi. Pitää testata seuraavaks Niveaa, vaikka vähän vierastankin sitä sitä perustuoksua :). Kiitti vinkistä!

Rahel
reallivething
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Sugaring-nimisestä mönjästä? Itse jotenkin ajattelin että tommonen "luonnontuote" olisi parempaa iholle kuin joku muu, mutta tiedä siitä sitten:).. tehoa kuitenkin tarvitsisin näiden karvojen poistoon :D

Mä käytin sitä säärille muutaman vuoden ja hyvin pelas. Bikirajalla se ei kyllä toiminut. Siirryin epilaattoriin, koska se oli nopeempi. Vaatii hiukan opettelua, et tuota Sugaringia oppii käyttämään. Mä esim. lämmittelin sen aina mikrossa, koska toi vesihaude kesti ikuisuuden. Ja mä pystyin kanssa käyttämään samaa strippiä useampaan kohtaan (eli en joka kohtaan säärtä laittanut sitä mönjää, vaan käytin mönjästä strippiä uudelleen). Sitä kangasta pitää vetää silleen säären myötäisesti, ei ylöspäin, että se toimii. Ja vahaa mahdollisimman ohuelti.

Bellatrix

Kuinkakohan lyhyille karvoilla tämä toimii, siis alle sen minimin mitä on sanottu? Kun luin että otti reilusti alle puoli senttisiäkin hyvin. En millään jaksaisi enää kasvattaa.

lady_luck

Tuossa body shopin sugaring tuotteessa on kummalliset ohjeet. Normaalistihan sokerointi (jos sen menee ammattilaiselle tekemään) tehdään niin että kangas vedetään karvan kasvusuuntaan - siis päinvastoin kuin normaalisti vahalla. Sen takia sokerointi nimenomaan on hellävaraisempi, koska karvaa ei vedetä pois vastakarvaan. Mutta body shopin sokerointiaineessa se ohje on kyllä että vedetään vastakarvaan. Ja se on vähän niinkuin väärin.

Kaikki tuollaiset sokeroinnit ja vahaukset onneksi jäivät turhaksi kikkailuksi sen jälkeen kun ostin epilaattorin. Paras ostos sitten kuukupin!

Emmily_

Body Shopin tuotteet on tosi houkuttelevia mut en oikein ikinä raaski ostaa mitään kun on niin kalliita.. :? Ainoastaan semmosta finni-täsmäainetta ostan sieltä.

Reetta

body shopin tuotteet on kyl niin niin ihania.
itellä on nyt mango vartalovoi ja passion hedelmä huulivoi.
on kyl hyviä ja ihania tuotteita, ja se tuoksu niis vasta parasta onkin.

j.E

Pitää sen verran sanoa tosta Sugaringista että kyseinen tuote on siis kuumavahaa, ei sokerointia vaikka nimi sitä periaatteessa tarkoittaakin. Nimi johtaa harhaan ikävä kyllä mikä on mun mielestä kummallista :( eli siis ihan oikeet ohjeet purkissa on ja niitä noudattamalla hyvä tulee :) oon siis Body Shopissa töissä ja pisti silmään joten oli pakko korjata :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat