Nenä puhtaaksi - Muoti ja kauneus

niinuska

Juu meillä kans.. Mies vaan ei tykkää.. Ollaan sit sovittu et aina jos se tekee jotain mistä minä en tykkää (jättää tiskit tiskaamatta vaikka olis sen vuoro tms.) Saan puristaa kaikki finnit sen selästä mitä löydän! Toimii, kämppä on yleensä todella siisti :D

Sivut

Kommentit (52)

pinni

]

Jzzu
Miffy
Ahahaa joku muukin tykkää puristella miestensä selkiä ja nassuja :D

Täällä ilmoittautuu kanssa yksi!
Melkein addiktioksi muodostunut tapa. :oops:

tuttua puuhaa täälläki päin :wink:

shriness

Miten saan nenän ihohuokoset puhtaiksi/tyhjiksi. Mulla näkyy nenässä pisteitä, ei kuitenkaan mustapäitä eikä finnejä. Ei ole auttanut semmoset peel-off hommat. Pitääkö alkaa neulalla kaivelemaan? :wink:

Jeii

Miulla on myöskin nenä täynnä mustapäitä, jotka ovat melko syvällä. Kosmetologikaan ei niistä oikein eroon päässyt :?

Elä kumminkaan itse niitä ala kaivelemaan, ennen kun oot kosmetologilla käyny.

Turha myöskään kokeilla minkään sortin tarralappuja, joita myydään. Niistä tuskinkaan mitään apua on.

deadDream

Ostin poikaystävällen sellaisia 'tarralappuja' nenään kun siinä niin tajuttomast mustapäitä. Kyllähän siitä lähti jonkin verran mutta suurinosa on niin syvällä että ei niistä pääse eroon.

Melkein koko ajan tulee joku himo puristella kullan nenukkaa kun ne mustapäät häiritsee :D Mutta pojan nenä on niin herkkä että se alkaa vikisee jos vähän puristan.. Ihme neiti. :roll:

Eiköhän mustapäät ajan kanssa lähde pois? Vai?

SunLion

älä nyt hertsileijaa sentään rupee neulalla kaivelemaan!

mee nyt ihmeessä kosmetologille tai koita vielä jotain kotikonsteja jossei ole varaa....nuo syvällä olevat mustapäät ei neulalla varmasti lähde!

shriness

Perkele kun oisi varaa käydä kosmetologilla. Jonkin verran mä oon niitä puritellu mutta ei se oikestaan kannata kun sitten punottaa nenä niin paljon. Ajattelin kesäks vähentää meikkiä mutta nenä onkelmana......

vanja

Mä käyn kans pari kertaa vuodessa kosmetologilla eikä sekään saa mun nenääni puhtaaksi :D

Mut joskus ainakin myytiin Body Shopissa sellasia "finnipuristajia", metallinen tikku jonka pääs on reikä, sillä saa hyvin puristeltua. Kosmetologikin suositteli, että sillä voi itsekkin puristella, sormilla(=kynsillä) puristeltaessa kun ihoa lähtee usein mukana. Ja neulalla ei kannata mennä tökkiin, ei sillä saa kokonaan kuitenkaan lähteen!

Mutta ennen puristelua kannattaa mennä saunaan tai kuumaan suihkuun, tai pistää kuuma pyyhe tms. (kuuma höyry on paras) naamaan - huokoset avautuu ja huomattavasti helpompi puristella. Mä teen näin parin viikon välein.

vanja
shriness
Perkele kun oisi varaa käydä kosmetologilla. Jonkin verran mä oon niitä puritellu mutta ei se oikestaan kannata kun sitten punottaa nenä niin paljon.

Normaaliahan tuo punoitus on eikä sitä kauan kestä. Kosmetologilla kun käyt niin koko naama on kirjava pari päivää.

andra
deadDream

Melkein koko ajan tulee joku himo puristella kullan nenukkaa kun ne mustapäät häiritsee :D Mutta pojan nenä on niin herkkä että se alkaa vikisee jos vähän puristan.. Ihme neiti. :roll:
?

Meillä kanssa! Mulla on kummallinen tapa haluta puristella kaikkien finnejä/mustapäitä ja miesparka ei uskalla ottaa kohta enää paitaa pois päältä ku mä alan ettii sen selästä puristeltavaa. Ja hitto mikä poru, jos vähän nenästä puristaa... Mutta mä oon ylpee että olen saanut sen melkein noudattamaan puhdistusaine+kasvovesi+kosteusvoide-ohjelmaa ainakin kerran päivässä. :D

Jzzu
Miffy

Miffy

Jooh... ja auta armias kun äijä huomaa mitä oon taas aikomassa tehä! Jo vedetään paitaa alaspäin tai naama pois mun ulottuvilta :D naamaansa se ei muutenkaan anna mun koskea, se puristelee finnit hyvällä menestyksellä itte apunaan neula :D

figaro
deadDream

Heh. Niin kauniisti sanottu ;) Meillä ei myöskään oikein tykkäile, jos nenän vartta puristelee. Ja selästä sekä rinnasta ainaa puristella, mutta aina, kun vähäkin kirpaisee niin jumankekka että sykkyilee ja monesti meinaa jäädä siihen kokonaan.. Herkkis! :D

Tonde
Jzzu
Miffy

No IUU! Melko kummallisia olette! :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat