Mitäs mä tekisin - Muoti ja kauneus

shriness

Mä voitin tossa keväämmällä erään lehden arpajaisissa Siseidon semmosen sulmänympärys- ja huuluvoiteen, joka maksaa lähes 100 euroa kaupassa.

Se kun on suunnattu vähän vanhemmille (30+) ja mulla ei oo sille käyttöä. Olen yrittänyt sitä myydä huuto.netissä mutta ei tärppää.. Mitä mä teen sille? Kun ei oo ketään jolle antaa se lahjaks ja opiskelijana siitä saatava esim. 45 euroo olis ihan huippu :D

Auttakaa!!!

Kommentit (11)

shriness

Kyllä mä oon sitä miettinyt et äitille antasin, mutta kun mun äiti ei käytä mitään kosmetiikkaa... Shampoota ja hoitoainetta vaan..... Pitää jemmata jos vaikka joku ostas tai löytys parempi lahjan kohde. En ole äitini kanssa hirveän hyvissä väleissä

vihollinen

Kyl mä oon jo parivuotta käyttänyt yhtä kosteusvoidetta, mikä on +35 tarkoitettu.. Ja mitään huonoa ei ole tapahtunut :D päin vastoin.. iho parantunut ja pehmentynyt.. :D

Miffy

Mutta liian nuorena ei kannat alkaa käyttää varttuneemmalle iholle tarkoitettuja tuotteita, koska silloin iho tottuu niihin eikä ne sitten auta enää myöhemmin, siis en nyt ihan tarkkaa syytöä musita, mutta sen kuitenkin, että liian tujuja tuotteiat ei kannata käyttää liian aikaisin ;)

prash
shriness
Kyllä mä oon sitä miettinyt et äitille antasin, mutta kun mun äiti ei käytä mitään kosmetiikkaa... Shampoota ja hoitoainetta vaan..... Pitää jemmata jos vaikka joku ostas tai löytys parempi lahjan kohde. En ole äitini kanssa hirveän hyvissä väleissä

^^eikö nyt olisi aika tehdä sovinto? :wink: oma äiti kuitenkin on se paras äiti \:D/

PinkPanther
prash
shriness

^^eikö nyt olisi aika tehdä sovinto? :wink: oma äiti kuitenkin on se paras äiti \:D/

Olen täysin samaa mieltä!! Sovintolahjaksi tuo olisi omiaan. Ja äitisi varmasti arvostaisi sitä. Ja mitä välirikko edes ratkaisee, ei mitään. Keskustelu rauhallisesti ja aikuismaisen kypsästi on ainut fiksu ratkaisu.

*Sandy*

Äitiä minäkin suosittelisin, mutta..
Jos sinulla on poikaystävä, niin toinen vaihtoehto olisi ehkäpä poikaystäväsi äiti? Tai vanhemmat siskot tms?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat