hitti/huti - Muoti ja kauneus

Lania

Taitaa noissa kaikissa "hyvissä" halpiksissa olla enemmän tai vähemmän sitä huonompaa silikonia, eipä niitä pitäiskä ainaka vakkariin käyttää.

Tosta Glissistä en tiedä, toisaalta kylläkään kuten sanottu, se ei tee hiuksista sellasia silkkilipukoita niinku esim Fructis, vaan vähä karheempaa.

Sivut

Kommentit (193)

menthol

poly blonde-sareja, ehdoton hitti. samoin anytimen poskipuna ja luomivärit, ihanaa helmiäistä. samoin se gliss- vaaleiden hiusten tehohoito.

Maruchka
Dubyamoa
Heh, mä näin jossain sellasta shampoota missä oikein mainostettiin että sisältää silikonia! Vaikka kaikkihan tietävät että se on enemmän vahingollista kuin hyödyllistä.

Paitsi, jos on vesiliukoista.

Ja Amalia, taitaa Glissin tuotteissa olla rasvaliukoista silikonia

Amalia

Onko noissa Glissin tehohoidoissa silikonia vai muistanko mä väärin? Mun kampaaja on joskus neuvonut olemaan käyttämättä tuotteita, joissa on mitä tahansa -con(e) -loppuista ainetta. Silikoni kuulemma tekee hiuksista kiiltävämmät ja tasaisemmat, mut tosiasiassa vaan tukkii hiussuomut tai jotain muuta vastaavaa tosi autsista.

ivoire

Kyllä se on asemesta. Syksyllä 2004 just ennen äikän kirjotuksia meidän äikän ope muistutti meitä ns. vaikeista oikeinkirjoitussäännöistä ja toi on jäänyt aika elävästi mun mieleeni. :D

Miffy

En tiiä mistä tuo tulee; vanha ilmaisu joka tapauksessa. Googlasin nuo sanat ja se tulos ainakin viittaa siihen, että todellakin asemasta-sanaa tuossa yhteydessä ei pahemmin käytetä. Ehkä tarkistan tän jostain vielä ;) Asemesta on kyllä vanhahtava sana, mutta mulla on sellanen mielikuva, että se on tohon yhteyteen suositelluin.

SunLion

kuorinta käsine on hitti! iho tulee silkinpehmeeksi. Käytän aina kun käyn suihkussa, pesusienen asemesta. [size=9](kertokaa joku muuten että onks toi virallisesti asemesta vai asemasta kun meiän 7lk. äikän maikka ainakin väitti että asemesta mutta ei sitä koskaan kuule.)[/size]

Maruchka
Miffy
En tiedä miksi; mä en kyllä oikein koskaan ees kuule asemasta-sanaa tossa käytettävän...

En kyllä mäkään, kuulostaa ihan vieraalta.

Vitsi, mä haluisin kyllä just vampun tai tuollaisen käsineen, kun kuorintavoiteilu on niin rasittavaa. Aina pitäisi odotella se vaikutusaika :roll:

ivoire
SunLion
kuorinta käsine on hitti! iho tulee silkinpehmeeksi. Käytän aina kun käyn suihkussa, pesusienen asemesta.

Kiitti vinkistä. Mistä noita saa?

Jzzu
ivoire
SunLion
kuorinta käsine on hitti! iho tulee silkinpehmeeksi. Käytän aina kun käyn suihkussa, pesusienen asemesta.

Kiitti vinkistä. Mistä noita saa?

Mie oon nähny sokkarilla ja ihan sittarissakin, ei oo miusta ees kauheen kalliita.

menthol

mitkä kosmetiikkatuotteet eivät toimi ? huono hintalaatusuhde?
Omat hutini ovat ainakin seuraavat:
Maybelline Volum Express Turbo Boost. Ei tehnyt mitään mitä lupasi.
Maybelline Lash expansion. Tuuheutta ei tullut yhtään.
Lancaster valoa taittava meikkivoide- kallis mutta ei myöskään toiminut.
Goldwell Color glow platina-shampoo: sain hiuksiini harmaita raitoja.
Live Color- kestoväri. Haihtui parissa viikossa. Hittejä taas ovat Rimmelin volume flash, Recover-meikkivoide, kaikki Watershine-huulipunat- ja kiillot, Lash Arcitecht, Rimmelin liquid eyeliner sekä Klippoteketin muotoiluvaahto

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat