ongelman nimi hiukset. - Muoti ja kauneus

pinni

]

mulla olis semmonen ongelma, että en voi koskaa lähteä mihinkää että en föönää hiuksia. jos menee illalla nukkumaan ja on just pessy hiukset ja vaikka ne olis kuivat ku menee nukkumaan, niin aamulla hiukset tuntuu kamalan ohkaislta ja on ihan liimaantunu päähän. mitä tehdä?
sitäkin oon koittanut, että föönää hiukset illalla ennenku menee nukkumaan, niin ei auta.
mutta pahimmillaan hiukset on just silloin ku ne saa kuivaa vapaasti.

Kommentit (7)

Lumi~

minkälainen leikkaus hiuksissasi on? saattaisi auttaa jos leikkaisit hiuksesi reilusti kerroksittain. tai jonkinlaisia tukihiuksia tai tukikäsittely voisi auttaa myös ainakin lyhyeen hiukseen..

Nannerl

TäälläPÄÄSSÄ on aivan sama juttu! Pakko pitää hiukset suht lyhyinä tai permanentilla, kun en jaksa sitä joka-aamuista pesu-fööni-hiuslakkakuviota. Ärsyttää, kun on tällaiset tyypilliset suomalaiset aina lättänässä -hiukset :evil:

pinni

]

Lumi~
minkälainen leikkaus hiuksissasi on? saattaisi auttaa jos leikkaisit hiuksesi reilusti kerroksittain. tai jonkinlaisia tukihiuksia tai tukikäsittely voisi auttaa myös ainakin lyhyeen hiukseen..

mulla on revityt hiukset tuohon hartioille asti..(onko ne nyt sitte puolipitkät..? :roll: )

pinni

]

Nannerl
TäälläPÄÄSSÄ on aivan sama juttu! Pakko pitää hiukset suht lyhyinä tai permanentilla, kun en jaksa sitä joka-aamuista pesu-fööni-hiuslakkakuviota. Ärsyttää, kun on tällaiset tyypilliset suomalaiset aina lättänässä -hiukset :evil:

mäkin oon ajatellu, että jotku kiharat vois auttaa tai sitte tyvikohotus..
mutta jotain tässä pitäis tehä, kun en jaksa aina sitä samaa kuviota > pese, laita muotovaahto, föönää, laita 2 kiloa hiuslakkaa.. *huokaus*

Amalia
pinni]
mäkin oon ajatellu, että jotku kiharat vois auttaa tai sitte tyvikohotus.. mutta jotain tässä pitäis tehä, kun en jaksa aina sitä samaa kuviota > pese, laita muotovaahto, föönää, laita 2 kiloa hiuslakkaa.. *huokaus*

Käytätkö sä liian jytyjä hoitoaineita tai vastaavia? Ne ainakin veltostuttaa letin niin, että sitä ei saa irtoamaan päänahasta vaikka kaksin käsin kiskois.

kersa

Täällä on toiminut BedHeadin Sexed-Up shampoo ja Cutrinin sellainen hopeapinkki pullo, joku Volume Moisturizer tms :wink:

Itse en juuri hoitoainetta käytä (vaikka pitäisi, tiedäntiedäntiedän) ja jo pelkästään tuon shampoon käyttäminen saa ainakin minun äh-niin-lättänän tukkani ihan suhtkoht kuohkeaksi. Varsinkin kun hieroo puolikosteiden hiusten tyveen päänahkaan tuota Cutrinin ainetta, vähäsen pörröttäen, kuitenkin välttäen mitään pehkoa tai takkuja. Ja sitten antaa kuivua / föönää ja vähäsen hiuslakkaa ja voilà.

DemonOfTheDay

heh sama ongelma mullakin..jos saa kuivua vapaasti,menee päätä myöten ja on todella ohuen tuntuiset,sama juttu jos pesen illalla hiukset vaikka sitten kuivaisinkin ne ennen sänkyyn menoa...mulla ei auta pelkkä föönaus, mun pitää kastella ne tai sit pestä aina vaan aamuisin...
Ja mä olen kysyny tohon ratkasua kampaajilta eikä mikään ole auttanut eli nykyisin vaan pesen aamuisin hiukset ja se siitä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat