Bikinit kalpeaihoiselle? - Muoti ja kauneus

cosmogirlie

mutta entäpä millaiset bikinit pienirintaiselle? olen vartaloltani muutenkin hoikka joten mikä malli olisi mielestänne paras?

Sivut

Kommentit (27)

Ebba

Heippa! 8) Oon miettinyt varmaan viimesen vuoden että minkäväriset bikinit sopis tämmöselle tosi vaaleaihoselle, joka ei rusketu ja joka ei halua käyttää mitään itseruskettavia voiteita kuiteskaan? Onko mitään ehdotuksia? Onko esim. turkoosi ihan kokonaan pois laskuista?

samatha

eikös se turkoosi nimen omaan korosta rusketusta.. näin muistelisin.. näin ollenhan sen luulis just käyvän..

joku ruskee vois olla..... ei mtn mustaa tai vastaavaa..

Ebba

Niin voi olla. Mut toisaalta onko se sit niin että se turkoosi väri vaatii rusketuksen että se vois korostaa sitä? Mut jossei rusketusta oo. :? En tiedä.

Jzzu

Miulla on punavalkosinistä maastokuosia olevat bikinit.
Kalpee on kalpee vaikka vetäis säkin päälle:
mie en vaan jaksa välittää, kuten en myöskään välitä siitä ettei kroppa ole bikineiden kohderyhmää nähnytkään.

Miffy

Ei mun mielestä bikineissä tarvitse ajatella sitä, mikä sopii ruskeelle ja mikä vaalealle. ja kyllä musta ainakin sopii vaaleelle iholle - näyttää upeelta!

Mä myös käytän bikineitä eikä mua kans vähempää vois kiinnostaa mitä joku mun kropasta aattelee kun jossain Hietsussa vaikka hengailen.

Ebba

Niin toisaalta ihan totta, ehkä mun kannattais vaan tajuta ja hyväksyä että mulla on kalpee iho eikä se siitä muutu mikskään, sen sijaan et yrittäisin saada sen väreillä näyttämään ruskeemmalta. :) hähä. Täytyy vaan kattoa mitä kaupoissa on. Mut jotenkin oon kiinnostunu tosta turkoosista. Ehkä sitä löytyy vielä kaupoista.

sopuli

Mulla on punaset bikinit ja musta ne näyttää ihan hyvältä, vaikka vaalea olisinkin. Ja ruskea myös... En sit tiedä, miten se oikeasti on :D

Maruchka

Minä myös valitsen bikinit ihan fiiliksen mukaan, viis muista ihmisistä.
Löytyy vaaleanpunaista, kirkkaanpunaista, oliivinväristä, oliivi-violettia, mustaa, kukallista... yläosaa ja alaosia on mustana, sinisenä ja kukallisena. Haaveilen kyllä täksikin kesäksi uusista :P

*Sandy*

Minäkin oon valkea ku lakana, mutta en silti välitä minkä väriset ne bikinit on :) Viime viikolla ostin ruskeat bikibit, kyllä ne mielestäni ihan hyvin sopi.

Red

Valkone on valkone värissä kun värissä. Osta vaan sellaset mitkä muuten näyttää hyvältä. Ite oon niin valkonen et sattuu silmiin rannalla, mut omistan myös turkoosit bikinit :)

Jeii

Helpompi olis mun ainakin sanoa, että mikä ei sovi. Itsellä yhden hennon valeeanpunaiset bikinit. Ne kastuu niin näytän ihan nakulta, sillä väri on lähellä omaa kalpeaa ihonväriäkin. Turkooseja mie olen mielelläni pitänyt.

ivoire

Mä en rusketu kovin helposti, joten puolet kesästä olen ihan kalpea. :D Mun kalpealle iholleni sopii aika hyvin turkoosit ja siniset bikinit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat