Pillifarkut+kengät - Muoti ja kauneus

lily

Joo, olen huomannut, että monet täällä karsastavat pillifarkkuja mutta kysynpä silti :D

Ostin talvella muutamat pillifarkut, koska ne olivat kätevät saappaiden kanssa :arrow: ei loskassa laahaavia lahkeita ja siitä johtuvaa tarvetta ostaa uusia farkkuja, koska lahkeet olivat kengän alla rispaantuneet rikki..

Eniveis, nyt alkaa tuo saapikasaika olla pikkuhiljaa ohi, joten minkälaiset kengät pillien pariksi? Korkkareita karsastan, samoin lenkkareita. Mikä mahdollisesti näyttäisi hyvältä pillifarkkujen kanssa(ja erottaisi minut muotipellepissiksistä :lol: ). Mielestäni kaikki kengät näyttävä saappaita lukuunottamatta tyhmiltä ko. housujen kanssa, mutta en viitsisi sen takia niitä kaapin perälle jemmata :?

Sivut

Kommentit (35)

Kepatäti

Kyllähän nyt melkein koko kesän pystyy (tietty vähän säästä riippuen) saappaat jalassa vetämään, pitää vaan olla oikeenlaiset saappaat!

Tähän keliin nyt ei tietenkään sovi, mutta kyllähän kaikki nykyään muodissa olevat avokkaat, ballerinat menee ihan hyvin pillien kanssa?

Tyyliäsi en tietenkän tunne, mutta aika paljon näkee myös niitä conversen tapaisia kenkiä, joista on sitten vaan jätetty varsi pois. Onko ne nyt sitten tennareita? :D

Lizzie

Täällä näkee vielä paljon pillejä, mutta kaupoissa niitä ei juuri enää myydä, boot cut tulee ja kovaa.

Pillien kanssa täällä porukka pitää ihan tavallisia ballerinoja, korkeakorkoisia nilkkureita, korkkareita ja rock-henkiset tennareitakin. (Täällä naisilla on muutenkin paljon useemmin korkkarit, ja paljon korkeemmat mitä Suomessa normaalisti)

Coleen

Mä tykkään tosi paljon pillifarkuista, en aio niistä hevillä luopua! Mä käytän pillien kanssa kesällä balleriinoja ja sen tyylisiä kenkiä, mun mielestä näyttää hyvälle :)

Rahel

Mulla ei taida kunnon pillejä ollakkaan, mutta kapealahkeisten farkkujen kanssa korkeakorkoiset kengät on ihan ehdoton yhdistelmä. :D Eikä sitä korkoa nyt niin hirveesti tarttee olla, jos ei tykkää.

Miss H
Lizzie
Täällä näkee vielä paljon pillejä, mutta kaupoissa niitä ei juuri enää myydä, boot cut tulee ja kovaa.

Jesss! Tulis vaan äkkiä tännekin! En oo missään vaiheessa mitenkään erityisemmin noista pilleistä innostunu..

mm

Ballerinojen ja korkkareitten lisäksi pillit sopii mun mielestä Lacosten ja Vansin tennareitten kans. Etenkin märällä kevätsäällä tulee enemmän käytettyä tommosia tossukoita kuin korkkareita ja kun ballerinatkin on vielä vähän liian kesäiset :wink:.

Rahel
Lizzie

Pirskatti, vasta nyt alan niistä tykätä. Aina mä oon jälkijunassa näistä muotijutuista. :lol:

Lizzie
Rahel
Lizzie

Pirskatti, vasta nyt alan niistä tykätä. Aina mä oon jälkijunassa näistä muotijutuista. :lol:

'

Samis! :lol: Mä inhosin niitä aika lailla, kunnes ennen joulua ostin yhde vähän pillihtävät, ja nyt mua ärsyttää noi hirveet elvislahkeet joita kaupat on pullollaan. Olin just alkanu tykkäämään kovasti siitä suht kapeet lahkeet & korkkarit- yhdistelmästä. Ja koko pillifarkkuajan oon purnannu, et tulis ny jo boot cut.

Norma Jean

Sama kuin Rahelilla ja Lizziellä; pitkään karsastin pillejä ja aattelin, ettei ainakaan mulle sovi kun ne leventää persausta entisestään. Nyt on kuitenkin parit käytössä ja ne on ihan lempparihousuja. Boot cutit tuntuu nykyään jotenkin tosi tylsiltä.

nappis

minäkin tähän kastiin kuulun joka karsasti aluks ja sit kuitenki hommasin sellaset ja nykyään tuntuu ettei muun mallisia farkkuja voi edes pitää. ite käytin pitkän aikaa nahka"mokkasiineja" pillien kaa mut nyt ne kengät lens roskiin. yks mikä on mun lemppari nyt on pillit +flip flop läpökkäät. Ei ehkä ihan vielä Suomen ilmastoon sovi mut kesällä muistakaa cosmonaiset :wink:
tällä hetkellä käytän siis flip flopeja (oon siis Brasiliassa, ja täällä kukaan ei käytä pilleja..) ja sillon tällöin conversen tennareita, mut tulee hirmu wnb punkkari olo jos on pillit ja tennarit :D hahah.

Klara
Dubyamoa
Lizzie

Onneks! <3<3<3<3

Komppaan! :D

Neppis_

jo todellakin "karsastan" pillifarkkuja.. Mutta ei sen puoleen kyllä ne huomattavasti kätevämmät saappaiden kans kun tavalliset (tai levenevät.) .. Muuten en kyllä jalkaan tunkisi jos pitäs olla sisä tiloissa ja ottaa kengät pois. Ei ne vaan yksinkertaisesti sovi, miul kun on tuota reiden paksuutta hieman ilmassa :wink:

Rrrakastan leveneviä.. ei vaan oo tullu heitettyy pois tai luovuttuu siit tyylist.. No jaa en kyl oikein muutenkaan oo muodin perässä kulkija.. Ei voi ymmärtää.. ..heh ..
Juu ja tais sit mennä OT.ks ..höhhöö.. :D

kuhan kiusaan :roll:

-Maya-
Miss H
Lizzie

Jesss! Tulis vaan äkkiä tännekin! En oo missään vaiheessa mitenkään erityisemmin noista pilleistä innostunu..

sama täällä, ei sovi mulle yhtään..en haluu ees kokeilla ku tiedän valmiiks..boot cut on hyvä.. :)

KataTheBlondi

Heh hee... mun sääret niin paksut (ja paksuni vielä enemmän jokaisen salikerran myötä) että mitkään pillifarkut EI SOVI MULLE ulkonäöllisesti. Enkä ole vielä YKSIÄKÄÄN saappaita löytänyt jotka minulle sopisi. Joten.. EI pillifarkuille JA saappaillekin.

Toivon totisesti että boot cut tulee samalla vauhdilla tännekin päin eurooppaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat