Rakennekynnet - Muoti ja kauneus

brunetti1981

Mitä mieltä olet rakennekynsistä? Onko sulla ollu tai haluaisitko? Jos et pidä niistä, niin miksi et?

Sivut

Kommentit (63)

Lips_

Mä en ole vielä tähän päivään menessä ymmärtänyt että miten noi oikeestaan toimii? :roll: Tai siis, eikö se ole aika sama asia kuin tekokynnet?? :shock: Oon ihan pihalla tästä! :lol:

Miffy

Mä en todellakaan ite ottais (enkä oikeen voiskaan kun soitan viulua). Miksi vaikeuttaa elämäänsä jollain KYNSILLÄ :roll: Mutta kyllä sellaset lyhyet rakennekynnet voi ihan hienoilta ja siisteiltäkin näyttää :)

brunetti1981

Seppälästä ostetut tekokynnet ei pysy todellakaan pelkällä liimalla. Rakennekynnet taas tehdään, hmm... miten sen nyt sanoisin... :lol: no kun mä laitoin rakennekynnet niin se kynsi ensin liimattiin paikoilleen ja siihen päälle laitettiin jotain geeliä jne... Tosi vaikea selittää... Mutta esim. seppälästä ostetut ktekokynnet ei ole sama asia kuin jossain kynsihuollossa laitetut kynnet. :D

brunetti1981
Miffy
Mä en todellakaan ite ottais (enkä oikeen voiskaan kun soitan viulua). Miksi vaikeuttaa elämäänsä jollain KYNSILLÄ :roll: Mutta kyllä sellaset lyhyet rakennekynnet voi ihan hienoilta ja siisteiltäkin näyttää :)

Mulla on rakennekynnet koska mielestäni ne on paljon siistemmät kuin mun omat puretut kynnet!! :wink: Ja en koskaan saa kasvatettua mun omia kynsiä, aina ne halkeilee tai jotain! Ja pystyn tekemään ihan normaaleita asioita, esim. olen ennen monta vuotta siivonnut hotellihuoneita eikä koskaan kynnet ollu tiellä!

Shandy

Mä en hirveesti tykkää rakennekynsistä, ne ei vaan näytä musta kovin luonnollisilta. Mulle kelpaa omat kynnet tälläisenaan, aika pitkät ovat mutta meinaavat vaan aina lohkeilla. Pianonsoiton takia piti aikoinaan olla lyhyet kynnet niin nyt kun soitan vaan satunnaisesti niin tykkään ennemmin vähän pitemmistä.

brunetti1981
Shandy
Mä en hirveesti tykkää rakennekynsistä, ne ei vaan näytä musta kovin luonnollisilta. Mulle kelpaa omat kynnet tälläisenaan, aika pitkät ovat mutta meinaavat vaan aina lohkeilla. Pianonsoiton takia piti aikoinaan olla lyhyet kynnet niin nyt kun soitan vaan satunnaisesti niin tykkään ennemmin vähän pitemmistä.

Mulle on moni sanoonu että " VAU; noista ei nää ollenkaan että ne on rakennekynnet!" :D

Miffy
brunetti1981

Mulle on moni sanoonu että " VAU; noista ei nää ollenkaan että ne on rakennekynnet!" :D

Tota mäkin pitäisin meriittinä jos jotakin ;)

SunLion

musta ne on yleensä rumia ja teennäisiä/luonnottomia...ja ikävä kyllä saa sellasen kuvan heti että tälle henkilölle ulkonäkö on hirveen tärkeä...ja itse en oikein arvosta sellasta...vaikkakin jokainen saa mun puolesta taplata tyylillään.

brunetti1981
SunLion
musta ne on yleensä rumia ja teennäisiä/luonnottomia...ja ikävä kyllä saa sellasen kuvan heti että tälle henkilölle ulkonäkö on hirveen tärkeä...ja itse en oikein arvosta sellasta...vaikkakin jokainen saa mun puolesta taplata tyylillään.

Entäs ne jotka laittaa hiustenpidennyksiä tai rumat puretut kynnet, nekö on hienoja? :lol:

Lips_

Eiköhän tuokin ole ihan makuasia. Ei se, että käyttää tekokynsiä tms. tarkoita että ulkonäkö on tärkein asia. Jotkut vaan haluat panostaa omaan ulkonäköönsä. Jotkut toisten takia, jotkut oman itsensä iloksi.

brunetti1981
Lips_
Eiköhän tuokin ole ihan makuasia. Ei se, että käyttää tekokynsiä tms. tarkoita että ulkonäkö on tärkein asia. Jotkut vaan haluat panostaa omaan ulkonäköönsä. Jotkut toisten takia, jotkut oman itsensä iloksi.

Itse ainakin itseni iloksi! Ja ei ulkonäkö minulle ole tärkein asia, vaan terveys on minulle tärkeintä! Ja kaikilla on oma makunsa, onneksi! Kamalaa olisi jos kaikki ois samannäköisiä! :-s

nikita100

oon ite ottamassa nyt kesällä rakennekynnet.. tosi hyvän näkönen ja antaa ihmisestä sellasen siistin kuvan et huolehtii ittestäsä. :)

Jzzu
minde^
Mistä saa sellaiset pysyvät ja suht halvat rakenne kynnet?

No siis eihän mitkään rakennekynnet pysy maailman tappiin vaan niitä joutuu vähintään siinä vaiheessa käydä korjauttamassa kun oma kynsi kasvaa.
Sinun kannattaa soitella paikkakuntasi manikyristit läpi ja kysellä sitä kautta hintoja. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat