Piristystä blondiin?! - Muoti ja kauneus

Jeii

Miusta tulee taas blondi \o/ Heti yo-juhlien jälkeen.

Sivut

Kommentit (16)

pikku

Mulla olis tällanen pieni pulma, eli olen blondannu hiukset ja nyt on alaosa tumma ja päältä vaalea, mutta tahtoisin jotain muuta blondin kans. Eli mitä??? En tahtois punaista kun ei pysy punasena kauaa, jotkut raidat olis siis kivat ku en välitä koko blondista. Saa olla jotain erikoista.

kolmiolääke

mul on joskus ollut samanlaiset hiukset mut kyllästyin.

No kuitenkin.. oon jossain nähnyt ett siihen päälle eli vaaleeseen osaan tulis pinkkei raitoja. Tai minkä värisii vaan. Vaikk tummia. Sit monilla on silleen etummaiset hiukset päältäkin tummat. Enpä tiiä.. Ja jos et tykkää noista niin värjäytä jonkun ajan kuluttua toisenlaisiks ;)

Kaisa_

Mulla ollut vaaleissa hiuksissa joskus tummia raitoja päällä. Tais myös alaosa olla samaan aikaan tummana. Antoi kivan piristyksen yksvärisen vaaleille huksille! raidat tosin haalistuivat pois melkosen nopeesti :?

prash

mulla itel kans vaalea päältä ja tumma alta, tykkään väristä kyl aika paljon. joku mukava uus leikkausrakenne siihen ni se piristää jo kummasti \:D/
itel tosi lyhyet päältä ja kuitenki pisimmät tummat on vähän "puolenselän" yläpuolelle. otsatukka, jossa tummaa alla ja muutama vaalea "raita" siihen tumman päälle. :wink:
ja jos sulla ei oo ihan vaaleenvaalee se päälyosa,niin siihenhä vois laittaa jotain vielä vaaleampaa pieninä ohuina raitoina. tai sitten kuparinsävyyn olevaa raitaa.
kattele hiusalan nettisivuja ja lehtiä niin kyllä niistä löytyy paljon ideoita.
ite en kans suosittele shokkivärejä.

vihollinen

Mulla on kokonaan blondit hiukset, mut mul on ne värjätty sillei et tos blondin pääl on vähä eri blondin sävysiä raitoja.. et on vähä semmosta värikkyyttä, eikä niin tasasen tylsä.. Mielestäni ihan kivan näkönen ja luonnollisen.

Niitähän on kaupoissaki muute niit hiusvärejä mis on mukana se "raita-aine".. et voi sit lisätä värjäyksen jälkee vaaleampaa sävyä päälle. En nyt muista minkä merkkistä se hiusväri on, mut semmonen tummanpunanen iso laatikko. Tosi hyvää hiusväriä, tykkään.

*Sandy*

Mä vähän kyllästyin tohon tyyliin että 'alahiukset' (en nyt keksi miksikä niitä sanois :P ) värjätään tummemmiksi ja värjäsin nekin nyt vaaleiksi pitkästä aikaa. Etuhiuksiin kuitenkin otin punertavia raitoja, on ihan piristävä väriläiskä :)

eikku

Mulla on vaaleta hiukset, mutta alta ne ovat täysin mustat. Se kuulostaaa hieman rajulta, mutta näyttää hyvältä ja tukkakin on paksumman näköinen.

Punainen alusväri voisi myös olla kiva, mu´tta sanoit ettei punainen pysy kauaa. Mä olen joskus vaaleita hiuksiani piristänyt vaaleilla ja tummilla raidoilla. Vähän sellainen tiikerikakkumainen tukka :D Tähän mustaan alustukkaan olen kuitenkin tykästynyt.

lumicki

jos on etukiukset värjää ne jonkun muun väriseksi/tummemmaksi, kehystää kivasti kasvoja toisin kun perus blondit hiukset ja korostaa silmiä, erityisesti jos otsis on lyhyempi.

ota kampaajalla pari värillistä irtoraitaa, shokkiväritkin pysyvät yhtä kauniina.

vaaleisiin hiuksiin toimii hyvin myös juttu että jakaa päälimmäiset hiukset neljään-viiteen osioon ja letittää osiot tiukasti kiinni. tämän jälkeen letteihin levitetään vaalennus ainetta ja annetaan vaikuttaa normaali aika huuhdellaan
huolellisesti...kuivaa hiukset ja thadaa! päälimmäisiin hiuksiin on muodostunut leobardikuvioa!...ainakin toivottavasti on :roll:

sira

Niin ainakin toivottavasti on! :lol: Mulla tuo ei onnistunut yhtään, tuli kasa epämääräistä sotkua vaan..onneksi sai korjattua heti pois :)

Lumi~

jos et nii hirveesti siitä blondista välitä niin värjää koko vaalea osa
jollain muulla kivalla värillä... kuitenkin sellaisella värillä että päälyosa
pysyy vaaleampana kuin alta..

prash
Lumi~
jos et nii hirveesti siitä blondista välitä niin värjää koko vaalea osa
jollain muulla kivalla värillä... kuitenkin sellaisella värillä että päälyosa
pysyy vaaleampana kuin alta..

^^punanen on aika kiva... esim.mustan kanssa. :) tai sit vaik koko pää tummaks ja laittaa jotai petroolia pieni kolmioraita eteen (tai violetti tai punanen) onha noita ideoita (:

*Sandy*

Olisko kellään mitään hyviä linkkejä (näiden ylläolevien lisäksi) mistä näkisi hiuksia myös takaa? Erityisesti sellaisia missä olisi alta tummat, ja ne olisi pätkitty sillain, että se tumma myös näkyy.. Haluaisin viedä kuvan mukanani parturiin, kun olen niin huono selittämään millaiset hiukset haluan (ja parturi ei sit tajua mitä tarkotan ja kaikki menee huonosti). Help please :)

iina

en suosittelisi ainakaan siinä tapauksessa jos hiuksesi ovat pikkuisenkaan kellertävät ruskeita raitoja varsinkaan etuhiuksissa, koska olen monilla huomannut että ne saavat hiukset näyttämään helposti likaisilta.

mielestäni sinun kannattaisi kokeilla laittaa hiukset esimerkiksi kullanvaaleiksi ja sitten pyytää parturia laittamaan hiuksiisi korvasta korvaan ulottuvan n. 5cm kaistaleen todella vaaleaa vaaleaa. (jos hiukset jaettaisiin neljään kerrokseen jossa 1. olisi päälimmäiset hiukset ja 4. alimmat, niin tämä kaistale tulisi 2. kerrokseen)

itse olen tätä kokeillut ja se näyttää mielestäni todella nätiltä, koska se ihan vaalea kurkkii muiden hiusten seasta nätisti, eikä rajoita kampauksiasi. sopii todella hyvin myös hieman kerrostettuihin hiuksiin, mutta paras pituun on olkapäille ulottuvat ja siitä pidemmät. :wink:

toivottavasti selityksestäni saa selvää!:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat