Meikkaatko itseäsi varten? - Muoti ja kauneus

JJEMMY

Itseäni varten meikkaan. Haluan näyttää hyvältä ja siksi meikkaan. Ja muutenkin tykkään meikkaamisesta niin miksen sit meikkaisi. Entinen poikaystävä sanoi minua kauniimmaksi ilman meikkiä mutta kauneus on katsojan silmässä :wink:

Sivut

Kommentit (118)

Fanni

Itseni takia siinä mielessä että tulee paljon parempi olo, ku tietää (tai elää toivossa :D) että jokainen näppylä ei paista naamataulusta ja silmät erottuu osakseen. :) Toisaalta muitten takia sen takia että muuthan mua katsoo :D

Niitu

Itseäni varten. Pidän peilikuvastani silloin huomattavasti enemmän. Ruokakaupassa/treenaamassa voin käydä ilman, mutta esim. yliopistolla, töissä, vaateostoksilla tai kavereiden kanssa - ainakin peitepuikkoa ja kulmakynää tarvitaan!

Emilie

Meikkaan kyllä itseäni vasten. En edes näytä kuulemma niin kauhean erilaiselta meikit naamassa kuin ilman niitä. Harvat huomaavat että olen meikannut. Johtuu ehkä siitä että meikkini on lähinnä puuteri, eyeliner, ripsiväri ja kulmakynä + joskus jotain extraa. Omasta mielestäni näytän heti paremmalta noiden jälkeen, mutta muut ihmiset huomaavat ehkä sen eyelinerin. Mutta parempi se on näyttää suht luonnolliselta meikin kanssa kuin täysin luonnottomalta :D

Mirre

kyllä mä meikkaan täysin itseäni varten :) oon monta kertaa töissä/koulussa/muulla julkisella paikalla ollu ilman meikkiä, mut en kovin usein koska rakastan itseni meikkaamista ja laittamista kaikin tavoin <3 ihan sama mitä muut aattelee, itse tykkään siitä ja tykkään olla "kauniina" :D

SunLion
kastraatio
oikeesti, ei kukaan meikkaan muuta kuin itseään varten.
Onhan toi tavallaan totta kyllä....sekin että meikkaa jotta on kauniimpi muiden silmissä tms, on oikeastaan vaan sitä että itsestä tuntuu sillon kivemmalta.

celia

Sekä että. On kivempi katsoa itseään peilistä kun on meikattuna. Toki olen paljon ilman meikkiäkin, jos olen kotona lähtemättä mihinkään. Tosin olen kyllä kaupassa käynyt monet kerrat ilman meikkiä - enkä kuollut. Nytkin töissä lähes meikittä.

cute

Töihin en meikkaa IKINÄ joskus saatan kerran kolmessa vuodessa laittaa ripsaria VÄHÄN: Ei vois vähempää kiinnostaa kun kassalla istuu.
Kotona, jos ei mihinkään ole lähdössä, en meikkaa.
Kauppaan en meikkaa pelkästään.
Toki poikkeuksiakin löytyy välillä ;)
Välilllä vaan tuntuu et oon ihan ok nätti ilmankin :)

Pirpana

Meikkaan joka päivä, kotonakin ollessani, koska olen optimisti. Ei sitä tiedä koska taas joku komea laskuvarjohyppääjä tekee hätälaskun tuohon pellolle. Ja olen ehkä myöskin vähän hienohelma, myönnetään. Lisäksi meikki kohentaa oloa enkä ole jatkuvassa rapsimassa naamaani ja sitä myöten iho pysyy nätimpänä kun ei likasilla sormilla ole näpelöimässä. Tunnen itseni koko päivän tunkkaiseksi ja vasta heränneeksi jos en meikkaa. En mitään kauheaa pakkelikerrosta naamaani leivo, vaan läpikuultava meikkivoide ja ripsiväri riittää. Puuteria käytän hintsusti. Sitäpaitsi en halua näyttää 12 -vuotiaalta lapsoselta niin kuin aina kun olen tullut suihkusta ja kun herään aamulla :roll:

Miss Blood
Lukretia
^Totta. Minä meikkaan siksi, koska en siedä ulkonäköäni ilman meikkiä. Olen ihan eri ihminen, kun mulla on meikkiä.

Komppaan täysin !! Pidän itseäni tosi rumana ilman meikkiä, joten meikkaan että näyttäisin edes hieman ihmiseltä :roll: Toki on mulla päiviä, jolloin en yksinkertaisesti jaksa meikata ja välittää ulkonäöstäni minkään vertaa.

k87

en mä meikkaa oikeestaan kun töihin vaan. ja illanviettoihin. muuten ollaan kyllä ihan meikittömänä. mulla on hyvä iho ja kauniit silmät. meikkikin on sen verran naturelli, että kyllä mut meikittömänäkin tunnistaa.

mutta aiheeseen niin sanoisin että vähän fiftisiksti. töihin meikkaan muita varten ja illanrientoihin itteeni varten. kai... :roll: aika vaikee kysymys..

SunLion

en meikkaa yksin kotona ollessani mutta useimmiten kyllä ulos lähtiessä laitan edes jotain meikkiä..peitän näpyt. Pikameikkinä lisäksi ripsari.

Nykysin oon alkanu kyl tinkiä meikistä...ja en jaksa meikata jos oon menossa paikkaan jossa meikki sotkeutuu..esim uimaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat