Huulten kuorinta - Muoti ja kauneus

*Sandy*

Yritin tuolta selailla, mutta en löytänyt tästä aihetta..
Eli, huuleni ovat hyvin usein rohtuneet ja sellaiset 'epätasaiset'. Ajatelin, että kuoriminen voisi hieman auttaa, ja olisihan se muutenkin ihan hyvä tehdä silloin tällöin. Kysymys kuitenkin kuuluu, että miten te olette kuorineet huulenne? Olen jostain kuullut, että palasokerilla voisi kuoria huulet.. Vinkkejä?

Kommentit (15)

Maruchka

Eipä ole tullut kokeiltua, mutta kuulema ihan hellästi hammasharjalla hieromalla saisi huulista irtoamaan kuollut ihosolukko. Ja tämän jälkeen pitää muistaa rasvata hyvin. Kuulema tuo harjaaminen on ihan suositeltavaa päivittäin parantamaan verenkiertoakin.

Jzzu

Mie oon joskus kuullu että kun palasokerilla vois hieroo huulia ja että se kuoris.
Muistaakseni olen tuota kerran kokellutkin ja ajoi kyllä asian.

Lania

Toi palasokerihomma on kyllä ihan surkeeta, joko se on niin kuivaa että se vaan raapii, tai sitten sulaa käsiin ja pitää sillä mössöllä hieroo. En oo saanu sellasta välimuotoo. Hammasharjalla en oo tainnu kokeilla, melko pehmee sais olla.

Itellä on tollasta Nivean (?) Gentle Face Scrubia, sillä aina naamankuorinnan yhteydessä kuorin huoletta huuletkin. Pehmeetä tulee.

als

Taitaa olla aika itsestään selvää, mutta sanonpa nyt kuitenkin, eli sen sokeripalanhan pitää ehdottomasti olla märkä! :lol: ja kyllä aivan tavallista kasvojen korinta-ainettakin voi käyttää, kunhan tekee sen hellävaraisesti. ja niin kuin jo mainittiin, kunnon huulirasvaa perään niin hyvää tulee :D

Lizzie

Mä en ollu kuullutkaan tuosta sokerista (ja ajattelin kuivaa sokeria myös) :D

Mä kuorin huulet samalla kun kasvotkin, mut monesti myös kun kuivaan kasvoja ihan vaik arkena niin kuivaan huulet tosi voimakkaasti, tai tavallaan niinku kuorin niitä siinä.

blaah:)

Mulla on huulten kuorintaan oma hammasharja, johon laitan päälle aina hieman kasvojenkuorintavoidetta. Tulee todella pehmeää ja hyvää jälkeä. Pelkällä kuorinnalla en saa huulistani kuollutta ihosolukkoa lähtemään, eikä myöskään pelkkä hammasharja auta. Yhdistelmänä kuitenkin aivan huippu lopputulos :D

Elida

Kun sokeripalaan laittaa vähän vettä ja kynnellä rapsuttaa sitä palan pintaa rikki, niin silloin se kuorii huulet todella hyvin. Sitten kun kuorinnan jälkeen laittaa paksun hunajakerroksen huulille ja antaa vaikuttaa n. 5-10 minuuttia ja huuhtelee pois, niin hyvä tulee.

Sarah

Minä kuorin ihan hammasharjalla tai kasvojenkuorintavoiteella kasvojen kuorinnan yhteydessä.

Tuota hunajaa en uskalla huuliin koittaa kun olen allerginen. Ties minkälaisiksi punaisiksi kutiaviksi turpoisivat. Hyvältä kyllä kuulostaa jos se tosiaan pehmentää.

Miffy

Jooh. Mä olen tehnyt tahnan tummasta ruokosokerista ja hunajasta ja sillä kuorinut. Kasvoja olen kuorinut möhmällä, jonka olen tehnyt kaurahiutaleista ja hunajasta.

ivoire

Mäkin käytin joskus tota sokeripala-hunaja- kikkaa, mutta sit mä kyllästyin siihen, kun ei aina toiminutkaan yhtä hyvin. Sen jälkeen oon käyttänyt Body Shopin huultenkuorintapuikkoa, ja oon ollu tosi tyytyväinen. Kannattaa siis kokeilla! :)

hanne

oon käyttäny rypsiöljyä ja tavallista hienoa sokeria. ne sekoittanut ja sormella levittänyt huulille, tosi pehmee lopputulos ja eikä maistukkaan pahalta :lol:

karentato
Seuraa 
Liittynyt27.7.2014

[quote author="Vierailija: *Sandy*" time="16.04.2006 klo 03:56"]

itse laitan bebanthenia huulille ja annan vaikuuttaa viis minuuttia,sitten harjaan huulet,laitan hunajaa ja annan sen olla 5-10 minuuttia,sen jälkeen laitan vaan tavallista huulirasvaa.itellä ainakin on toiminut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat