punapäät ! - Muoti ja kauneus

nanay

Parturissa kävin katsastamassa näitä tuotteita, seuraavan kerran, kun hiukseni punasella värjään niin ostan kyllä suihkuhuoneeseeni nuo tuotteet ja toivon niistä olevan apua! :D

Sivut

Kommentit (39)

Yummy

^ :lol: :lol:
Sori, oli pakko vastata... (Kunpa näyttäisinki..:P)

Mutta, jos lisään asiaakin, niin ei ehkä haittaa. Mulla oli siis Cutrin Catch The Colour Shampoo ja Cutrin Keep The Colour Conditioner. Punaisille hiuksille tietty..

wade

ite värjään hennalla punaiseksi heti ku juurikasvu alkaa ärsyttään. tykkään ihan hirmusti, kun tulee sellainen kuparinpunainen, luonnollinen sävy tukkaan. minun hiuslaadussa se vieläpä pysyy hyvin eikä haalistu liikaa pois. monet kysyy, että oonko oikeasti punapää ja hitto ku harmittaa paljastaa totuus.

mutta siis, ne joilla on oma väri (jos valmiiksi muulla kuin hennalla värjättyihin käyttää, ei-toivottu tulos saattaa tulla) ja kuparinpunainen kiehtoo niin suosittelen hennaväriä. värjäysprosessi on ehkä hieman suttuinen ja tukka haisee aika ellottavalle pari päivää mutta halvempi ja vähemmän lisäaineita sisältävä vaihtoehto. :B

Yummy

Täytyy vaan sanoa, että mulla on sama ongelma. Rakastan punaista väriäni, mutten jaksa sitä koko ajan värjätä, kun se lähtee pois niin nopeasti..|: Mulla on jotain tuotteita punaisille hiuksille, mutta en oikein osaa sanoa, onko niistä apua. En nyt muista tuotteen nimeäkään, mutta jos muistaisin sen tänne tulla myöhemmin kertomaan..
Vinkkejä otan minäkin kyllä mielelläni vastaan.

k87

OT sori :lol:

^EEEEEIIIII!!! mä oon aina luullu et Yummy näyttää gwen stefanilta :D moon ihan poissa tolaltani näin aamutuimaan :D

jatkakaa..

nanay

Kiitos kovasti vastauksesta, toivon noiden tuotteiden auttavan sitten, kun kipasen kaupasta niitä ostamassa! :D

Täytyynee huomenissa parturikin _taas_ varata, jotta saa väriä tähän oksettavaan ruskeahkoon pehkoon. :P

Muiden kokemuksia ja neuvoja odotellessa.. :P

Piiku^

Itellä on ollu monta kertaa punaiset hiukset.. Olen värjännyt itse sekä käynyt parturissa värjäyttämässä..

Käytän värjättyjen hiuksien shampoota, jota löytyy joka marketista.. Mutta minulla on värjäävä hoitoaine, joka laitetaan hiuksiin ja kammataan selväksi ja annetaan vaikuttaa 5-10 min.. Hoitoaine sävyttää hienosti hiuksia.. Kannattaa tuota käyttäessä ottaa huonompi pyyhe, sillä väriä tarttuu pyyhkeeseen, kun hiukset ovat märät..

Niin tosiaan se hoitoaine on aika hintava, mutta se on riittoisa! Itsellä on melko pitkät hiukset eikä hoitoainetta tarvitse paljoa laittaa, sillä se leviää hyvin kammatessa..

Hoitoaine on Goldwellin stay red sarjaa.. (kuvassa tuo harmaa pullo) Paras tulos varmaan syntyisi, jos käyttäisi tuon sarjan shampootakin, mutta itsellä ei oikein ollut varaa noin kalliiseen shampooseen..
http://www.goldwell.fi/www.goldwell.fi/user/stailaatyylisi.htm
Siinä on koko tuotesarja.. Toivottavasti tästä oli jotain apua! :)

nanay

Vuosien varrella on tullut värjäiltyä jos jonkilaisilla väreillä, mutta kovasti rakastunut vain ja ainoastaan siihen punaiseen väriin, ja mieluiten verenpunaiseen.

Siitä siis kyselisin, varsinkin punapäät varmasti osaavat auttaa kyseisessä ongelmassa, kuinka siis saisin (kesto)värin pysymään tasaisena ja kauan päässäni? :shock:

Oletteko värjänneet kaupan väreillä, tyytyväisiä tulokseen ja myöhempään lopputulokseen? Millä väreillä olette värjänneet?

Entä parturissa kävijät, onko parempi siellä, tuleeko pysyvämpi, parempi ja kestävämpi tulos sieltä?

Mitä shamppoita käytätte jotta väri pysyy ja hiukset silti näyttävät eloisilta ja kirkkailta?

Ottaa niin pattiin, kun värjään ja tulos on vain "ihan okei", haalistuu eniten ensimmäisten pesujen aikana ja odota viikko-pari ja väri on jo ruskeahko, jota en missään vaiheessa ole halunnut. :cry:

prash

[size=9]Oletteko värjänneet kaupan väreillä, tyytyväisiä tulokseen ja myöhempään lopputulokseen? Millä väreillä olette värjänneet?
oon värjänny joskus yläasteella, eli muutama vuosi sitten kaupan punaisilla.. sillon käytin liveä tai jtn.. mutta ei värit pysyny kovin kauaa.

Entä parturissa kävijät, onko parempi siellä, tuleeko pysyvämpi, parempi ja kestävämpi tulos sieltä?
nykyään värjään liikkeessä hiukset ja lopputulos on mielestäni hyvä.

Mitä shamppoita käytätte jotta väri pysyy ja hiukset silti näyttävät eloisilta ja kirkkailta?

värjättyihin hiuksiin kannattaa aina käyttää väri shampoota ja hoitoainetta... ja jos haluaa punaisen pysyvän kunnolla, osta pigmenttisampoo.. (punainen) ja jätettävä hoitoaine.[/size]

Mistake

Mulla on nytten ruskeanpunaset hiukset. Näihin tarttuu vaikeesti kirkas punanen kun on niin tummat. Ennen mul on aina ollut tummanruskeat mut nyt halun punaset hiukset. Kun värjäsin ekaa kertaa ite hiukset kuudennella luokalla ni valitsin punasen sävyn ja voi kumpa mul ois vielki niin ihanan punaset hiukset<3

hanne

mullakin on punaset hiukset ja tykkään tooosi paljon! ajattelin kumminki kesäksi ajattelin jotain ruskeaa ja vaaleempia raitoja koska kumminkin tulee uitua ja aurinko vaalentaa ja kaikkea :D itse jos punaisella värjään niin väri vaihtuu tasaisesti eri sävyiseksi, eli se ei haalistu vaan hiuksista tulee enemmän semmoiset ruskean punaiset kun väri alkaa lähteä, eli voin olla aika kauankin värjäämättä jos vaan jaksan katsella erisävyisiä punaisia hiuksia :lol:

Iah

Itse värjäsin nuorempana granaatinpunaisella (vai oliko se graniitti) ruskeaan tukkaan, no tulos oli vaaleanpunainen. Liukuvärjätty sellainen :roll:

nann

Luonnostaan mulla on tummanruskeat hiukset, mutta olin punapää pari vuotta. Useimmat värit pysyivät kauniina vain pari viikkoa (kestoväri), ja sitten "kului" pois. En ole koskaan käynyt kampaajalla, äiti tai kaverit värjäävät hiukseni. Huomasin erimerkkisien värien kestävyydessä eroja, Live-hiusvärit eivät tarttuneet hiuksiini alkuunkaan. Parhaaksi totesin Couleur Experte – monivärjäysmenetelmän. Ne värit pysyivät hiuksissani yli kuukauden ja kun halusin tasaisen värin, en käyttänyt vaaleaa korostusainetta lainkaan. Tuhlaustahan se on, koska monivärjäyspaketti maksaa enemmän, mutta pysyipähän väri ainakin hetken. Mutta kaikilla on erilaiset hiukset. Älkää tehkö kuten minä teen, vaan tehkää kuten minä sanon: kannattaa mennä kampaajalle, niin löytää itselleen sopivat tuotteet, säästyy vaivaa ja (ehkä) rahaa! :wink:

leijonatyttö

Minulla on vaaleat hiukset, mutta värjäsin aika vasta alhaalta punaiseksi. Vielä näyttää ihan kivalta, mutta sitten kun väri alkaa haalistua niin se ei ookaa niin kiva enää. Haluaisin värjätä koko pään punaiseksi, mutta kun ei mulle oikeen sopis. Harmi. No ehkä seuraavaksi kokeilen jotain vaalean ruskeaa väriä..

Niin ja yleensä värjään ihan vain kotona.

JigglyPuff

punaset hiukset on maailman kauneimmat! käytän kaupan hehkuvan punasen sävyä, tais olla lorealin merkkiä.
mää laitan joskus hoitoaineen sekaan punasta shokkiväriä ja annan sen vaikuttaa vähän, niin väri pysyy punasempana ja nättinä.
ja sit on myös goldwellin hoitoaine!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat