finnit kuriin - Muoti ja kauneus

eew_1

Sinkkivoide? täytyy kyllä käydä ostamassa ja kokeilla, jospa sillä saisi noi muutamat finnit pois :D kiitos vinkistä.

Sivut

Kommentit (128)

greencorbie

Minä ainakin sain finnit pois antibiooteilla ja nyt ne on vähentyny entisestään Diane Nova -pillereiden käyttöön oton jälkeen. Ei ruokavaliolla minun ihooni mitään vaikutusta ole kyllä ollut.

hazelnut

Olen jo kauan haaveillut ihanasta finnittömästä ihosta, mutta mikä edesauttaisi sen saantia? Vaikuttaako ruokavalio todella finnien syntyyn, kun jossain oli joskus, että ei vaikuta? :roll:
Entäs mitkä ovat hyviä ihonhoitotuotteita? Jollain kokemusta tv-shopin Proactiv Solutionista? Oon miettiny sitä, mutta hinta on aika korkea... Toisaalta jos se todella auttaa, niin kyllähän sen 70€ maksaisi, jotta saisi paremman ihon. :wink:

Jeii
jessi
Mä kysyisin tässä sellasta, että onko jollain kokemusta jostain kosmetologin hoidosta joka vaalentaisi arpia?

Mikrohionnassa kävi kaverini ja se tehosi loistavasti sarjahoitoina. Hintoja en lähde arpomaan, joten käyppä kyselemään kosmetologiltasi.

blaah:)

Mua vitutti niin paljon kun söin Diane novia ja luulin todella että ihoni paranisi. Päin vastoin :evil: Melkein vuoden kituutin niiden kanssa ja iho vaan paheni. Antibiootteja en halunnut aloittaa, koska kuurit ovat niin kauhean pitkät ja oma vastustuskyky heikkenee aina kun syön antibiootteja.

Ja kas kummaa, nykyään ihoni on melkein täydellinen ilman mitään selvää syytä. Mikään ei ole muuttunut. Ensin luulin johtuneen tupakoinnin lopettamisesta, mutta nyt kun taas poltan niin ei ole iho muuttunut mihinkään.

Vivian

Mulla meni iho viime syksynä todella huonoon kuntoon vaikken mielestäni mitenkään ollut muuttanut esim. syömistäni tms. Söin joskus aiemmin Diane novaa, mutta siitä oli ollut yli vuoden tauko eikä lopetettuani ihoni mitenkään huomattavasti huonontunut.

No aloitin nyt uudestaan Diane novan syömisen, en tosin ihon takia pelkästään, ihoni on parantunut. Myös Garnierin puhdistusgeeli ja kasvovesi ovat mielestäni auttaneet. Olen kokeillut monia puhdistusaine sarjoja, mutta tuo tuntuu itsellä toimivan parhaiten. Tosin vaikea sinänsä sanoa kun kuitenkin nyt n. 5kk syönyt pillereitä eli saattaa johtua niistäkin tuo parannus.

Jeii

Mun finnien tappamista vaikeuttaa se, että ihoni on todella kuiva ja herkkä! Lähes kaikki finniselle iholle tarkoitetut tuotteet ovat samalla rasvaiselle iholle. Näitä mie käytin siihen asti, kun kosmetologi käski lopettaa ja siirtyä herkän ihon tuotteisiin finnienkin uhalla :?

Eikös Yasmineitakin käytetä aknen hoitoon?

vihollinen

Mä havahduin tos reilu vuosi sitten, että mulla on koko ajan tulossa enemmä finnejä, ja sit pelkäsin, että tulee suvussa oleva todella paha akne..

No, otin itseäni niskasta kiinni ja menin lääkäriin. Lääkäri määräsi mulle Oricyclin (?) nimistä antibioottia.. se kuuri kesti 3kk. se kyllä auttoi melko paljon. Mutta kuurin jälkeen menin sitten uudestaan lääkärille, hän olisi määrännyt samaa kuuria lisää, mutta koska aloitin samaan aikaan myös e-pillerit, niin lääkäri määräsi mulle sitten diane nova nimisiä e-pillereitä ja reseptiin hän laittoi että ne menee aknen hoitoon, joten niistä saa ihan hyvän alennuksen, koska ne on määrätty sairauden hoitoon.. Vaikkakin siis käytän niitä myös ehkäisy tarkoituksessa.

No, noita diane novia oon nyt syönyt sit kai vuoden verran, niin ei mulla ole juuri yhtään enään finnejä.. Eikä niitä tulekkaan muuta kuin kuukautisten alkaessa saattaa tulla 1 tai 2.. Mutta se on normaalia..
Olen todella tyytyväinen ollut diane novan tuloksiin.

Arpia olen saanut haaleammiksi käyttämällä niihin Natusanin sinkkivoidetta, jota saa ihan mistä tahansa kaupasta missä on vauvan tarvikkeita, eikä se maksakkaan kuin n. 3€ ja kestää vaikka kuinka kauan.

snorkfröken

Mulla loppu just 3kk pituinen oricyclin(?)-antibioottikuuri, lisäks lääkäri määräs sillon skinoren-voidetta. Iho on kyllä parantunut, tosin lääkärin tai mun läheisteni mielestä mulla ei ees oo ollu mitään ongelmaa :? Mutta kun haluaisin TÄYDELLISEN ihon. Todella haluaisin. Oon niin kyllästyny siihen, et AINA on muutama finni. Ja ne ei ees tunnu paranevan millään. Ketuttaa silleen ku kukaan ei ota tosissaan mun ongelmaa, ymmärrättekö..? Nyt oon menossa lääkärille, haluaisin alottaa e-pillerit ihoni takii. Viimeks se ei suostunut määräämään, ku en tarvi niitä ehkäsytarkotukseen..

Amalia

Mulla on harvoin varsinaisia finnejä, mut sellasia ärsyttäviä pikkunäppyjä kylläkin :(. Oon tässä miettinyt, että mahtaisko niihin tehota Vichyn Norma Derm (?)-niminen tökötti, jota myydään apteekissa... Olisko kenelläkään kokemuksia?

dixie chick

kyllähän pilsutkin usein auttaa, mutta jos ei pillereitä saa tms, niin kosmetologille (pahimmissa tapauksissa kyl lekuriin..) kannattaa marssia, ja ottaa kunnon ihonpuhdistuskuuri, eli ihonpuhdistus esim kerran kuussa muutaman kuukauden ajan. sit kunnon ihonhoitotuotteet, ja kannattaa muistaa kosteutus, rasvaiselle iholle tarkoitetut tuotteet kuivattavat usein turhan paljon.

*Sandy*

Mulla on oikeastaan aina ollut hyvä iho. Kuitenkin niitä finnejä aina sillion tällöin tulee. Kun leikkautin otsatukan, se lisäsi paljon pieniä näppylöitä otsaan. Mutta toisaalta, nyt ne ovat sen otsatukan alla piilossa :wink:
En ole koskaan huomannut, että syömiseno vaikuttaisi ihooni. Syön suklaata ja jusstoa jne vaikka kuinka, mutta en silti saa finnejä. Kultuni ei tarvitse syödä kuin pari palaa suklaata ja kas vain, hänen naamassaan on seuraavana päivänä pari mehevää finniä. Eli kaipa se on myös siitä ihotyypistä kiinni.

Suhfeli

Lainaus:
Vaikuttaako ruokavalio todella finnien syntyyn

Vaikuttaa hyvinkin. Rasvainen ruoka varsinkin kuten myös tuo syntisen hyvä suklaa. Ikävä kyllä. :)

Itselläni on luonnostaan hyvä iho, mutta tietylle alueelle yleensä tulee finnejä. Niitä tosin on helppo ehkäistä kun juon paljon vettä (n.1litra päivässä) ja jätän turhan rasvaisen ruuan pois.

Mutta jos haluaa lisätehoa niin kannattaa käyttää jotain kasvoillesi sopivaa puhdistusgeeliä, kuorintageeliä, kasvovettä jne. (itse ne näistä tiedä, koska en käytä hirveästi)Tosin kannattaa käyttää jotain mietoa, koska ikinä ei tiedä miten oma iho saattaa vahvojen aineiden takia reagoida. Voi olla, että finnit vain lisääntyvät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat