hiusten vaalennus ilman hiusväriä? - Muoti ja kauneus

olematon

tosta sitruuna jutusta oon kuullu niin että sitä sitruunaa vääntää päähänsä ja menee aurinkoon.... mut en usko et oikei toimii x)
poly blonden suihke oni han toimivaa, joskus sitä kokeilin.Mitä useemmin sitä käyttää sitä enemmän sen vaalentaa, tietty. (:

Sivut

Kommentit (31)

pinni

mä oon kokeilli tuota sitruuna-juttua ja se toimi! muutamn kerran laitoin sitä päähän ja annoin vaikuttaa, niin kyllä toimii.. mä en tosin laimentanu sitä vedellä..

Smix

Tulipahan vaan mieleeni kun tästä kuulin...
Onko kenelläkään kokemuksia hiusten vaalentamisesta ilman varsinaista blondausta eli ilman jonkun hiusvärin käyttöä?
Aurinko tietty vähän vaalentaa...

Joo, tiedän että kaikki nuo vaalennuskikat kuivattaa hiuksia ja on ainakin nääääääääääin rasittavia, mutta silti olis kiva tietää :) Omat hiukset on pitkät ja vaaleanruskeat, sitä vaaleutta haluaisin korostaa jotenkin.

Lumi~

itellä on kyllä tummat hiukset mut oon kuullu kavereilta että sitruunalla ruukaavat vaalentaa hiuksia kesäisin....

siis ihan sitruunanviipaleella tai sitruunamehulla... en kyllä yhtään tiedä pitääkö hiukset olla märät vai kuivat...

PinkPanther

mie kirkastin hiusteni vaaleutta joskus aikoja sitten sellasella kamomillashampoolla, jota tilasin yves rocherilta.. ;) Kyllä sae ainakin omasta mielestäni vaalensi vähän :D Olisko ollu vaan psykologista tuo vaalentumisen huomaaminen..?

vihollinen

Oon lukenu jostai, et niinku pieneen määrään vettä puristaa kokonaisen sitruunan ja sit sen liemen hieroo hiuksiin ja pistää vaikka pyyhkeen ympärille ja antaa vaikuttaa..
ite kokeilin tota joskus kerran, menin saunaan se pyyhe päässä, mut en huomannut mitään muutosta, koska kokeilin tosiaan vaan kerran :D

Ja sit tosiaa aurinko vaalentaa (mur!).. mut myös samal tuhoo ja kuivattaa hiuksia.. on inhottavaa ku kesäl aina noi päälimmäiset hiukset tulee melkee ihan valkosiks (ku mul on melko vaaleet hiukset) mut sit alta on paljon tummemmat... en tykkää yhtää.. pitäis aina pitää jotai päähinettä, mut en mä osaa ku en oo koskaa oikein pitäny :D

Jeii

Sitruuna kikasta mäkin olen kuullut - testannut en ole.

Tämä nyt liippaa läheltä hiusvärejä, mutta olikohan se Poly Blondella sellanen suihke, joka vaalentaa ihan pikki riikkisen. Sitä siis suihkitaan hiuksiin ja aurinko vaalentaa sitten hiuksia hieman.

Smix

Mistä sitä Poly Blonden suihketta saa, olen joskus katsellut kaupoista mutta ei ole sattunut silmään? Se olisi ihan kiinnostavaa testata kun löytäisin aineen vaan, olen siitä jotain ennenkin kuullut :D

Ja paljonkohan se maksaa? Kiitoksia jos joku neuvois...

Jeii

Kyllä se reilusti alle kympin maksaa. Viime kesänä sitä sai melki kaikista mistä hiusvärejäkin. Nyt näkynyt harvemmissa paikoissa. Kokeile vaikka löytötexiä? Tietty voi olla, että valmistus lopetettu ja siksi vaan hajanaisesti löytyy.

Miusta tulee taas blondi: keskiviikkona parturiaika!

fortuna

Sitruunamehua on tullut kokeiltua, mutta ei kyllä mulla ainakaan mitään merkittäväää muutosta saanut aikaan. Ja hiuksethan ei kauheasti tykkää siitä sitruunamehun happamuudesta, eli ei oo vissiin kauheen usein suositeltavaa tota sitruunajuttua tehdä.

Onhan sit nää vaalentavat shampoot, mut ei nekään kyllä mulla oo auttanut.

neitokainen85

Itselläni on luonnostaan aika vaaleat hiukset ja ne pysyvät vaaleina seuraavilla kikoilla :D Kesällä pidän kyllä hattua, mutten koko ajan, vaan annan hiusten olla aina jonkin aikaa auringossa, kun menen ulos. Alta ne jäävät tietenkin vähän tummemmiksi, mutta sille ei oikein voi mitään, ellei sido hiuksia ylös, että ne vaalenevat altakin. (Liekö auttaa?) Jouluun mennessä hiusten väri alkaa sameta, ja silloin vaalennan hiuksia Castingin kevytvärillä. Se kestää olevinaan jonkun 24 pesua, mutta miulla kyllä pitempään. Ja sitten onkin jo taas kesä :) Pesen myös hiukseni aina L´oreal Elvitalin normaalien ja nopeasti rasvoittuvien hiusten shampoolla, jossa on sitruunaa. Sillä on kyllä vaikutusta: hiukset näyttää vaaleammilta kun jos pesis tavallisella shampoolla.

Toivottavasti jotain apua näistä :)

Vierailija

Ittellä toi sitruuna kyllä toimii. Eli mulla on pitkät vaaleenruskeet hiukset ja laitoin just äsken sitruunaa hiuksiin ( n. 15 min sitte ) ja on jo nyt vaaleemmat. 

Vierailija

Mä oon kokeillu C-vitamiinivaalennusta ja se toimii! :) Tummanruskeista, melkein mustista sain vaalennettua vaaleenruskeiksi 3 käyttökerralla! 

Ohje: n. 20 C-vitamiinipillerii (500 mg STRONG)

Schampoota mikä EI OLE VÄRJÄTYILLE HIUKSILLE TEHTYÄ

1. Murskaa pillerit pulveriksi

2. Sekoita schampoon kanssa

3. Levitä pyyhekuiviin hiuksiin

4. Anna vaikuttaa 1h-1,5 h

5. Pese HUOLELLISESTI pois

Tässä on kikka minkä löysin netistä itsekin, kannattaa kokeilla! :)

PS: Ei kuivata hiuksia paljon mitään, ja itse en pysty käyttää vaalennusvärejä koska mun hiukset kirjaimellisesti KUOLEE siitä. 

Vierailija

Eiks olis kaikista helpointa mennä kauppaa ja ostaa värinpoisto  tai sitten hiusväri paketti ja mennä kassalle? Yhtä paljon se sitruuna vahingoittaa hiuksia 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat