Palautetta tyylistä - Muoti ja kauneus

Jzzu

Jokaisella on varmasti oma tyyli ja niistä on täälläkin ollut keskustelua.
Mutta minkäslaista palautetta olette tyyleistänne saaneet?
Positiivista/negatiivista?
Entä miten itse viihdyt tyylissäsi? Kuvaako se hyvin sinua?
Mistä erityisesti pidät? Mistä erityisesti saat palautetta?

Aihe tuli lähinnä siitä mieleen itselleni että oma tyylini on tosi iso osa minua ja viihdyn todella hyvin nahoissani, vaatteissani ja asusteissani mutta..
Sain tässä eräs päivä kuulla kihlatultani että hän ei perusta oikeastaan yhtään tyylistäni:
[u]ei mistään siinä![/u] :shock:
Toivoisi kuullemma minun näyttävän enemmän "normaalilta". :roll:

Jännä sinänsä että nimenomaan tyyli on aina ollut sellainen asia mistä jopa täysin vieraat ihmiset tulevat minulle kommentoimaan miten he tykkäävät ja miten hyvin minulle tyylini sopii tai miten joku juttu pukeutumisessani saa hyvälle tuulelle tms.

Keskustelua! :wink:

Sivut

Kommentit (34)

figaro

Heh.. huvittavaa ja negatiivista palautetta ehkä on tullut siinä muodossa, että on luultu mieheksi, 10 vanhemmaksi sekä teini-ikäiseksi... Kertoo kai jotain, mutta tyylistäni en luovu.
Jos jotakuta ottaa päähän, että tämän ikäinen rouva kävelee letti mustana, nenärenkaalla, tatuoinneilla, rotsilla ym. varustettuna niin ei ole minun ongelmani.

Lania
Jzzu

Sain tässä eräs päivä kuulla kihlatultani että hän ei perusta oikeastaan yhtään tyylistäni:

Oho. Mutta näemmä tässä pätee vanha stereotypia naisista ja miehistä, veikkaisin että suurempi osa naisista yrittäis "muuttaa" miehen tyyliä jos ei ite siitä tykkäis, mutta miehelle naisen tyyli on "ihan sama". Ainaki noin nopeesti ajateltuna ja kärjistetysti.

Mulla on vissiin ollu aina ihan tavistyyli, ei mulle kukaan vieraampi oo sanonu juuta eikä jaata :? ainaka sillai että muistais, ehkä jossain baarin vessassa jotain "kiva paita", mut ei sellasta varsinaista.

SunLion

oho..aika kurjasti sanottu...toisaalta olipahan ainakin rehellinen....ja rakastaa sinua vaikket sitten kait hänen silmää kaikista eniten miellytä.

Itse olen sellasen luonnollisen kauneuden kannattaja...ihailen ihmisiä ketkä näyttää ihanalle/huippu kauniille pelkän huulikiillon ja ripsarin avustuksella..ja omassa tyylissäkin pyrin näyttään luonnolliselta kun meikkaan...jne Tähän oon itse asiassa saanu vaikutteita kullalta...hän sano joskus ku oltiin pitkään seurusteltu et en oikein tykkää tosta punasesta väristä sun tukassa..värjää muuksi. Ja huomasin et piruvie, eihän se punanen oikeesti sovi...näyttää teennäiselle.

Jooh...eli ite tykkään naisellisesta (joo tästä onkin jo keskusteltu :?), romanttisesta ja sievästä tyylistä.

En silti tuomitse/pidä välttämättä rumana toisen tyylin kannattajia! Kukin on oma yksilönsä.

niin ja tosta mun kultsista vielä...se ei koskaan sano mtn pahaa...paitsi että ei tykkää mistään mikä näyttää epäluonnolliselta.. Aina olen yhtä kaunis hänen mielestään :D Paitsi kun on meikkiä...aina oikein anelee että elä laita nyt mitään! :D

Shandy
Lania
Mulla on vissiin ollu aina ihan tavistyyli, ei mulle kukaan vieraampi oo sanonu juuta eikä jaata :? ainaka sillai että muistais, ehkä jossain baarin vessassa jotain "kiva paita", mut ei sellasta varsinaista.

Joo, mä lukeudun taviksien joukkoon myös.

Jzzu
figaro

Jos jotakuta ottaa päähän, että tämän ikäinen rouva kävelee letti mustana, nenärenkaalla, tatuoinneilla, rotsilla ym. varustettuna niin ei ole minun ongelmani.

Samaa mieltä.
Täälläkään ei olla omasta tyylistä luopumassa! :twisted:

SunLion
oho..aika kurjasti sanottu...toisaalta olipahan ainakin rehellinen....ja rakastaa sinua vaikket sitten kait hänen silmää kaikista eniten miellytä.

Niin kai..
Minulle tosin noista miehekkeeni kommenteistä tulee lähinnä mieleen se että hän joutuisi sietämään jotain vasten tahtoaan. :?
Ei ole pakko seurustella miun kanssa jos en joltain osin toista miellytä, ihan turha on minuun ainakaan alkaa "vain" tyytymään jos vähänkin tuntuu että jossain olis joku sopivampikin olemassa.

Lips_

Pukeudun naisellisesti. Miten nyt nykynuoret pukeutuvat, tyylini on sama kuin miljoonilla muilla, sillä vaatteeni ostan pääasiassa H&M:stä... Kehuttu on, ja poikkiskin tykkää. :)

figaro
Jzzu
figaro

Samaa mieltä.

Sano sille möhölle, että perästä kuuluu ;) :twisted:

Jzzu
figaro
Jzzu
figaro

Samaa mieltä.

Sano sille möhölle, että perästä kuuluu ;) :twisted:

Reps! :lol:

Zuzannah
Shandy
Lania

Joo, mä lukeudun taviksien joukkoon myös.

sama täällä. ja jos joskus laitan jotain erikoista päälle, niin kaikki tutut kyselee että mitä ihmettä mä olen menny tekemään :roll:

Lizzie

Pukeudun aika taviksesti. Naisellisen klassiesti, ripauksilla vaikka jotain etnojuttua. Oon saanut kuulla kommentteja enemmän kasvoista ja hiuksista kuin pukeutumisesta, mutta joskus joku sanoo että sä pukeudut niin ihanan naisellisesti.

Ehkä siinä on vaan se että en käytä kovin monivärisiä paitoja tai sellaisia missä on jotain kuviointia. Raidoissakin tulee jo vähän epämukava olo :)

Mutta tosi tavis, vaatteet Hennesiltä ja Seppälästä pääosin.

maaruli

Mullakin on tavistyyli (Seppälästä ostan suurimmaksi osaksi), joten ei tyylistä kokonaisuudessaan mitään palautetta oo tullut. Mutta sitten vaatteista erikseen sillon tällön huomautellaan, että kiva paita tai ihanat kengät. Nyt ku oon siellä kaupan kassalla töissä, oon melkein joka kerta yllättynyt kun joku kommentoi mun silmälaseja hienoiksi. :shock: En oo semmoseen tottunut ku oon aina ollut sellanen turvallisen huomaamaton..

Jeii

Mun tyyli on aika perus. Normaaleja vaatteita ilman mitään erikoisempaa repäisyä. Koskaan kukaan ei ole vaatteitani tullut haukkumaan. Satunnaisesti kuulee kehuja jostain yksittäisestä vaatekappaleesta. Kerran tosin osuttiin humalaisen 7-luokkalais tyttöjengin tielle ja hehän innostuivat kehumaan oikein kovasti, kuinka ovat kahtelleet, että miulla ja siskolla aina kaikkia ihania vaatteita ja kuinka ollaan nättejä ja plaa plaa plaa! (Meillä lukio ja yläaste samassa)

EDIT: unohtui aivan täysin. Hiuksethan kuuluvat tyyliin- niitä poikaystäväni vihasi. Leikkasin ne kertomatta lyhyeksi, aikansa mökötti ja selitystä pyydettäessä tuli, että uudet hiukset "aivan kamalat". Miehän siitä sitten loukkaannuin. Tosin jälkeenpäin on mielipide tainnut vähän muuttua.

Lakka
Jzzu

Aihe tuli lähinnä siitä mieleen itselleni että oma tyylini on tosi iso osa minua ja viihdyn todella hyvin nahoissani, vaatteissani ja asusteissani mutta..

Jännä sinänsä että nimenomaan tyyli on aina ollut sellainen asia mistä jopa täysin vieraat ihmiset tulevat minulle kommentoimaan miten he tykkäävät ja miten hyvin minulle tyylini sopii tai miten joku juttu pukeutumisessani saa hyvälle tuulelle tms.

Keskustelua! :wink:

Aika jännä todellakin miten eri ihmisiä miellyttää eri tyylit. Vielä jännempi on se, että olet saanut positiivista palautetta pukeutumisestasi, mutta kihlatultasi päinvastaista.
Hassua peräti, mutta ihan oikeassa olet, että turha sitä tyyliä on miehen vuoksi lähteä muuttamaan, jos itse siitä pitää.
Mä tykkään vähän persoonallisemmista tyyleistä, tosin en "liian" radikaaleista. Oma tyylini on jokseenkin rock-henkisen ja naisellisen sekoitus. Minussa poikaystäväni huomion herätti juuri tyylini, joka kertoi meidän olevan samanhenkisiä.

Miffy

Mä oon taas löytämässä itseni tyylin ja ulkonäön suhteen. Takana parin vuoden kausi, jona olin hiukan hukassa enkä tuntenut oloani kotoisaksi oikein. Tää alko sillon kun teiniajan punk-tyyli alko jotenkin muuttua "normaalimmaks".

Nyt on ehkis sit löytymässä tasapaino, menossa on jonkinlainen "back to basics" -kausi, tuskin kumminkaan ihan yhtä huomiotaherättävästi tuun enää pukeutumaan kun nuorempana.

Ulkonainen tyyli kulkee mulla kyllä tosi tiiviisti käsi kädessä sen kanssa mitä mä olen ylipäätään. Omantyylisissä vaatteissa ja tukassa on hyvä ja itsevarma olo!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat