FESTARIvaatteet - Muoti ja kauneus

Esmeralda

Kesä on täällä vihdoinkin, ja monet festarit edessä. Mitä laittaa päälle?
Päivällä on kuuma, illalla on kolea ja saattaa jossain vaihesssa sataa..

Kokemuksia festareilta toki on jo kolmen vuoden ajalta, mutta aina on jotain ongelmia syntynyt, joko vaatteita on liikaa repun täytteeksi tai liian vähän... kokemuksia? mitä te aiotte päälle laittaa?

Kommentit (8)

jonna

Kaikille festareillani (takana n. 13 festarireissua 10 vuoden ajalta) on ollut päällä caprit ja kevyt kesätoppi. Iltaa varteen sitten mukana tavallinen huppari tai farkkutakki. Muista myös sormikkaat ja kertakäyttösadetakki! Näillä olen selvinnyt :)

marimma

Kerran oon festareilla ollu ja heti osu vaan ne tarpeelliset mukaan. 1 tai kaks kevyttä t-paitaa, pitkät ohuet housut ja joku huivi, hattu, lätsä mikä lie kanssa :) Viileämpiä aikoja varten oli ohut college takki mukana :)

Vesisade oli tervetullutta, joten siltä ei haluttu edes suojautua :D

KataTheBlondi

jos nukut teltassa makuupussissa, niin ei kande paljon yöks laittaa päälle. pussin toimintaperiaate perustuu ilman eristykseen ja kehon oman lämmön pitämiseen... ja jos sulla on hitsisti vaatetta päällä pussin sisällä, ei ole hyvä juttu.

Muoks: mieluummin laittaa irtonaisia vaatekappaleita pussin sisään.
Nimim. -25 pakkasta ja tämä tyttö nukkui shortsit ja pikkutoppi päällä. välihousut ja villapaitoja makuupussin sisällä. :lol:

rei
KataTheBlondi
noiden lisäksi VESIpullo, EA-pakkaus, henk.koht lääkkeet, siteitä vuotojen varalle

niin tietenkin, mutta kyse oli vaatteista =)

rei

samat vaatteet mukaan kuin lähtisi ulkomaille, mutta pienemmillä resursseilla!

-pari t-paitaa/toppia
-farkut
-hame
-bikinit
-pari pitkähihasta
-iso huppari kylmempiin iltoihin
-lippis
-2 kengät, näitä kahdet minulla, koska olen kerran melkein hukannut kenkäni ja festarialuueella ilman kenkiä ei ole kovin kivaa, joten jotkut varvassandaalit mukaan kans. Tässä on aika paljon kaikkea mitä minä otan mukaan.

edit. ei unoheta alusvaatteita ;)

Vierailija
Vierailija: Esmeralda

Kesä on täällä vihdoinkin, ja monet festarit edessä. Mitä laittaa päälle?
Päivällä on kuuma, illalla on kolea ja saattaa jossain vaihesssa sataa..

Kokemuksia festareilta toki on jo kolmen vuoden ajalta, mutta aina on jotain ongelmia syntynyt, joko vaatteita on liikaa repun täytteeksi tai liian vähän... kokemuksia? mitä te aiotte päälle laittaa?

Suosittelen tsekkaamaan tän blogin, tääl on hyviä vinkkejä ihan festarikohtaisestikin.

http://www.ksml.fi/yhteiso/blogit/kumppareitajakorvatulppia/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat