hullut päivät - Muoti ja kauneus

Violet

Mitä kivaa ostitte hulluilta päiviltä?

Kommentit (15)

Lizzie

Harmittaa kun ei asu enään Tampereella, Hullut päivät oli ihana, virallinen kevään merkki :( Ei siellä jotain Prisma-hintoja halvempia suurin osa tuotteista ole, mutta joskus jotain tosi hyviä tarjouksia.

SunLion

hyviä tarjouksia joo välillä, mutta ahdistava tungos ja sekopäisiä shoppaajia. Eniten ärsyttää että jotkut menee tuntia ennen avaamisaikaa jonottaan ovien ulkopuolelle..siis ei huoh!

Olen myös kuullut että samalla kun on hullut tarjoukset, nostavat monien muiden tuotteiden hintaa pysyvästi.

Miffy

Niin ja mua v*tuttaa se et ens jonottaa vaik kosmetiikkaosastolla jollekin koerille puol tuntii ja sit siel onki jota hammasharjoi... En nää mitään pointtia :/

figaro

Onneksi asun toisaalla eikä ole moisia. Sen minkä olen kuulostellut, hullut päivät ovat minun silmissäni hullut jo siksi, etteivät ne hinnat loppujen lopuksi ole yhtään sen halvemmat mitä näillä taajuuksilla maksat melkein normaalihintana :D

taizu
figaro
Onneksi asun toisaalla eikä ole moisia. Sen minkä olen kuulostellut, hullut päivät ovat minun silmissäni hullut jo siksi, etteivät ne hinnat loppujen lopuksi ole yhtään sen halvemmat mitä näillä taajuuksilla maksat melkein normaalihintana :D
Aivan niin.. minä tuhlaan, oli hullut päivät tai ei. No joo, olen yleensä niin pihi, etten niitä normaalituotteita oikein ostakaan koskaan...sekin on hullua :lol:

MiuMiu*

Tulihan täällä Oulussa käytyä, mutta eipä sieltä oikein mitään mukaan tarttunut...en kyllä tiedä miksi edes lähdin sinne, koska inhoan tungosta, musta on jotenkin hassua ja typerän näköistä, että kun jotain alennuksia kuulutetaan niin kohta ihmiset rynnii sinne, kuin päättömät kanat...

vihollinen

Kävin tampereen hulluilla päivillä, mutta en ostanut mitään..
Syy siinä, että suurin osa tuotteista mitä sieltä olisin halunnut, niin niitä saa halvemmalla muualta (esim. kosmetiikka halvempaa esim. vapaa valinnassa) ja toisekseen ihmiset siellä on ihan mielipuolisia.. ryntää vaan, eikä ajattele toisiaan

Jzzu

Eipä asu tämäkään hullujen päivien vaikutusalueella.
Mie teen paljon halvempia löytöjä pitkin vuotta kirpputoreilta ja harvemmin alekoreista sen halvemmalla löytää tai sen parempaakaan.

Sitäpaitsi suuret ihmismassat jo ihan tavan ruokakaupassa saa rinnassa puristavan tunteen aikaan joten ei kyllä nappaa ehdoin tahdoin lähteä ihmisten tönittäväksi ja saartamaksi.

SunLion

ostin fazerin patukoita kun oli tarjouksella 3kpl/1€. Nappasin pikasesti kassiin vaan 9 patukkaa ja kotona tänään huomasin että yksi oli avattu ja puuttu pala. Harmittaa :? En halua kyl syödä loppupatukkaakaan kun ei tiedä mitä sillä on tehty.

rahallinen menetys ei toki ole suuri :D mutta kuitenkin..niin monta kertaa oon turhaan menny koko päiville, kun perillä selvinny että tuotteet myytiin ekan tunnin sisään loppuun :|

*Sandy*

Kävin pitkästä aikaa hulluilla päivillä. On se kyllä nimensä mukaisesti hullua. Ihmiset sekoo ihan täysin, ihan kuin ne tuotteet olisyhtäkkiä tosi halpoja. Mutta kyllähän mullekin sieltä jotain jäi käteen; maljakko (oli vaan 3 euroa), mokkahansikkaat ja valokynä. Se valokynä oli kyllä halpa, se oli hyvä löytö.

Miffy

Joo siis kyllähän tuolta usein jotain ihan oiekasti hyvää ja hyödyllistäkin löytyy. Noh, ite ostin tänä vuonna kaks pakettia Elovena-puuropusseja ja 3000 g irttareita. hei jee...

Mut se on kyllä mun mielestä ajatuksena todella häiritsevä, että ihmiset ostaa ihan hullunan kaikkea vain koska se on halpaa, ei sen takia, että tarvitsisivat sitä kamaa...

Lania
Miffy
Niin ja mua v*tuttaa se et ens jonottaa vaik kosmetiikkaosastolla jollekin koerille puol tuntii ja sit siel onki jota hammasharjoi... En nää mitään pointtia :/

Hähä, tää ei totisesti liity ollenkaan, mut pakko kertoo silti ku on kokemusta tosta turhasta jonottamisesta :D

Oltiin Edinburgh Castlessa, ja tietty siellä oli sellanen kaamee turistiryysis. Katteltiin et yhteen paikkaan meni sikana porukkaa, mentiin jonon jatkoks ja odoteltiin jotain puoli tuntia et päästiin kattoon sitä SUURTA NÄHTÄVYYTTÄ mikä siellä oli, ja jono vaan kasvo koko ajan. Ihmeteltiin vähän ku porukka tuli sieltä ulos vähän epäuskosen näkösenä ja naureskeli siitä jonon ohi pujotellessaan, NOH kun päästiin perille ni siellä oli joku hikinen remonttiliinoin peitetty tykki, Mon's Meg :evil: ei siinä, ois ollu varmaan ihan "hieno" ellei tosiaan ois ollu piilossa, joku yks kulma näky.

Ei siinä sit mitään, siskojen kanssa aateltiin että laitetaan vahinko kiertään, ja huomattiin yks muurikäytävä joka käänty kulman taakse ja päätty siihen, umpikujaan. Asettauduttiin siihen kulman ympärille "jonoks" ja kurkisteltiin toistemme olkapäitten yli ja oltiin innokkaan näkösiä, ja oikeesti, siihen meijän perään alko kerääntyyn jonoo :lol: Jonkun aikaa kerättiin siinä sitä jonoo ja sit kun ei pokka enää pitäny ni lähettiin pois ihan muina naisina, jono vaan lähti innokkaasti eteenpäin ja pikkusen häkelty siinä kulmalla :D:D

Mut joo hullut päivät, jatkakaa, mä en oo ollu.

Vivian

Olin Turussa to Hulluilla päivillä ja mukaan tarttui kosmetiikkaa sekä ruokaa. Yleensä kerran käyn kun ovat, mutta harvemmin sen kummallisempaa ostanut. Lentoliput välillä tosin ihan edullisia, kerran Pariisiin ostanutkin.

Kaipa alennusmyynnit ovat joillekkin isompi juttu, tuntuu että niissä asiakkaat antavat itselleen jonkun erityisen luvan tuhlailuun. Vaatteita harvemmin alesta löydän enkä nytkään oikein jaksanut niitä edes katsoa.

Halvalla sain kaksi Lorealin ripsaria yhden hinnalla ja siinä sitten jotain jo säästikin. On siellä osa tuotteista halvempia kuin muuten, mutta eivät tosiaan kaikki.

Zuzannah

turun hulluilla pääivillä olin ja mukaan tarttu kaikenlaista meikkikrääsää ja lauantaina oltiin ruokaostoksilla. ihan liikaa oli porukkaa, ei oikein tehny mieli kierrellä paljoo, kun koko ajan joku tönis ja muutenki oli ahdasta... ulkomaalaiset kuulemma vähän ihmetteli, että eikö suomessa oo minkään muun värisiä muovikasseja kun keltasia :lol: tais tulla vähän väärään aikaan visiitille tänne hulluun maahan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat