Papiljoteilla kihartaminen alusta loppuun - Muoti ja kauneus

leben

[color=violet]Olen kokeillut paplareita, kiharrinta ja lettejä.. Mutta noita vaahtomuovi patukoita en ole kokeillut. Kuinkahan monta niitä tulisi olla paksuun, olkapäiden yli oleviin hiuksiin. Siis että lopputulos olisi sellainen enkelikihara-pilvi? :?:

L´orealin hot-aine muutoin hyvää, mutta jotenkin hiukset tuntuu tahmaisilta, joten ei tee ravintola illan päätteeksi mieli kivuta petiin ilman suihkua.. :x [/color]

Kommentit (9)

leben

Mäkin laitan aina ihan helvetisti lakkaa ja muita tököttejä. (En kuitenkaan ihan poskettomasti, niin että hiukset painaa tonnin)...
Mutta ei ne pysy kiharaisina kuin pari tuntia. On sen verran suora ja paksu hiuslaatu, etten ilman apua niitä saa kauniina pysymään. :roll:

-oAsis

mä en jaksa mitään paplareita säätää...suht samanlaiset kiekurat saa raudallakin! aikaa ei mee nii paljoo eikä hiuksia tartte raahata perässä sen jälkeen! 8)
...mut jokainen tyylillään tytöt :wink:

joo eipä tainnu ketään auttaa...ihan aiheen vierestä koko viesti....

_sooda_

No en tiedä auttaako tää niin hirveesti, mutta ite teen aina silleen, että suihkautan jokaiseen hiusosioon muotovaahdon lisäksi jotain muotoilusuihketta ennen kuin laitan paplarit päähän:) Sitten annan niiden yleensä olla yön yli päässä, ennen kuin otan ne pois, jotta hiukset olisivat varmasti saneet kuivua tarpeeksi. joskus varmistan ton hiusten kuivuuden föönaamalla vielä aamulla hiuksiani jonkun aikaa. Ja sit aina kun irrotan yhden paplarin pois, niin suihkautan lakkaa siihen vapautuvaan hiusosioon, jotta se pysyisi muodossaan mahdollisimman hyvin. Ja sit kun kaikki paplarit on otettu pois, suihkautan vielä yhden kerroksen lakkaa koko päähän, ja eiköhän siinä silloin sitä tököttiä olekin jo ihan tarpeeksi :twisted:

En sit tiedä, toimiiko tää kaikilla, sillä se kiharoiden kestävyys riippuu niin monesta tekijästä, kuten säästä ja hiusten laadusta :? joillakin vaan on semmoiset hiukset, jotka eivät "kannattele" niitä kiharoita, vaan lässähtävät heti, ja joillain taas sellaiset hiukset, jotka pysyvät kiharaisina koko päivän... :roll:

SunLion

suosittelen niitä kyl...ja en osaa arvioida että montako niitä menee..riippuu kuinka paksuja tupsuja laittaa yhelle patukalle. Oiskoha jotain 20 ihan väärin heitetty :roll:

ayhte

Jos tästä on jo aiheita niin saa poistaa.

Elikkä miten saisi hiukset kiharalle ja pysymään ne kiharina kun ne ottaa pois? Onko jotain konsteja mitä ensin olisi hyvä tehdä että tulisi pidempikestoiset kiharat? Omiin hiuksiin ei tunnu jäävään mitkään vaikka miten kauan olisivat, suoristuvat samalla kun otan rullat pois :(

SunLion

anteeks et oon laiskalla päällä enkä jaksa lukea onko joku maininnut, mut itse kokeilin L'orealin hot curves tjsp..kirkkaan pinkki suihkepullo. Se oli todella hyvä löytö.
ite käytän pitkissä hiuksissäni sellasia vaahtomuovi (sisällä rautalanka) patukoita. Sen oon huomannut ett koska mun hiukset pyrkii suoristumaan, on tärkeää avata kihara vasta just ennen juhlaa/radalle lähtöä.

Svenna

No paplarit ois aika hyvä vaihtoehto, sitten vielä lopuksi jotain superhiuslakkaa (:D) laitat niin on hyvä. Ja kihartimella saa aivan ihanat kiharat.. tietysti onhanse -vanha-kunnon-perus-kihara- letit! :lol: ...
Kreppiraudathan olis yksvaihtoehto tietysti..

Ainiin, sunsilkillä muistaakseni pitäisi olla jotain suihketta ennen kiharruksen tai jälkeen, mutta JOS ei sunsilkillä ole, niin varmasti löytyy jostain, viimestään kampaamoista jotain tyyliin, kiharankesto suihkeita. :> tuttunii on kampaaja ja kiharoille laittaa juuri sellaista ainetta. Pysyy ja näyttää luonnolliselta, terveeltä eikä kyllä tahmaa ....

leben

[color=brown]Täytyy käydä ostamassa niitä heti tänään. Ilmoitan sitten kokemukseni jos siitä olisi vaikka hyötyä jollekkin kanssa sisarelle. :D

Luulen että nää patukat ja letti-kiharat kiusaa hiuksia huomattavasti vähemmän kuin papiljotit tai kiharrin.. Kun kesällä näitä juhlia on koko ajan ja kiharat näyttää niin hyvältä ilman suurempia ponnistuksia ja jopa minä osaan tehdä kihara-kampauksen.. :P [/color]

iina

oma pehkoni ei pysy kyllä muulla kuin kreppiraudalla kiharalla, mutta ei sitäkään kähertämistä (kirjaimellisesti) viitsi useasti tehdä ettei hiukset kärsi liikaa kun on muutenkin vaalennettu tukka. en sitten tiedä vaikuttaako tuohon lyhyeen kestoon se että hiukseni ovat puoleen selkään asti pitkät ja suht ohuet, eivätkä ne jaksa kannatella kiharoita kauaa...
olis kyllä hyvä löytää joku supervekotin millä sais lyhyessä ajassa upeat ja kestävät kiharat! itse suosin enemmän suuria laineita kuin pikkupiiperryskiharoita. niihin olen pyrkinyt suurilla lämpörullilla ja upeat niistä tuloo pariksi tunniksi, sitten lässähtää ja näyttää hapsottavalta ja rumalta.
onko niitä piippaussaksia (?) eri paksuisia? karvani kun alistuvat ilmeisesti vain äärimmäisen kuumuuden ja kovan käsittelyn alla... :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat