Tärkeintä kauneudessa? - Muoti ja kauneus

Susette

Tärkeintä on sisältä kumpuava säteily, hyvä ryhti ja itsevarma/iloinen asenne. Jos tuo puuttuu, ei sitä korjaa parhaimmatkaan meikit tai muodikkaimmat vaatteet. Kauneus tulee sisältä, ei ulkoa.

Sivut

Kommentit (56)

foncé rouge

Mikä on mielestänne ns. tärkeintä kauneudessa/mihin itse panostatte mielellänne eniten jos puhutaan ihan fyysisestä kauneudesta?
ehkä kaiken kruunaavat hiukset tai tähtisilmät..? :lol:
toivottavasti tajuatte mitä haen takaa, teidän viimeisintä hätävaraa johon aina voi aina turvata kun muu olemus tuntuu olevan peestä :roll:

maaruli

Munkin kohdalla tärkeintä on se, että pohjameikki on tehty. Eli että on laitettu peitepuikkoa jos tarvii ja meikkipuuteria. Sitten on asiat jo hyvin. Voi kun olisikin sellainen sileä ja tasavärinen persikkaiho ettei tarttis peitellä ja tasoitella jne.. :?

taizu

Tärkeintä kauneudessa on se, että on itse sujut siihen peilikuvaansa, jonka näkee.

Itse en aina kouluun (kuten tänään) jaksa meikata. Putsasin kasvot ja sipaisin rasvat ja tadaa. Hiukset kiinni ja menoksi.

Ihon kunto ja puhtaus on perusjuttuja kauneudessa.Vedenjuonti ja liikkuminen. Kaikki terveyden perusjutut siis.

Trinity

Jos hiukset on kivasti niin ei haittaa vaikkei meikkiäkään olisi. Hiuksiin haluaisin nykyistä enemmän panostaa, jos jaksaisi. meikissä korostan silmiä. :)

Hawana

minä tykkään, että iho näyttää tasaiselta, mutta silti luonnolliselta. on kamalaa jos meikkivoidetta on liikaa, tai se on väärän sävyistä. mutta on myös kamalaa, jos on kauheasti finnejä/tummat silmänaluset, eikä niitä ole edes yritetty peittää.

pidän siitä, että meikissä korostetaan silmiä. niiden suuruutta, väriä, mitä vain, mikä omissa silmissä on hienointa. mulla esimerkiksi on tosi vaaleansiniset silmät, ja rajaamalla silmiä mustalla, saan ne näyttämään tosi kirkkailta.

huulten korostamisesta en pidä. yökköän kaikkia tummia huulipunia ja huultenrajauksia! 8)

menthol

tärkeitä on monta...tässä mun ykköset:
1. hiukset. se vaan on niin.
2. iho. omistan tällä hetkellä 5 meikkivoidetta ja yhden puuterin. törmäsin meinaan upeisiin tarjouksiin. hyvä iho on KUULTAVA.
3. kulmat, siististi nypittyinä antaa kasvoille todellakin sen ilmeen.
4. jokaisen naisen pitää omistaa hyvä huulipuna. itse hamstrasin niitäkin sokokselta pilkkahintaan..
lisäksi käytän oman tyylini mukaisesti vahvaa silmämeikkiä ja annan kasvoille lisähehkua poskipunalla. Meikkaus on harrastus josta en luovu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat