netistä kenkiä :) - Muoti ja kauneus

__banana__

äsken jo tota howcool.com:n kenkien tilauksesta kyselin mut ajattelin että voin yhdistää sen kysymyksen tähän: eli kuka on tilannu kenkiä sivulta [url]www.howcool.com postikulut, toimitusaika, maksaminen yms yms tietoja?
ja sitten että mistä löytys hienoja kenkä sivuja tms.
suomalaisia mielellään kun tuntuu että on aika paljon kalliimpaa ja epävarmempaa tilata ulkomailta... :)

Sivut

Kommentit (22)

Jeii

Mua vähän jänskättää itteeni tilata netistä kenkiä. Syy: koko 40/41 ja jalan malli :?

Hmm, kyseisen sivun kengistä voisin ehkä yhdet harkita jalkaani laittavan :wink: , jos niitäkään.

EDIT: Tarkempi tarkkailu pakottaa minut muuttamaan mielipiteeni <3 <3 <3

__banana__

tilaisin niin mielelläni tuolta <3 oon täysin rakastunu noihin muutamiin saappaisiin ja useampiin korkokenkiin :)
mutta kun joku joskus jostain tullista mainitsi että se haluaa osansa yms. niin pelottaa että tulee liian kalliiks tilata... :(
haluaisin siks tietää onko joku oikeasti tuolta tilannu...
ja löytyykö suomesta mistään tuollaisia ihanuuksia samalla tai alemmalla hintaluokalla :)

__banana__
Jeii
Miulla ongelmaksi tulee luottokortti, mitä ilman tuoltakaan ei pysty tilaamaan.

oho :shock: en oo sellasia edes tutkinu kun mietin vaan niitä kustannuksia :D tosin en varmaan olisi tajunnutkaan kun englanniksi sivut on ja englannin kilelen taitoni on vähän..:D oliko siellä mitä kaikkee siitä luottokortti hommelista? :D

__banana__

oon yrittäny älyttömän kauan löytää hyvää kohtuuhintasta kauppaa missä on ihania kenkiä, ja tuo on oikeastaan ainut mitä löysin... :/ ette kukaan saatus tietämään muita...? ei oo kivaa :D menee elämä pilalle kun ei oo nättejä kenkiä :shock: :lol: :lol:

__banana__

joo'o en kieltämättä jaksa aina panostaa noiden juttujen lukemiseen :D ja tuo oli ilmeisesti että 30 postikuluilla kengät saa 30-60 päivässä ja jos haluat viikossa niin hinta oli jo sellanen että huh hu :shock: mutta kiitti kuitenki :) jos vaan joku vielä tietäs ihania kenä sivuja niin osotteita vaan tänne...

chona_

Tuon howcoolin tapasia kenkiä löytyy http://www.hi-heels.de/ mut nuo on kyllä vähän kalliimpia.
Tuollakin taitaa vaan toi maksaminen vähän monimutkasta olla jos nyt ihan oikein ymmärsin.Ja postikuluja taitaa olla 19e.
Ärsyttää kun suomesta ei meinaa löytyä mitään näiden tapaisia kenkiä,jotka olis kohtuu hintasia.Tai sit en vaan osaa ehtii mitään suomalaisia nettisivuja missä olis noita kenkiä.

SunLion

miten te uskallatte/viittitte tilata netistä KENKIÄ? aika vaikea tietää mikä malli/koko sopii itelle...ja sitte saa palautella..mielummin vaan kenkäkauppaan ja saa kerralla hyvät.

Oooh..kesällä meen käymään vanhassa kotimaassa..pääkaupunki on pullollaan kenkäkauppoja <3

Miffy

Joo, kengät on kyl sellanen kapine et ei välttämättä ole niitä helmpoimpia netistä tilattavia.

Ite tilasin kyl yhdet tossut Josefssonilta ja ne oli sopivat. Siinä katalogissa oli aika hyvä se kenkien kokotaulukko, siihen oli mm. merkattu kaikki koot sentteinä ja lisäks varren ympärysmitat, joten oli aika helppoa mitata jalka ja sen pohjalta tilata sopivat. Mut tokihan kengis sit on sekin, et lestit ei kaikki sovi kaikille..

Sinsemilla

tuolla mekassa kävin vähän kattelemassa, kun tänään yritin kaupasta uusia kenkiä kattoa (vanhat tennarit on niin kuluneet, et jo ois korkee aika, et kehtaa tuol auringossa kävellä)... mie oon vähä huono ostaa ikinä kenkiä, ku vanhat vissiin on loppuun kulutettu enne ku lähen uusia ostaa, ja siinä vaiheessa ei ikinä löydy mistään sopivia...

Juu, aattelin kysyä onko kellään kokemusta noista "360' sport shoes Brad"-tennareista, mitä tuolla mekassa oli tarjolla?
Tuo on aika epäselvä kuva nimittäin, kun näkyy vaan sivuprofiili...
Mut just tuommosia ruskeita tennareita oon ettiny missä ois vähän muutakin väriä myös... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat