Brasilialainen vahaus - Muoti ja kauneus

Vahvero

Minä olen käynyt brassivahauksessa, tarkemmin ottaen sokeroinnissa joka on sanottu ettei ole niin kivuliasta kuin itse vahaus. Sokerointi korkeintaan kirpaisi herkimmistä paikoista, muuten eipä juuri mitenkään sattunut. Tykkään myös sokeroinnista, koska ei aiheuta karvojen sisäänkääntymistä ja lopputulos on ihanan sileä alapää :D :oops: . Ainakin poikkis on tosi paljon tykänny 8) .

Tietysti mukavintahan brassissa on se, ettei tule sitä kiusallista kutiavaa sänkeä joka pukkaa ajelun jälkeen. Sitä paitsi karva kasvaa takaisin todella hitaasti ja pehmeämpänä.

Sivut

Kommentit (84)

Jimmy KImmel

Lahden tuolta puolen eli Tallinnasta. Siellä tehdään myöskin miehillekkin kyseisiä operaatioita, mahtaa siinä kosmetologilla olla mielenkiintoisia hetkiä, kun karvaista suomalaista viinaturistia pistää pikini kuntoon... :lol: Hintakin on edullinen.

Jimmy KImmel
Miffy
Kyllä niitä ihan täällä Suomessakin tehdään.

Tehdäänkö miehillekkin? Tai se taitaakin olla jo eri ketjun juttuja... Meenpäs kuuklettamaan asian. 8)

Jimmy KImmel
Miffy
Kyllä uskoisin että miehillekin. Miksikäs ei?

Muistan jossain olleen juttua, että ei suostuttu miehille tekemään... Tai sitten se oli niin, että siinä lehtijutussa jonka luin niistä tallinnalaisista kauneushoitoloista jotka tekevät brassivahauksia, niin siinä sanottiin ettei suomessa tehtäisi miehille... Saattohan tuo olla propagandaakin tai sitten vaan muistan väärin.

Kai ne kosmetologit kaikenlaista näkee, mutta mies brassivahauksessa voisi tulla yllätyksenä... Kai? Miksi periaatteessa maksavasta asiakkaasta kieltäydyttäisiin. Tarviikin kysäistä ihan piruuttaan jostain liikkeestä.

Jimmy KImmel
Jeii
Jonkin aikaa menee, niin kyllä varmasti aletaan tekemään miehillekkin.

Oikeastaan aivan sama mulle... En ajatellut mennä! :lol: Mutta useamman naisen soisin menevän. :wink:

Jzzu
Jimmy KImmel
Mutta useamman naisen soisin menevän. :wink:

Ja siustako tuntuu että naisen elämä on muuten niin helppoa että pitäisi mennä vahaukseen itseään kiusaamaan? :wink:

Maruchka
Jzzu
Jimmy KImmel
Mutta useamman naisen soisin menevän. :wink:

Ja siustako tuntuu että naisen elämä on muuten niin helppoa että pitäisi mennä vahaukseen itseään kiusaamaan? :wink:

Nii just!!! Brassi pitäs kieltää laissa kidutuksena! :P

Jimmy KImmel
Maruchka

Ja onhan sullakin omakohtaista kokemusta...? :wink:

Ei vaan. En epäile hetkeäkään etteikö tuo sattuisi aika paljon. Mutta silti toivoisin jokaisen matkaani eksyvän tytön olevan vahattu! Kai sitä ainakin toivoa saa? :lol: Itseasiassa olisin tyytyväinen jo höylälläkin perattuun versioon, että ei se nyt niin nöpönnuukaa ole... :lol:

sopuli
Jimmy KImmel

Itseasiassa olisin tyytyväinen jo höylälläkin perattuun versioon, että ei se nyt niin nöpönnuukaa ole... :lol:

Haha... :lol: :lol: :lol:

Maruchka
Jimmy KImmel
Maruchka

Ja onhan sullakin omakohtaista kokemusta...? :wink:

Ei ole, eikä tule :lol: Aiiivan liian alhainen kipukynnys moiseen, aivan taatusti :wink:

dani

Minä olen käynyt brassivahauksessa, eikä se nyt niin kipeää käynyt kun vois kuvitella. Tai sitten minä vaan kestän hyvin kipua. Joka tapauksessa, tuli ihanan sileä alapää. Maksoi 35 euroa, mutta minusta tuntui että olisin kyllä kosmetologille maksanut enemmänkin. Mietin vaan koko ajan että voi tyttöparkaa mihin työhön on joutunut. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat