Pysyvä karvanpoisto - Muoti ja kauneus

miss.

Ite oon miettiny tuota lähinnä kainaloille mut miks muistelisin, että jossain ois todettu tuonki olevan jonkin verran kivulias keino. Ja vaatii kai aika monta hoitokertaa, jotta saadaan se pysyvä lopputulos.

Kommentit (11)

Lukretia

No joo, se taitaa olla jotain 100 - 150 euroa kerta, ja niitä kertoja tulisi olemaan jotain viidestä kahdeksaan. :? Aika hidasta ja hinnakasta siis. Mutta mua alkoi silti kiehtoa ajatus siitä, ettei ikinä tarvitsisi enää sen jälkeen sheivata tai nyppiä tai kärsiä ärtyneestä ihosta, mikä mulla on bikinialueella suuri ongelma. Ja kai sen kivunkin kestäisi ainakin pienellä alueella - pienen alueen kai saa hoidettua kymmenessä minuutissa. Isompi vie kai jonkun tunnin sitten.

Pampsu

Kävin viime kesän ja syksyn aikana valoimpulssi (Dermaclear) hoidossa 5 kertaa. Ekalla kerralla kainalot ja biksurajat. Sitten toisella kerralla edelleen kainalot ja alapää kokonaan. Kuten loputkin kerrat.
Paikkana oli Tallinnan vanhakaupuki, Toompean aukion vieressä oleva kauneusstudio. Hinta oli alle 50 egee kerta.

Olen tosi tummakarvainen, niin on hyvin toiminut tää hoito. Se muuten ei satu ollenkaan, vaan sellaista kuumaa väreilyä tuntuu. Nyt jos vielä pari kertaa kävisi, niin oltaiskin sitte iki-posliini. :wink:

kitara2

:(
Kävin jonkin aikaa näissä sikakalliissa valoimpulssihoidoissa. karvojen piti tippua 2-4 viikkoa käsittelystä. ei käynyt millään kerralla näin. karvankasvu ihan samanlaista kuin ennenkäsitelyjäkin. Eli en todellakaan suosittele sitä!

Lukretia

Onko kenelläkään kokemusta valoimpulssikarvanpoistosta? Aloin itse kiinnostua, kun haluaisin olla huolehtimatta bikinirajan karvoista. Kallistahan se on, mutta varmasti sen arvoista, jos lopputulos tosiaan on pysyvä.

Pampsu
Lukretia
Tuli mieleen vielä, Pampsu, että miten lyhyitä niiden karvojen pitää olla ennen hoitoon menoa? Joku sängen mittainen vai millainen?

Ekalla kerralla hoitaja lyhensi niitä pidempiä saksilla n. 5-10mm pituuteen. Ja sellainen sänkivaihe taisi olla muutenkin.
Sitten seuraavan kerran meno on 6 viikon kuluttua, jolloin ne lepovaiheessa olevat haivenet on sentin mittaisia. Käsitellyt ovat tipahtaneet itsestään 3-4 viikon kuluttua valotuksesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat