parhaat meikkituotteet? - Muoti ja kauneus

blaah:)

Mulla ihan ehdottomia tuotteita on Chanelin musta kajaali, parempaa vain ei ole olemassakaan.

Maybellinen Wonderfinish on paras meikkivoide IKINÄ.

Luomiväreistä tykkään eniten L´Oréalin Colorappealista

Huulikiilloissa Lancomen Juicy tubesit ovat parhaita kaikista (Myös MACilla on hyviä)

Ja kulmakynänä L´Oréal voittaa kaikki mennentullen, näyttää kulmat todella aidoilta...

Puutereista tykkään eniten Lancomen ColorID- irtopuuterista

Poskipunissa L´Oréal on myös voittaja :D

Sivut

Kommentit (40)

surullinen

Mä en oo pitkään aikaan törmänny mihinkää oikee superloistavaan tuotteeseen. tällä hetkellä en voi edes meikkejä käyttää, on iho niin pahalla ihottumalla, ja jos meikkivoidetta päälle laittaa ni sit se vasta punanen onki. täytyy vaan odottaa että naama paranee, siihen ati nätän kamalalta. :(

menthol

Mikä meikkituote on ylitse muiden? Oli se sitten meikkivoide, ripsiväri tai vaikka kajal. Itse panostan hyviin meikkivoiteisiin ja Elizabeth Ardenin Radiant moisture makeup on ollut aivan loistava (kirjaimellisesti, ihanasti hohtava iho.) toinen loistava tuote on L`orealin poskipuna (aaah!) .Eli tänne suosikkituotteenne!

pikku-kata

Mä rakastan tota Nivean ripsiväriä Eyes Wide Up (tai se uusin siis). Mulle se ei tuo tuuheutta, mutta ripset näyttää tosi upeilta kun sitä laittaa! Lisäksi MaxFactorin Colour Adapt meikkivoide on todella upea.

taizu

ostin tuota meikkivoidevaahtoa, siinä oli cosmon merkkikin (anttilassa) en ole vielä päässyt kokeilemaan, että otinko jälleen sävyn vallan oman sävyni vierestä...

deadDream

Olen todella tyytyväinen minun ripsariini joka on Maybellinen Sky High Curves. :) Tekee ripsistäni loistavan näköiset, ei paakkuunnu tai mitään. :)

Miffy

Toi Sky High Curves on muutenkin megamahtava tuote!

Mä tykkään hirmusesti Lumenen sellasesta ihon sävyn heleyttäjästä, jota voi laittaa meikkivoiteen/puuterin alle tai sitten ihan vain sellaisenaan. 30 ml:n puteli maksaa 8,90 e mutta on tosi riittoisaa. Lisäks meikkivoide levittyy tosi hyvin sen päälle.

mimie

Minustakin tuo maybellinen sky high curves on aivan mahtava,siinä on vaan yksi huonopuoli jos vedenkestävän ostaa..Se ei lähde pois kun oikein jyty meikinpoistoaineilla... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat