Turkistakki ja nahkahousut - Muoti ja kauneus

pikku-kata

Oon nyt jostaki saanu jonkun ihme villityksen, että mun pitäis saada nää kyseiset vaatekappaleet. Ja tekoturkista ja -nahkaa, ei aitoa. Seppälässä on joskus viime syksynä ollut turkistakkeja, mutta lieneekö enään?

Eli mistäs näitä saisin. Lähinnä nahkahousuja ajattelin bilevaatteeksi (ja sänkypuuhiin...) ja turkistakkia muuten vaan. Turkistakki sais mielellään olla sellainen leopardikuvioinen...

Sivut

Kommentit (21)

Amalia

Housuja kannattaa katella vaikkapa seksikaupoista tai -kuvastoista (samanlaisia mutta halvempia ku "oikeissa" kaupoissa!) tai sitten tehdä ite istuvien farkkujen mallilla. Mun nahkahousut on hand made, ja istuu ku hansikas :).

Takkiostoksille suosittelen kirppareita. Siellä ei ehkä oo ku jotain vekkuleita 60-luvun malleja, mut saahan niistä muokkaamalla kelpoisia kapineita.

figaro

Nahkahousuja löytyy ihan normi postimyyntikatalogeista ja nettivaatekaupoista. Eikun vaan tänne foorumillekin listattuja linkkejä pytingeistä käymään läpi.

Tekoturkistakkeja olen aika-ajoin nähnyt myös postimyyntikatalogien sivuilla. Taitaa kausiluontoista olla - nyt vielä hankalampi löytää, kun kesätamineet tarjolla.

Jimmy KImmel

Nahkahousut on muuten visuaalisesti sekä akustiikaltaan mitä parhaimmat keksinnöt... Ensinnäkin tosiaankin näyttävät äärimmäisen kiihkeeltä. Toisekseen nahkalla verhottua takapuolta läimäytettäessä kuuluu mitä mainioin paukahdus! :wink:

Shandy
Jimmy KImmel
Ensinnäkin tosiaankin näyttävät äärimmäisen kiihkeeltä.

Se kai vähän riippuu ihmisestä ;) :P Meinaan ei ainakaan mun päällä näyttäis mitenkään erityisen kiihkeeltä.. Karkottaisin kaikki ympäriltäni jos vetäisisin nahkahousut jalkaan! :lol:

Shandy
Jimmy KImmel
Shandy
Se kai vähän riippuu ihmisestä ;)

Makuja on niin monenlaisia! :wink: :D

Nojoo, jos joku siitä kiksit saa et tän näkönen on nahkahousut jalassa niin onnee vaan. :lol:

Henni

Noita tekoturkistakkeja olen nähnyt ainakin Igorin liikkeissä ja muissa, jotka myyvät mm. prätkäkamaa ja nahkaa.

Ovatko nahkahousut tulleet taas muotiin? Omani olen myynyt aikoja sitten pois kirpparilla. Ne oli kyllä kivat baareilubyysat, kunhan ne sai yöllä kiskottua vai jalasta pois :lol:

Jeii

Aloin vaan miettimään, että musta (no siis ei musta välttämättä, vaan miun mielestä) turkistakki ja nahkahousut samassa mene e jo vähän yli. Itselläni ei ole rohkeutta.

taki

Oon lähiaikoina pannu merkille, että täällä kirppiksillä on kauheesti tekonahkahousuja, varmaan sielläkin. Kannattaa käydä kierroksella!

Lizzie
Jeii
Aloin vaan miettimään, että musta (no siis ei musta välttämättä, vaan miun mielestä) turkistakki ja nahkahousut samassa mene e jo vähän yli. Itselläni ei ole rohkeutta.

No ei se välttämättä rohkeudesta ole kiinni, jos tuntuu että ne "menee yli".
Vaikka rohkeutta löytyiskin niin en mä kuitenkaan pukisi nahkahousuja ja turkistakkia päälleni, ei ole yhtään mun tyyliä.
Joillekin se voi toki sopia.. :D

nassukka

harmittaa kun äitimuori oli joskus aikoja sitten ostanujt kirpparilta violetit nahkahousut ja nyt kun piruuttani niitä kokeilin niin ne istuivat kuin nakutettu.. mutta kun ne on violetit! :D onko olemassa jotain ainetta millä nahkaa voi värjätä? :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat