Silmänympärysvoiteet - Muoti ja kauneus

Mimosa

Käytättekö silmänympärysvoiteita? Minkä ikäisenä olisi hyvä aloittaa käyttö?
Mikä olisi hyvä merkki?
Kuinka se oikea oppisesti levitetään?

Tässä kysymyksiä, olen itse harkinnut voiteen ostoa jo jonkin aikaa mutta minulla ei ole mitään kokemusta siitä ja sen käytöstä. :?

Sivut

Kommentit (22)

Miffy

Mä oon viime aikoina alkanut käyttää.

Oon käyttänyt Nivean voidetta, mikäs sen nimi nyt olikaan...No kumminkin, siinä lupaillaan että tummat silmänaluset vaalenee, mutta ihan peruskamaa tuo voide on. Oon ihan tyytyväinen, joskin mietin silti vaihtamista Lumenen herkän ihon voiteeseen. Hinta n. 8e. Riittoisaa.

Kevyesti hieron sen iholle. Kannattaa tietty välttää ihan silmään laittamista :)

Jzzu

Oisinkohan aloittanut silmänympärysvoiteen käytön aika pian kun aloitin meikkaamaankin, meikkaamaan aloitin siinä kahdeksannella luokalla.
Hyvä pohja silmämeikille.

Vaihtelen tuotetta ja kokeilen uutuuksia, nyt on käytössä garnierin nutritionist.

Rixuliini

En käytä, tai no, laitan sitä Nivean voidetta kyllä silmänympäryksiinkin.

Pitäisi kai pikkuhiljaa ruveta käyttämään, mutta tähän asti olen ainakin pärjännyt ihan perusvoiteella.

*Sandy*

Oon käyttäny varmaan kolmisen vuotta nyt.
Oon vaan sitä miettiny, että muistaisin jostain lukeneeni, että sitä ei pitäisi alkaa käyttää liian nuorena. Pitääkö se väite yhtään paikkaansa?

taizu

.. ja nyt muistan, mitä olin kaupasta hakemassa.... :P
Kummasti on yksi verisuoni noussut vasemman silmäni alapuolelle pintaan. Aikas ruman näköinen vaalealla iholla tuommoinen sinine...

Ja niin kuinka usein tuota voidetta? Yöksi ja päiväksi? yöksi erikseen?

Jeii

Usein sanotaan, että vasta siinä 25 v ja eteenpäin niistä olis jotain hyötyä. Itse sain 18 v synttärilahjaksi osana aikuistumispakettia kaverini perheeltä viime syksynä L'oréalin Revitalift eyen ja oon sitä ehkä kolme kertaa käyttäny - mukavan viilentävää, muusta en osaa sanoa.

Rahel

Aloitin käyttämään jo varmaan kymmenisen vuotta sitten, kun silmänympärysiho kuivui talvisin. Aluksi käytin Body Shopin geelimäistä, viilentävää voidetta, nyt käytössä on Nivean Q10, jonka pitäis madaltaa juonteita... Kauneuspropagandan aivopesemä :oops: .

Klara
Miffy
Mä oon viime aikoina alkanut käyttää.

Oon käyttänyt Nivean voidetta, mikäs sen nimi nyt olikaan...No kumminkin, siinä lupaillaan että tummat silmänaluset vaalenee, mutta ihan peruskamaa tuo voide on.

Käytän myös tuota, nimi on Anti-Shadow eyecare. Neuvot siitä milloin silmänympärysvoidetta pitäis alkaa käyttää vaihtelevat. Jossain lukee, että 25-v, jossain, että silloin kun aloittaa meikkaamisen, nää vaihtelee..

Itse oon käyttänyt vuoden ajan. Äitini oli silloin menossa Stockalle ja pyysin sitä kysyyn myyjältä tarviiko mun ikäinen. Myyjä oli suositellut Nivean voidetta, koska se on ns. kevyempi voide kuin esim. kolmekymppisille suunnatut voiteet.

Seikku

Mä käytän Oriflamen Seeing is Believing silmänymp.voidetta. Silmänympärysvoidetta pitäis alkaa käyttämään silloin kun alkaa meikkaamaan, mutta viimeistään 25 vuoden iässä

taizu

Aivan ihana fiilis, kun saan rasvata silmän ympärykset! Jotenkin "virkeämmät" silmät, en tiedä onko tämä pelkkää lumetta, mutta on paljon ihanempaa laittaa puuterit kosteille silmäluomille!

laitoin isännällekin tuota(pää oli hällä kipeä) ja tuntui kuulemma ihanalle.. Hellin hipaisuin tuota saa laittaa toistekin.. (vielä kun sama palvelu toimisi toiste päin...)

archadia

Oon kuullut jostain et pitäis alkaa käyttämään silloin kuin alkaa meikkaamaan säännöllisesti. Ja luin jonkun viiskymppisen muijan haastattelun jossa hän sanoi säilyttäneensä ihonsa upeana sillä että on kosteuttanut hyvin ja käyttänyt silmänympärysvoidetta 15-vuotiaasta asti.

Oikeasta laittotavasta en tiedä, itse taputtelen sen hellästi silmänympärysiholle. Käytän ihan perus Daily-halpista, hinta pari euroa, koska en tän ikäisenä (18) mitään erikoisia ryppytehoja tarvitse.

BabyPhat

Juu silmänympärysvoide kannattaisi ottaa käyttöön kun alkaa meikkaamaan ja muutenkin hoitamaan ihoaan.
Itselläni on Nivean aqua fusion -silmänympärysvoide. Laskee turvotusta ja häivyttää tummia silmänalusia. Hyvää kamaa, jo ties monesko purkki menossa -jäänyt vaan suosikiksi!

olematon

Mä en oo vielä ikinä ostanut erikseen silmänympärysvoidetta... :roll: kaipa sitä vois jotakin kokeilla, mulla kun tuppaa välillä näkymään tuo väsymys silmien alla nimenomaan, niin jos jonkun sellaisen hankkis mikä vähän tasottais sitä.

Libitina

Olen käyttänyt about 20-vuotiaasta asti silmänympärysvoiteita. Nyt on lähempänä 25, kuin 20 ja hankin Avonilta tuollaisen Anew Rejuvenate 24hour voiteen, jota voi käyttää yöllä ja päivällä ja siinä on viel SPF25 :D Todella riittoisa, maksaa jotai 20euroa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat