Iltapuvun vuokraus - Muoti ja kauneus

Ritu

Elikkäs olis yhdet iltapuku-kemut tulossa ja mulla ei ole moista ikinä ollut päällä. Eli onkos teillä tyäret minkäänlaista käsitystä iltapukujen vuokrauksesta ja hinnoista? Ei viittis yhden illan takia moista alkaa ostamaankaan.

Tänään sain työkaverin iltapukua lainaan sovitettavaksi, mut eihän se mahtunut kiinni asti ku olen niin pirun leveä, ettei olis kylkiluiden murtaminenkaan varmaan auttanu :cry: :evil: Ja se puku olis niiiiin hieno.

Toivottavasti joku toisen työkaverin viidestä iltapuvusta mahtuis ees sen verran, että siltä sais lainaan *elää toivossa*

Kommentit (15)

SunLion

ompelet ite tietty ;)

noei...en osaa sanoa kun ei ole ollu kans ulkomailta muuton jälkeen tarvista..tuolla nuo seisoo omat kaapissa, pukupusseissa.

Shandy
SunLion
Haha!!

voishan toi olla ihan kätevä systeemi :P rupeet kutsuun niitä kyläileen(=herkutteleen) sun luo :D

Mä toteutan tätä aika usein ;) Kun tiedän et joku tulee kahville niin ostan hirveesti jotain pullaa tms ja pakotan kaverit syömään ne etten mä joudu yksin syömään (ja syön tietty ite vaan ihan vähän) ;) :D

Amalia
Miffy
No kuule, nyt ei irtoo rahoja edes vuokraamiseen, saati ostamiseen. Itse en osaa tehdä. Joten kyllä, jää juhlat väliin.

Lainaa multa, kaapissa on kolme pitkää pukua :lol: . Ei niitä hirveesti tule käytettyä, mut onpahan sitten jotain päälle kiskottavaa tilaisuuden tullen. Enemmän mulla olis käyttöä jollekin cocktail-tyyppiselle pukineelle, esmes perjantaita varten sellasta on etsitty kissojen ja koirien kanssa :? .

Amalia
Miffy
Oletko kokoa noin 58? :lol: :lol:

Pari numeroa suuntaan tai toiseen :lol: . Mulla on jo kauan ollut pienimuotoinen pukuvuokraamotoiminta käynnissä, kun kaverit tarvii kolttuja kaikenlaisiin kekkereihin... Ja vuokran voi maksaa nestemäisenä ;).

camomilla

[color=red]Joo noi iltapuvut on aivan hirmu kalliita, sekä vuorata että ostaa.

Mulle on yksi kaverin äiti kerran ommellut puvun ja sit löysin toissa talvena mustan kokopitkän iltapuvun Vero Modasta kuudellakympillä. Todella hyvä tsägä.

No nyt taas himoitsen uutta pukua... saa nähdä mistä seuraava löytyis :D [/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat