Kasvot väsähtävät talvea kohti... - Muoti ja kauneus

pigeon

Terve!

Aikaisempaa ketjua suoraan tähän aiheeseen ei löytynyt, joten uutta ketjua kehiin... otsikkoa oli vaikea saada kuvaavaksi joten selvennetään :wink:

Ongelman poikanen siis on nassuni, joka nyt talven tullen ja ilman kuivuessa on muuttunut kuivaksi ja värittömäksi - punaisia läiskiä lukuunottamatta. Peilikuva näyttää kulahtaneelta ja suututtaa... Uskon että yksin en nassuongelmani kanssa ole, mitä keksitte talven varalle? Itseruskettavaa en haluaisi kasvoihin käyttää, koska iho on niin kuiva, tulos saattaisi muistuttaa lähinnä katastrofia. Suojautuako paksun pakkelikerroksen alle vai kulkea kaulukset pystyssä? :?

Kommentit (9)

Lizzie

Kokeile kosteuttaa ihoa naamiolla säännöllisesti. Esim. Lumenen kosteuttava ja rauhoittava naamio on mun mielestä tosi hyvä, iho tulee kuulaaksi ja voi paremmin. Ja muista juoda paljon vettä, sekin kosteuttaa. Sitten vaan hyvä päivävoide meikin alle, niin iho voi jo paremmin! :)

Felke

Itsellä sama ongelma ärsyttää hulluna kun peilistä katsoo kasvoja..
Mutta ainaki itseä auttanut paljon tuo lumenen energy coctail (vaaleanpunaista kosteusvoidetta) se onkin kuivalle iholle suunnattu :)

Phoolan

Kannattaa vaihtaa kasvojen puhdistus tuotteet hoitavammiksi talvella.Itse kärsin samasta ongelmasta enkä voi käyttää samoja tuotteita ympäri vuoden.Mulla on auttanut body shopin porkkana kasvovoide,on tosi kosteuttava ja hoitava,eikä edes kamalan kallis[/img]

Tigerheart

Minulla on myös sama ongelma talvisin, eli et ole yksin! Minulla on atooppinen iho, eli se on todella arka ja kuiva, ja talvisin varsinkin naama myös punoittaa. :x Täytyy vain muistaa rasvata ihoa aamulla ja illalla, ja varsinkin kuivalle iholle tarkoitetuilla aineilla! Myös esim. kasvovesi kannattaa olla alkoholitonta, ettei se ärsytä herkkää ihoa. Herkkää ihoa voi kuoria noin pari kertaa viikossa, mutta ei liikaa. Käytin joskus yhtä rasvaa, jota myytiin sellaisessa pumppupullossa, olisiko ollut L'orealin muistaakseni, se oli sellaista erityisesti talvikäyttöön varattua rasvaa pakkasia yms. vastaan. Maksoi jotain viisi euroa, ja auttoi kyllä minulla. Ostin sitä silloin tarjoustalosta, mutta löytyy varmaan isoistakin kaupoista. Ja ISO apu oli myös Garnierin Total comfortista (day-eli päivärasva kuivalle ja kiristävälle iholle), se on sellainen pieni keltainen purkki. Ei ollut kallis, ja löytyy varmasti kaupoista. :D Kannattaa kokeilla! Ja muistaa tietysti rasvata naaman hyvin ennen kuin laittaa meikkiä päälle.

Lania
Tigerheart
Herkkää ihoa voi kuoria noin pari kertaa viikossa, mutta ei liikaa.

Eiks toi oo ihan tosi paljon :o mulle on sanottu että "normaalillekin" iholle riittää kuorinta kerran, max 2 krt/vko ja herkälle/kuivalle iholle joku pari kertaa kuukauteen on ihan hyvä, ja sekin hellävarasella aineella.

Aimée
Lania
Tigerheart
Herkkää ihoa voi kuoria noin pari kertaa viikossa, mutta ei liikaa.

Eiks toi oo ihan tosi paljon :o mulle on sanottu että "normaalillekin" iholle riittää kuorinta kerran, max 2 krt/vko ja herkälle/kuivalle iholle joku pari kertaa kuukauteen on ihan hyvä, ja sekin hellävarasella aineella.

Atooppinen iho miullakin ja kuolisin jos pari kertaa viikkoon kuorisin nassun :lol: Iho riemastuis niin loistavasti et kortisoni olis ainoa mikä enää siinä vaiheessa helpottas..

Murehtija

Juu on tääläkin iho alkanut kuivahtaa talven myötä. Ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin ostamaan tehokosteuttavaa yövoidetta :?

Naamani kuorin yleensä 1krt/vko ja oon huomannut et helmiäisposkipuna tekee ihmeitä väsyneelle iholle mutta itse käytän poskipunaa vain baariin lähtiessäni. Yleensä en edes tukkisi ihohuokosia meikkivoiteella ja puuterilla mut just nyt on aika ikäviä kuivuneita näppylöitä naamassa :cry:

Clain

Ulkoilua vain kehiin ja ajanvietettä niin, että ei ehdi kulahtaa (tai katsoa peiliin)..
Mulla kuivuu naama ja kädet talvisin.:S Ja koko ajan täytyy olla rasvaamassa. Eikä mikään meikkivoiteen iskeminen kuivuneen ja hilseilevän ihon päälle naamaan ole mikään ainakaan auttava ratkaisu:(

Amalia

Mulla on auttanut rutikuivaan talvinassuun Lancomen joku ylijankki kosteusvoide, jonka laitan joskus yöksi sillai kuuriluonteisesti. Veikkaisin, että esmes apteekin perusvoiteet vois toimia samalla systeemillä aika hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat