Miten silmänrajaukset saa pysymään? - Muoti ja kauneus

kivi

Elikäs käytän kajalia yläluomen sisäpuolella ja aina jossain vaiheessa päivää rajaukset valahtaa pois paikoiltaan ja niitä saa sitten pyyhkiä silmien alta pois.

Mikä avuksi?

Sivut

Kommentit (22)

Miffy

No ei oo ihmekään että valahtaa, koska kyynelneste ne sieltä pois pyyhkii... ite en kyllä laittais tollaseen paikkaan mitään möhmää.

figaro

Minäkin muinoin laitoin juuri siihen sisäreunaan enkä keksinyt keinoa alaluomelta pois pitämiseksi. Lopulta rajasin alaluomen reunaan nätisti eikä haitannut leviäminen :)

sopuli

Eikö sitä väriä voi laittaa yläluomelle ripsien "päälle"? :) Pienentää kamalasti silmiä tollaset ja voi vaikka jonkun silmätulehduksen saada...

kivi
sopuli
Eikö sitä väriä voi laittaa yläluomelle ripsien "päälle"? :) Pienentää kamalasti silmiä tollaset ja voi vaikka jonkun silmätulehduksen saada...

No pienentää ja pienentää. Mulla näyttää paremmalta rajaus sisäpuolella, olen todennut. Ja yritän kyllä tunkea sen mahdollisimman paljon juuri ripsirajaan ja ripsien väliin eikä sinne silmään.

En usko, että siitä ihan heti mitään tulehdusta saa, eikös kajalit tähän tarkoitukseen ole keksitty. Tietty en flunssaisena tai vaikka silmätulehduksessa käytä meikkiä, ettei pöpöt pääse jylläämään.

Maruchka
Luomiväriä varovasti tuputtamalla saa rajauksen pysymään hyvin myös silmän sisäluomella.

Luomivärillä rajaus silmän sisäpuolelle? Ymmärsinkö oikein?
Täytyypä kai kokeilla :)

Miffy

Muakin hiukan ihmetytti :D

Mä tiirailin silmiäni sil silmäl, mut mul on kyl tosi kapee se väli silmällä ja ripsillä... En varmaan ees sais sinne mitään rajausta.

figaro
Miffy
Muakin hiukan ihmetytti :D

Mä tiirailin silmiäni sil silmäl, mut mul on kyl tosi kapee se väli silmällä ja ripsillä... En varmaan ees sais sinne mitään rajausta.

Minä ymmärsin, että se on tuo reunaosa, joka on myös alhaalla... :roll: Siitä minä ainakin puhuin :D

lumicki
kannattaa hankkii sellanen kajalkynä, mikä on suunnattu piilareiden käyttäjille...tosin en osaa nimetä yhtäkään :roll:

Ai sellaisiakin on tehty erikseen :shock: Merkkejä kiitos :D

Maruchka
kivi
Maruchka
Luomiväriä varovasti tuputtamalla saa rajauksen pysymään hyvin myös silmän sisäluomella.

Luomivärillä rajaus silmän sisäpuolelle? Ymmärsinkö oikein?
Täytyypä kai kokeilla :)

Jep, jostain meikkitaiteilijan kolumnista tai ohjeista tuon vinkin olen löytänyt. Oikein toimiva on ja hyvä. Eli tuputat vähän luomiväriä siihen rajauksen päälle. Minulla se ainakin helpotti myös mahdollista silmien ärsyyntymistä kajalista, jota minulla joskus sattuu :)

Lania
Tiuku
eikö tuo luomiväri varise silmään ja kutise??

Ei sitä siihen kohtaa kannata varisevaks asti laittaa, ihan minimaalisen pienellä töpötyssudilla ihan minimaalisen vähän.

Mulla kanssa usein levis alaluomelle, nykysin rajaan sitä silmää yläripsien alapuolelta enemmänkin sieltä ripsien välistä, eli nimenomaan niin ylhäältä kun vaan pystyy. Ja riippuu myöskin kynästä, pehmeet kynät liukenee siinä helpommin, mulla ainakin Lumenen musta on toiminu hyvin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat