Nannit nakyy paidan lapi, ideoita? - Muoti ja kauneus

Disturbance

Tervehdys,

Lyhykaisyydessaan ongelma on tamannakoinen: mulla on parikin niin ohutta valkosta paitaa toppia, etta niista nakyy nannit lapi ilman rintsikoita. Topin tyyppi on semmonen jossa ei ole olkaimia vaan lenkki kaulan ympari, eli rintsikat nayttaisi sen kanssa huonolta. Olkaimettomia ei vissiin tasta maasta oikeen saa, ei ole loytynyt. Eli mitaan ideoita miten peittaa tummat laikat?

Kommentit (15)

Teresa_

ostat rinsikat , joiden olkaimet menevät niskan ympäri samanlailla kuin toppikin. Tai sitten ostat tavallisiin rintsikoihin silikooniolkaimet.

SunLion
Jimmy KImmel
Disturbance
Eli mitaan ideoita miten peittaa tummat laikat?

Älä peitä... Näyttää kivalta, kun tyttö on "kylmissään"... :wink:

En mäkään peittelemään rupeis...mutta toisaalta ei nyt joka paikkaan oo oikein sopivaa mennä nännit nöpössä..

miten olis sellaset rintsikat joista saa olkaimet pois? et laita olkaimia ollenkaan siis..

Jzzu
Dubyamoa
Ainakin Suomessa Lindexeista ja henkkamaukoista löytyy sellasia pyöreitä juttuja, jotka läntätään nännin päälle, eikä näy mitään. Maksaa muutaman euron.

Oliks ne niitä kukan mallisia pieniä lättänöitä?
Oonkin vähän miettiny mikä virka niillä oon.. :lol:

Jeii

Jzzu - juuri niitä! Sellasia laastarin värisiä lappusia. Luinkin niistä juuri pienen artikkelin jostain lehdestä, ei vaan tule mieleen mikä se oli.

Disturbance
Jimmy KImmel

Kun mulla ei ole nannit nopolla aivan koko ajan... Eli sielta nakyy vahan isommat tummat laikat lapi. Ei niin etta mulla olisi ollenkaan valtavat nannipihat eika niin etta haittaisi jos vahan nopottaa, mutta sillon pitaisin mieluummin muuta kuin valkoista paitaa, ja menisin mieluummin muualle kuin toihin tai appivanhempien luo kylaan... Sita paitsi niin iso ei tuo rintavarustus ole, etteiko rintsikat antaisi sopivasti muotoa ja tukea siella alla.

Teresa_
ostat rinsikat , joiden olkaimet menevät niskan ympäri samanlailla kuin toppikin. Tai sitten ostat tavallisiin rintsikoihin silikooniolkaimet.

No niita kun ei just ole loytynyt...!

SunLion
miten olis sellaset rintsikat joista saa olkaimet pois? et laita olkaimia ollenkaan siis..

Kun nimenomaan noitakaan ei ole nakynyt kaupassa. Toi olis ollut mun eka idea, mulla olikin aikoinaan rintsikat joista sai olkaimet pois ja niissa tuli mukana katsyt silikoniolkaimet myos, mutta nyt on kaupoista sanottu, etta ovat auttamattomasti muodista pois...

Dubyamoa
Ainakin Suomessa Lindexeista ja henkkamaukoista löytyy sellasia pyöreitä juttuja, jotka läntätään nännin päälle, eikä näy mitään. Maksaa muutaman euron.

Ei ole taalla tullut vastaan?

Jeii
Jzzu - juuri niitä! Sellasia laastarin värisiä lappusia. Luinkin niistä juuri pienen artikkelin jostain lehdestä, ei vaan tule mieleen mikä se oli.

Laastarin varisia?! Sitten ne ei toimi. Laastaria oon kokeillut. Nakyy hienosti lapi.

Rahel
Tervetuloa takaisin Disturbance! Olit kauan poissa.

Kiitos kiitos :) Nyt on rahat tosi tiukalla, tallakin kertaa toisten ihmisten lainarahoilla... Tililla ei ole dollarin dollaria, toiden kanssa menee huonosti eika palkkaa vissiin tule kuin viikon paasta jos sillonkaan, ja tanaan on just uhattu heittaa mut pihalle hostellista jossa pidan majaa... Tiukat on ajat, mutta onneksi tanne saa tulla valittamaan aina kun on kyyneleet huvenneet :twisted:

Jimmy KImmel
Disturbance
Jimmy KImmel

Kun mulla ei ole nannit nopolla aivan koko ajan... Eli sielta nakyy vahan isommat tummat laikat lapi.

Tuo on ehkäpä vielä kiihottavampaa kuin nöpöttävät nännit... :wink:

vihollinen

Mä oon ostanu hennesistä semmoset rintsikat, jois on irrotettavat olkaimet.. Mukana tuli tavalliset olkaimet, sekä semmonen mitä voi käyttää "niskalenkkinä".. eli ne ainaki sopii tommosen topin kans..

Daisy

No niitähän on nyt niitä uusia semmosia liimakuppi-juttuja. Ovat kyllä aika kalliita, mitä kaupoissa olen kattonut, mutta varmasti sopivat moneen käyttötarkoitukseen tosi hyvin. Ei takakiinnityksiä, ei olkaimia, ei lenkkejä.

Rixuliini

Kannattisikohan kysellä ihan sieltä Ausseista jostain alusvaateliikkeistä jos sieltä ei kerran löydy mitään mitä me täällä Suomessa käytämme?

Disturbance
Daisy
No niitähän on nyt niitä uusia semmosia liimakuppi-juttuja. Ovat kyllä aika kalliita, mitä kaupoissa olen kattonut, mutta varmasti sopivat moneen käyttötarkoitukseen tosi hyvin. Ei takakiinnityksiä, ei olkaimia, ei lenkkejä.

Ma oon noita just kattellut ihan huvikseni, tuskinpa sellasia meen missaan tilanteessa kokeilemaan... Jotenkin tuntuu hassulta, jos ei ole just oikean kokoisia tisseja...? Meinaan jos on liian isot niin eihan tollasissa pelkissa kupeissa ole mitaan tukea, ja mitenkohan loytyy tukea ja pysyyko ne ollenkaan meilla pikkutissisilla?

Rixuliini
Kannattisikohan kysellä ihan sieltä Ausseista jostain alusvaateliikkeistä jos sieltä ei kerran löydy mitään mitä me täällä Suomessa käytämme?

Toi voipi olla sitten seuraava liike... :)

Kiitti Rahel linkista, kayn vilkasemassa jahka tassa saapi rahnaa joskus!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat