Loreal True Match, kokemuksia??? - Muoti ja kauneus

Trinity

Ei sovi minun iholle ollenkaan, en pidä. :)

Sivut

Kommentit (16)

Frosties

Käyttääkö kukaan tätä meikkivoidetta?Mitä mieltä?Onko hyvä?

Itselläni on hyvä iho, harvoin tulee finnejä ja muita epäpuhtauksia, mutta ihoni on aika kuiva. Ja harkitsen tämän meikkivoiteen ostamista.

Ja toinen kysymys: kannattaisiko meikkivoiteen päälle laittaa irtopuuteria vai "tavallista" puuteria? Kummasta tulee luonnollisemman ja kuullampi lopputulos..ku en todellakaan kovin peittävää lopputulosta.

Jzzu

Minulla on ollut tuo jo jonkun aikaa käytössä ja olen todella tyytyväinen.
Levittyy tasaisesti, jättää siistin mattapinnan ja kestää.
Päälle levitän kivipuuteria puuteri siveltimellä [size=9](sellainen iso huisku tjsp)[/size].

dixie chick

Mulla myös ollut käytössä jo pidemmän aikaa (toinen pullo loppu just), oon ollu tyytyväinen.
Mun iho on pintakuiva sekaiho, finnejä tulee aina välillä.
Ja meikkivoiteen päällä käytän irtopuuteria. Sen saa levitettyä hiukan kevyemmin iholle.

Amalia

Mäkin olen harkinnut ton ostamista, mutku uuden meikkivoiteen valitseminen on niin tuskaa... Löysittekö oikean sävyn helposti? Eikö siinä oo joku jako kylmiin ja lämpimiin ja sitä rataa?

Jzzu
Amalia
Löysittekö oikean sävyn helposti? Eikö siinä oo joku jako kylmiin ja lämpimiin ja sitä rataa?

Miun on helppo löytää sopiva sävy: se on aina se vaalein mahdollinen, kertaakaan ei ole vikaan mennyt. :D

dixie chick

Mä satuin ekalla kertaa meneen sokkarille ku siel oli sen meikkivoiteen esittelytilaisuus. Ja myyjä sit katto mulle sävyn, vaik oisin kyl itsekin osannut. Eikä niitä sävyjä ees oo niin montaa, sävyperheet on kylmä, neutraali ja lämmin.
Et rohkeesti vaan kysyyn myyjältä :)

Esmi

Mulla on samna tyyppistä lorealin infallible meikkivoidetta, s eon hiukan ahlvempaa kuin true match, ja olen hyvin tyytyiväne ollut siihen!

Sarah

En tykkää True Matchista itsenään, sekoitan toiseen meikkivoiteeseen. Koostumus on jotenkin huono, purkissa kyllä nestemäistä mutta kun naamaan levittää niin tuntuu jotenkin jämähtävän kuin joku savineste.

Ensisijaisestihan irtopuuteri on tarkoitettu meikkivoiteen päälle laitettavaksi, mutta silloin kun itse käytän puuteria niin kivipuuteria puuterihuiskulla :wink:

camomilla

[color=red]Tietääkö kukaan mitä Lorealin Trancilude (tai mikä sen nimi nyt olikaan) voiteelle on tapahtunut? En oo nähnyt sitä kaupoissa. :cry: Nyt pitää keksiä joku uusi hyvä meikkivoide *huokaus*

Ainiin, mä kokeilin joskus viime talvena True Matchia... ei mulle sopinut, mulla on varmaan liian kuiva iho...pöp.[/color]

Jzzu
camomilla
[color=red]Tietääkö kukaan mitä Lorealin Trancilude (tai mikä sen nimi nyt olikaan) voiteelle on tapahtunut? En oo nähnyt sitä kaupoissa. :cry: Nyt pitää keksiä joku uusi hyvä meikkivoide *huokaus*
[/color]

Ei o enää markkinoilla.
Muistaakseni joku kempparin täti sanoi että sellanen kun Perfect Balance myös Lorealilta ois aika vastaava.
Toimi miula ainakin yhtä hyvin.

Sinsemilla

on ollu nyt käytössä jonkun aikaa...mut miun ihoa se kuivattaa vähän...tai siis selvemmin näkyy jos ihossa on kuivia kohtia... on se kyllä muuten ihan hyvää...sopivan peittävä, mut ei kuitenkaan semmonen pakkeli... :)

itte käytän yleensä semmosta väritöntä irtopuuteria vähän päälle... ja aurinkopuuteria poskipäihin...

Baby-G

Aika jees, tulos on sopivan kevyt ja pysyykin suht kauan.

Irtopuuteri ehdottomasti. Tavallista ja irtopuuteria oon kokeillut tän meikkivoiteen kanssa ja irtopuuteri on parempi, kuulaampi lopputulos. Tavallisel vähän tönkkönen ja liiankin matta.

tinttaliisa

Ostin itselleni tuon meikkivoiteen kosmetiikka kaupan myyjän suosittelemana joskus hiihtolomalla kun minulla on niin vaalea iho ja kaikki voiteet on aina niin tummia sille, mutta se ei sopinutkaan ollenkaan iholleni eikä pysynyt siinä. Minulla on sekaiho.

arwen

Minun mielestäni true match on ollut huono kokemus. Se
vanhentaa jotenkin ihoni, vaikka sen nestemäinen koostumus viittaisi siihen että se voisi olla kevyt ja luonnollisen näköinen. (olen alle 30 v)
True match pakkauksen korkki sotkeutuu, eikä korkki pysy laukussa kiinni, ja kun lasipullo vielä painaa liikaa saa true match pysyä kaapissa hätämeikkinä.

Lähetin lorealin asiakaspalveluun neuvonta@fi.loreal.com kyselyn siitä mitä on tapahtunut Translucide-voiteelle, joka oli upean kevyt ja luonnolinen, mutta silti tarpeeksi peittävä. Ja myytiin hyvässä, kevyessä helppokäyttöisessä muovipullossakin.

Muuten:

KEHOTAN KAIKKIA VALITTAMAAN Lorealiin näistä tyhmistä lasipulloista, jotka painavat käsilaukussa ja matkalla, eikä anna käyttäjän hyödyntää tuotteen loppuun asti ja joista vielä kaiken lisäksi ei saada kierrätyslasia vaan karkeajärtettä = ei ympäristöystävällisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat