Tonguewe - Muoti ja kauneus

Jzzu

Mie oon kanssa harkinnut et ottasin ton webin.
Ei ois niin selvästi näkyvä ja tuntuva kun normi kielilävistys josta poikkis ei innostu.

Eikös sulla ollu se smiley?
Uskoisin olevan aika verrattavissa tunnun puolesta siihen sillä jänteistä kyse molemmissa.

Kommentit (14)

Lips_

Juu, onhan mulla se. Niin, aattelin vaan, että miten on muilla pysynyt, mutta veikkaan että me siun kanssa ollaan täällä ainuut ketkä tykkää näistä vähän erikoisemmistä. :lol: Aattelin, että ehkä sen voisi tehä ittekin... :roll: koska mulla on toi jänne aika iso, niin tuskin on vaikea tehdä. Turhaa siitä mennä maksamaan se 50€. Kielilävistystä en ota sen takia, että siitä on tullut liiam "massa-juttu"... :evil:

Jzzu

Miepäs laitan sulle yksärinä yhden linkin.
En tiedä onko tuttu entuudestaan mutta jos ei niin siellä on varmasti enempi tietoo aiheesta. :wink:

Lips_

Mäkin ottasin tuollasen just, kuin tossa kuvassa oli. :) Mietin että helppohan tuo olis itekkin tehä, kun mulla on ainakin tosi iso se jänne... Mut mut, se että saanko sen sitten suoraan on eri asia.

Lips_

Muuten Jzzu, se linkki jonka annoit. Kävin kattelemassa, niin siellä oli yksi ainut keskustelu missä mainittiin tuo tongueweb, ja sekin oli vain sellainen, että joku kyseli muiden kokemuksia... Nyt vaan oottelen, että joku menis vastaamaan sinne. :D

Myrkur

Mulla oli webbi melkein puoli vuotta, sitten poksahti ulos...Se taitoi johtua alkujaankin huonosti/vinoon laitetusta reiästä ja vääränmittaisesta korusta (...Toisin kun minä, ota selvää,että lävistäjä tietää mitä tekee... :roll: )

Varaudu siihen,että koru kerää plakkia. paljon. ja helposti. Ite harjailin aina hampaidenpesun yhteydessä niitä palloja lasten hammasharjalla. Webin laittaminen ei tuntunut oikeastaan yhtään, mutta illalla oli leuat kipeät jännittämisestä. Korun läpi laittaminen oli aika operaatio, lopulta suussa oli kolmen ihmisen näpit. :lol:

Kivannäköinen lävistyshän tuo on, takasin laitan heti kun jänne on vähän parantunut ja löydän lävistäjän joka osaisi tehdä kerralla sen kunnolla. Itseä viehätti tuossa se että se on vähän niinkuin salaisuus, kun eihän se sieltä näy kun näyttämällä.

Siitä vain webin hankintaan. :D

Jzzu

Toi on kyllä vissiin tossa webissä aika yleistä että plakkia kerää aika runsaasti.
Oon nähny aika hurjia kuvia plakin peittämistä webeistä: saa tosiaan olla tarkka puhdistuksen kanssa.

Myrkur

Sähköhammasharja on kuulemma kaikkein paras tuon putsaamiseen. Tavallisella se on aika homma, varsinkin ku en ite ainakaan saanut sitä irti otettuani laitettua takasin---> oli pakko taiteilla putsaukset hammasharjalla ja vapaan käden(...nakkisormilla...)pallosta kiinni pitäen. Ja kun en alkuun tajunnut tuota plakkihommaa, niin sitä ehti siihen kerääntyä. :?

Mahtoi vaan olla hauskan näköstä se putsauskikkailu. :D

Lips_

Niin, ja kuulemma kynnetkin ovat oiva apuväline. :D Mutta tuskimpa se tulee olemaan ongelma. Kyllä tohon miun smieyhynkin kertyy sellsta valkosta mönjää. Kynnellä aina raaputtelen pois.

Myrkur

Aijai ku tekisi mieli laittaa se jo takaisin... :D

Mutta pakko malttaa vielä hetki. Miulle kävi sen verran ikävästi siis tuon korun kanssa että irtipoksahtaessaan se tavallaan katkaisi sen jänteen...Siis kun alkujaankin reikä oli tehty liian "eteen" niin kun koru liikkui ajan kanssa ( ja kielellä leikkimisen avustamana :roll: ) vielä eteenpäin---> eräänä kauniina aamuna haukottelin oikein olan takaa ja se sitten päätti poksahtaa irti. Nyt sitten tässä odottelen josko jänne "kasvaisi" takaisin ja siihen taas mahtuisi koru.

Ikävöiden katselen tuota korua tossa pöydällä... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat