Valokynät - Muoti ja kauneus

Madde

Mä vannon valokynissä YSL:n nimeen :) Nimen omaan jos sitä "valoa" haluaa. On ollu ennen lumenen ja lorealin valokynät mutta ne on sitten enemmän peittävän olosia. Jouluksi ostin uuden valokynän ja eilen piiputti. Mut käytän kanssa melkein joka päivä.

Sivut

Kommentit (39)

Betty Blue

Heip.
Mulla ei ole minkäänlaista kokemusta valokynistä mutta nyt olen harkinnut sellasen hankkimista kun flunssa on saanut naaman kulahtaneen kirjavaksi ja silmänalusetkin on heittäytyneet tummiksi. :? Lauantaina pitäis kuitenkin olla edustavan näkönen. Huah. :roll:
Anyways, kertokaapa kokemuksistanne eli mikä merkki on hyvä ja miksi.

Kiittäen, BB

Lizzie

Mulla on ollut YSL:n, Lumenen ja Nro 7nin valokynät, ja YSL on paras noista.
Kaikki valokynät haisee tosi pahalle, mistähän se johtuu.

Valokynää on kiva laittaa silmän alusiin ja kulmien alle, jotkut laittavat otsallekin.

Miffy

Mäkin mietin hankkimista. Huomasin et Sokkarilla olis ens kuussa Lumenen valokynä ihan tarjouksessa, lizzie (tai muut sitä kokeilleet), onko siitä mihinkään? :) Lähinnä sitä valo-ominaisuutta kaipaisin, en siis simmujen alle.

Betty Blue

joo ois tosiaan ihan mukava saada vähän hehkuakin nassuun kun parhaillaan näytän jotenkin ihan laamalta. :?
miffy, minkä hintanen se sokoksen tarjousvalokynä on? ja lizzie, onko siitä mihinkään? :)

Rixuliini

Minä ajattelisin niin, että nuo valokynät lähinnä häivyttää esim. näppyjä, juonteita ja tummat silmänaluset taittamalla valoa. Toki niillä varmaankin saa myös heleyttä.
Itse käytän ihon heleyttämiseksi tai valon saamiseksi kasvoille korostusvoiteita tai hohdegeelejä, ne ainakin toimivat loistavasti. Enkä nyt tarkoita mitään glitterjuttuja, vaan ihan sellaisia meikkivoiteen tyyppisiä geelejä.

Maruchka

Miffy, en ole kyllä huomannut siitä valokynästä olevan mihinkään.
Ei ole juonteita tai niin suuria silmäpusseja, että niitä pitäisi häivyttää. Siihenhän tuo on siis tarkoitettu, ihan kuten Rixuliini sanoi. Mä vaan olen käyttänyt sitä peitevoiteena satunnaisille finneille, siihen se kelpaa :P

Lizzie

Muistelisin että saatuani sen Yves Saint Laurentin sen Lumenen jälkeen vannoin että en enää osta Lumenen valokynää.

Tosin sitten oli varmaan 2 vuotta etten edes käyttänyt valokynää, nyt taas elvytin uuden tavan.

Mä käytän sitä ihan tummiin silmänalusiin, silmän sisänurkkaan ja kulmien alapuolelle, ja se on kyl piristävä. Mulla on sit sellanen Lumenen Crystal Glow jota laittelen poskipäihin bileiltoina, laitan sen meikin alle.
Finneihin en käytä valokynää..

sopuli

Mä ostin joskus lumenen halpisvalokynän ja siitä ei todellakaan ollut mihinkään! Se ei valaissut yhtään mitään ;) Peitevärinä meni se... Pitäs kai satsata kalliimpaan, kun saa rahaa.

Miffy

Siis... Valokynän kai perimmäinen idea on just se valon tuominen kasvoille. Jos tosi stydiä valokynää laittaa finnille tai silmän alle, niin johan hohtaa kauas, eikä hyvällä.

Maruchka
Miffy
Siis... Valokynän kai perimmäinen idea on just se valon tuominen kasvoille. Jos tosi stydiä valokynää laittaa finnille tai silmän alle, niin johan hohtaa kauas, eikä hyvällä.

Lumene on siis todella huono valokynä.

Ja kyllä sen tarkoitus on häivyttää juonteita, silmäpusseja ja näppyjä heijastamalla valoa jotenkin, näin ainakin olen lukenut. Ei tuoda kasvoille valoa.

Miffy

No mut mieti nyt: sulla on poskessa finni. Laitat vain siihen kohtaan valoa heijastava tuotetta. Ei voi toimia, ainakaan KAIKILLA valokynillä ;) Valokynällä on tarkoitus tuoda kasvoille valoa ja kolmiulotteisuutta laittamalla sitä kasvojen korkeimpiin kohtiin, täs on tosin hiukan eroja vanhoilla ja nuorilla (vanhemmilla ehkä just sitten niihin juonteisiin).

Mut enpä taia ostaa sitä Lumenen kynää sitten...

Maruchka

En mä olekaan ikinä kokeillut mitään hyviä valokyniä ja tämä siis todellakin on ihan kuin peitevoidetta :D

Lisäys:
Löysin tuosta Lumenen kynästä esittelyn: Valokynä on valoa heijastava peitevoide, jonka avulla viimeistellään täydellinen meikki. Valokynä häivyttää optisesti aikuisen naisen kasvojen uurteet, juonteet ja tummat silmänaluset ja saa näin ihon näyttämään sädehtivän virheettömältä.

Lania
Maruchka
Ei ole juonteita tai niin suuria silmäpusseja, että niitä pitäisi häivyttää.

Siis nimenomaanhan valokynää ei kuulu laittaa silmäpusseihin, se tuo ne vaan enemmän esiin :shock:

Mä käytän valokynää oikeestaan aina, silmänaluset on niin tummat. Jossain vaiheessa Lumenen oli ihan surkee, mut nyt taas jostain syystä se toimii mainiosti. Cliniquen oli kanssa huippu, YSL ei taas mulla toiminu ollenkaan.

Joe Blascolta käytän kans jotain valo-/vaalennushommelia.

Arkisin laitan siis vaan silmien alle ja ulkonurkkiin, bilettäessä sitte joskus myös mm. kulmaluulle, kulmien väliin, poskien korkeimmille kohdille ja alahuulen alle kuoppaan jne. Enpä tiedä onko siitä kummonenkaan hyöty, mut saa sellasen kivan fiiliksen et on oikein kiva ja hohtava meikki :P

Maruchka
Lania
Maruchka
Ei ole juonteita tai niin suuria silmäpusseja, että niitä pitäisi häivyttää.

Siis nimenomaanhan valokynää ei kuulu laittaa silmäpusseihin, se tuo ne vaan enemmän esiin :shock:

Niiden alle häivyttämään niitä. Lähinnä kuitenkin tummiin silmänalusiin, mutta tuntuu toimivan silmäpusseihinkin.

Lania
sopuli
Mä ostin joskus lumenen halpisvalokynän ja siitä ei todellakaan ollut mihinkään!

Hmm, liikutaanko me ihan eri kategorioissa, mut ainakin ne lumenen "halpis"valokynät mitä mä oon ostanu, maksaa jotain 18e?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat