kulmalävistys - Muoti ja kauneus

reallivething

kertoisitteko kokemuksianne kulmalävistyksistänne? on jo kauan himottanut semmoinen pikku tappi kulmaan:) eli minkälaisia ongelmia, hintoja...?
kiitos! :)

Sivut

Kommentit (23)

Neppis_

hmm...
Näihin on aina kiva kommentoida. On tuo naama jossain vaihees ollunna rei´llä ..jepjep. Eli kokemuksen syvimmistä syvimmällä rinta ja keuhkoäänellä. .. .. ..

3 reiän verran kokemusta. *mietitys*.. Pelotti aivan sikapossuna
(ja kannataakin varautua pahimpaan... koska sit se ei ookkaan niin paha. )
Ainut mieleenpainuvin kipu oli pihdit -

(ja jos ei niitä lävistäjällä ole, ÄLÄ anna tehdä!
Meni nimittäin pari kokoa pienempi rengas reikään eikä parantunut..oli pakko ottaa pois, ois ollu aika jumbo koru muuten silmäkulmas ..!!)

-sinällään hyvä, nipistää, no jollain pirusti jollain itikan imasun verran, mut se on niin nopeesti ohi... ei siihen loppupeleis jää kammoa. Ja kulmalävistykset ovat hienoja! (rajoissa tietty..)

Parantui, mitähän mie valehtelisin.., kuukaudes (?) en enää muista, aika nopeasti kuitenkin. Puhdistus Septidinillä päivittäin 2-3, kesäsin useimmin. (mut ei liikaa siinäkään...kuivattaa ihoa..)
Jos koru on oikean kokoinen saat ihanan lopputuloksen "pienellä" kärsimyksellä.

Kannatan!

Esmi

mulla on kulmassa koru. Ensimmäine kasvoi ulos koska minulla oli rengas siinä, otin sitten uuden toiseen kulmaan ja se on pysynyt koska siinä tappi joka on käyrän mallinen!

Parani nopeasti!

katjah_

mulla oli muutama vuosi sit koru kulmassa. Mulla sattui ne pihdit kaikista eniten. Maksoin 40€ siitä. Piti ottaa pois kun repesi vähän tarttuessa paitaan kiinni. :? tahtoisin uuden, mutta en viitsi ottaa kun hoitoalaa opiskelen ja lävistyksiä ei kovin hyvin mielin katsota harjoitteluissa jne..

Jzzu

Sen verran kokemusta että ei kannata itse ainakaan koittaa.
Mie kokeilin kahdesti ennen kun tajusin luovuttaa: koru ei mennyt läpi apteekin neulalla tekemästäni reiästä. :?

Ja muutenkin, aina kannattaa ottaa lävistykset ammattitaitoisella lävistäjällä.
40€ on aika tavallinen hinta kulman lävistämisestä.

nora

itsellä on nyt kulmassa 3 korua. tappi ei kasva ulos läheskään yhtä paljon kuin rengas, minulla ei ole kasvanut juuri ollenkaan. ensimmäisen otin hetken mielijohteesta kotkan meripäivillä, alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. se maksoi 40€. lävistykset ovat hyvin parantuneet, ei ole tulehtunut tai vastaavaa. tosin, otti ne hieman itseensä kun jäin verhoihin jumiin korujen kanssa, silloin hieman kirpaisi. :lol:

muista kulmalävistyksistä olen maksanut 25€/kpl, kun on jo pidempi tappi niin en tarvitse sitä erikseen ostaa.

kertaakaan en ole katunut mitä olen ottanut, ehkä ne sitten vanhemmalla iällä haluaa pois ottaa. kaikki aikana :)

kivutar

Kulmakoru on herkkä kasvamaan ulos. Ei ole paljoakaan vaikutusta uloskasvamisen suhteen onko siinä rengas vai tappi. Siskolla kasvoi alle puolessa vuodessa koru ulos ja siinäkin oli tappi. Kulmakoru on yleensä 1,2 mm korulla tehty joka taas lisää entisestään uloskasvun riskiä. 1,6 mm koru ei ole yhtä herkkä tunkeutumaan ulos kuin 1,2 mm, joten kannattaa vaihtaa isompaan koruun jonkin ajan kuluttua kun isompi koru siihen hyvin menee.

Trinity

Itselläni on ollut kulmalävistys jo 5 vuotta ja hyvin on paikoillaan pysynyt ja terveenä myöskin. Vieressä oli toinen joka kasvoi toisen vuoden jälkeen ulos. Molemmissa oli vaihtelevasti joko tappi tai rengas.

Jzzu
caroliina
mitä toi lävistyksen uloskasvaminen oikein meinaa?? *ei ymmärrä* :shock:

Se tarkoittaa tasan sitä mitä siinä lukee: lävistys kasvaa ulos.
Nahka lävistyksen ympäriltä vähenee ja koru kasvaa ulos.

dyingbride

itse otin juuri kulmalävistyksen parisen viikkoa sitten. laittaminen sattui melko paljon, vaikka luulin, ettei se sattuisi paljoakaan. kaikenlaista kamaa sieltä vielä tulee, mutta ei se satu kuitenkaan.

voiko tuota uloskasvamista mitenkään yrittää estää? onko jotain konsteja?
itselläni on rengas, 1.6mm

pikku

Mun eka kulmaläväri makso 25€ ja toinen oli ilmainen ku mun avomies laitto sen. Mulla on siis 2 korua toisessa kulmassa. Eka laitettiin tietysti asiaan kuuluvasti ja seuraava laitettiin "kinkun suolaus" neulalla. Se on täysin steriili ja ostin apteekista se on kätevä kun siihen saa korun kiinni niin että sen saa helposti paikalleen. Mielestäni ei sattunut mutta verta valu tietysti aika määrä, ainakin mulla.

prash

[color=red][/color]

mul o kaks koruu kulmas, molemmat laitettu ite apteekin neulalla. ei sattunu omasta mielest kauheesti,vähän nipisti mut se on nii nopeesti ohi,ettei välttämättä ees tajuu :)

Jeii

Mä en ihte uskaltaisi reijittää silmäaluettani. Jos joku menee mönkään niin menee sitten pian oikein kunnolla mönkään. Pelottaa näön menettämiset sun muut, vaikkakin nämä apteekin neulat steriilejä ovat (korvani olen niillä laittanut ).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat