uusi suhde, uusi minä - Muoti ja kauneus

ssammy

Hyvin huonosti päättyneen suhteen jälkeen satutettuna osapuolena olen saanut elämälleni "uuden suunnan" ja rakastunut uudelleen. Arvet kestävät, mutta jotakin piristystä ulkonäköön tahtoisin! kertokaapa minulle kokemuksia suhteidenne jälkeisistä muuttumisista* fyysisesti. Erityisesti kuinka ulkonäkösi muuttui :wink: Ihmisenä en voi sisältä päin muuttua enkä tahtoisikaan, piristystä tarvitaan peiliin katsoessa 8)

* EDIT: Täällä keskitytään nyt sitten vain fyysisiin muutoksiin ja perusteluihin niille..
henkisistä muutoksista (ajatusmaailmasta yms, on ketju parisuhde osiolla erikseen: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=7388). Kiitän : ) -SunLion-

Kommentit (2)

leben

[color=darkblue]Ekaksi värjäsin hiukseni leiskuvan punaisiksi. Koska juurikasvu ärsytti niin paljon. Ja radalle oli päästävä upeana tietenkin.. :wink:

Aloitin myös salilla treenaamisen.. Tulosta on tullut.. Eli kiitos Janne... olen kiitollisuuden velassa kun annoit aiheen jättää sinut.. =D> [/color]

JJEMMY

Minäkin värjäsin hiukseni ja muutenkin olen panostanut ulkonäön suhteen enemmän etenkin vaatteiden kanssa. Aloin myös kuntoilla enemmän eron jälkeen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat